دنیای وب

بازاریابی دیجیتال به معنای بقای تجارت در طی COVID-19 است


حتی در اکثر بیماری های همه گیر ، شاهد این هستیم که شرکت ها سعی می کنند شیوه های خود را تغییر دهند تا با روند فعلی خود مطابقت داشته باشند. اکنون ، “نام بازی” “تطبیقی” است و همه ما بازیکنان در تلاش هستیم که بفهمیم تصویر بزرگتر کجاست. در حالی که این به معنای دور شدن از منطقه راحتی ما است ، اما ما مجبور می شویم که از سنت های مستقر فاصله