دنیای وب

بازاریابی دیجیتال ، بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی

بازاریابی دیجیتال یا بازاریابی اینترنتی همانطور که از محبوبیت زیادی برخوردار است ابزاری برای ادامه بازاریابی محصولات ما بصورت آنلاین است.

بازاریابی مستقیم ایمیل ، بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی موتور جستجو برخی از ابزارهایی هستند که تحت این دسته قرار می گیرند. آنها در دنیای اینترنت روز به روز محبوب تر می شوند. این یک نوع تبلیغات بسیار رایج است ،

اکنون رسانه اهمیت زیادی دارد زیرا ما به تعداد زیادی از داده ها دسترسی داریم و به این دلیل که تعداد بیشتری از افراد می توانند به این داده های بزرگ دسترسی پیدا کنند. آنها غالباً داده های مربوط به سلیقه مشتری ، گزینه های در حال تغییر و غیره را مشاهده و بررسی می کنند.

اشکال دیگر بازاریابی شامل پیام های متنی ، برنامه های کاربردی موبایل ، بیلبوردهای الکترونیکی ، تلویزیون دیجیتال و پیام های رادیویی است. همه ابزارهای قدرتمندی برای تقویت دید ما برای مشتریان هستند.

بازاریابی دیجیتال یک اصطلاح جامع برای همه تلاشهای شما در زمینه بازاریابی آنلاین است. شرکت ها برای ارتباط با مشتریان موجود و بالقوه خود از کانال های دیجیتال مانند Google Search ، رسانه های اجتماعی ، ایمیل و وب سایت های خود استفاده می کنند.

از خود وب سایت شما گرفته تا دارایی های آنلاین برند شما – تبلیغات دیجیتال و بازاریابی ایمیل و بروشورهای آنلاین و فراتر از آن – طیف گسترده ای از تاکتیک ها و دارایی ها وجود دارد که زیر چتر بازاریابی دیجیتال قرار می گیرند. بهترین بازاریاب های دیجیتال تصویری روشنی از نحوه پشتیبانی هر دارایی یا تاکتیک از اهداف کلی خود دارند.

بنابراین بازاریابی دیجیتال دقیقاً چیست؟

این یک اصطلاح جامع برای همه تلاش های بازاریابی آنلاین شما است. شرکت ها برای ارتباط با مشتریان موجود و بالقوه خود از کانال های دیجیتال مانند Google Search ، رسانه های اجتماعی ، ایمیل و وب سایت های خود استفاده می کنند.

از وب سایت خود گرفته تا دارایی های تجاری شما به صورت آنلاین – تبلیغات دیجیتال ، بازاریابی ایمیل ، بروشور آنلاین و فراتر از آن – طیف گسترده ای از تاکتیک ها و دارایی ها وجود دارد که زیر چتر بازاریابی دیجیتال قرار می گیرند. بهترین بازاریاب های دیجیتال تصویری روشنی از نحوه پشتیبانی هر دارایی یا تاکتیک از اهداف کلی خود دارند.

در اینجا خلاصه ای از برخی از رایج ترین دارایی ها و تاکتیک ها آورده شده است:

سرچشمه ها

وبسایت شما

پست های وبلاگ

کتابهای الکترونیکی و کاربرگ

نمودارها

ابزارهای تعاملی

کانال های رسانه های اجتماعی (فیس بوک ، لینکدین ، ​​توییتر ، اینستاگرام و غیره)

پوشش آنلاین (روابط عمومی ، رسانه های اجتماعی و بررسی ها)

بروشور و کتاب به صورت آنلاین

دارایی های تجاری (آرم ، قلم و غیره)

تاکتیکها

سئو

روند بهبود وب سایت شما در “رتبه” بالاتر در صفحات نتایج موتور جستجو ، و در نتیجه میزان ترافیک رایگان (یا رایگان) وب سایت شما افزایش می یابد. (این پست را بخوانید تا در مدت 30 روز به SEO خود بیاموزید.)

بازاریابی محتوا

دارایی های محتوا را به منظور افزایش آگاهی از برند ، افزایش ترافیک و یا ایجاد هدایت یا مشتری ایجاد و تبلیغ کنید. (آنچه در استراتژی مدرن بازاریابی محتوا در اینجا آمده است را پیدا کنید.)

بازاریابی داخلی

بازاریابی درون ورودی به یک رویکرد “مسیر کامل” برای جذب ، تبدیل ، بستن و خوشحال کردن مشتریان از محتوای آنلاین اشاره دارد.

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

برای افزایش آگاهی از برند ، افزایش ترافیک و تولید مشتریان بالقوه برای تجارت خود ، در تبلیغ کانال و محتوای خود در کانال های رسانه های اجتماعی تمرین کنید. (41 منبع را برای یادگیری نحوه استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی در اینجا کشف کنید.)

پرداخت هر کلیک (PPC)

راهی برای هدایت ترافیک به وب سایت خود با پرداخت ناشر هر بار کلیک بر روی تبلیغ شما. Google AdWords یکی از متداول ترین انواع PPC است.

بازاریابی وابسته

نوعی از تبلیغات مبتنی بر عملکرد که در آن شما یک کمیسیون برای تبلیغ محصولات یا خدمات شخص دیگری در وب سایت خود دریافت می کنید.

تبلیغ اصلی

آگهی اصلی به تبلیغاتی گفته می شود که در درجه اول توسط محتوا هدایت می شوند و در کنار سایر محتوای غیرپرداخت روی سکو نمایش داده می شوند. پست های پشتیبانی شده توسط BuzzFeed نمونه خوبی است ، اما بسیاری از افراد نیز تبلیغات اصلی رسانه ای اجتماعی را – مثلا تبلیغات فیس بوک و اینستاگرام – در نظر می گیرند.

اتوماسیون بازاریابی

اتوماسیون بازاریابی به یک برنامه موجود با هدف اتوماسیون مراحل بازاریابی اشاره دارد. بسیاری از بخش های بازاریابی باید کارهای تکراری مانند ایمیل ، رسانه های اجتماعی و سایر اقدامات وب سایت را به صورت خودکار انجام دهند.

بازاریابی ایمیلی

شرکت ها از بازاریابی ایمیل به عنوان راهی برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود استفاده می کنند. ایمیل اغلب برای تبلیغ محتوا ، تخفیف ها و رویدادها و همچنین جهت هدایت افراد به وب سایت مشاغل استفاده می شود. (برای الهام بخشیدن به 15 کمپین بازاریابی موفق ایمیل)

روابط عمومی PR

روابط عمومی PR روشی برای تأمین پوشش آنلاین با نشریات دیجیتال ، وبلاگها و سایر سایتهای مبتنی بر محتوا است. تقریباً مانند روابط عمومی سنتی ، اما در فضای آنلاین.

تفاوت بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی داخلی چیست؟

در سطح این دو ، یکسان به نظر می رسند: هر دو به صورت آنلاین اتفاق می افتند و هر دو بر ایجاد محتوای دیجیتالی برای استفاده افراد متمرکز هستند. بنابراین تفاوت چیست؟

اصطلاح “بازاریابی دیجیتال” بین روشهای پرداخت و برداشت (یا آنچه ممکن است اکنون از آن به عنوان “ورودی” و “outbound” یاد کنیم) تفکیک نمی کند. هر دو می توانند زیر چتر بازاریابی دیجیتال قرار گیرند.

تاکتیک های برون مرزی دیجیتال با هدف قرار دادن پیام بازاریابی به طور مستقیم در مقابل بیشترین تعداد ممکن از افراد در فضای آنلاین – صرف نظر از اینکه آنها مرتبط هستند یا از آن استقبال می کنند. به عنوان مثال ، تبلیغات بنرهای چشمک زن که در بالای بسیاری از وب سایتها مشاهده می کنید ، سعی می کنند محصولی را تحت فشار قرار دهند یا افرادی را که لزوماً آماده دریافت آن نیستند ، تبلیغ کنند.

از طرف دیگر ، بازاریابانی که از تاکتیک های دیجیتالی ورودی استفاده می کنند از مطالب آنلاین استفاده می کنند تا با تهیه دارایی های مفید ، مشتریان مورد نظر خود را به وب سایت های خود جذب کنند. یکی از وبلاگ ها یکی از ساده ترین و قدرتمندترین دارایی های بازاریابی دیجیتالی موجود است و وبلاگی است که به وب سایت شما امکان می دهد از اصطلاحات اصیل مشتریان ایده آل شما جستجو کند.

در پایان ، بازاریابی درون شهری روشی است که از دارایی های بازاریابی دیجیتال برای جذب ، تبدیل ، بستن و خوشحال کردن مشتریان آنلاین استفاده می کند. از سوی دیگر ، بازاریابی دیجیتال صرفاً یک اصطلاح جامع برای توصیف تاکتیک های بازاریابی آنلاین از هر نوع ، صرف نظر از این است که آیا آنها ورودی یا خروجی در نظر گرفته شده اند.

آیا بازاریابی دیجیتال برای همه شرکت ها کار می کند؟ B2B و B2C؟

بازاریابی دیجیتال می تواند در هر صنعت کاری انجام دهد. مهم نیست که شرکت شما چه چیزی بفروشد ، بازاریابی دیجیتال هنوز هم شامل ایجاد شخصیتهای خرید برای تعریف نیاز مخاطبان شما و ایجاد محتوای آنلاین با ارزش است. با این حال ، این بدان معنا نیست که همه شرکت ها باید یک استراتژی بازاریابی دیجیتال را به همان روش پیاده سازی کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا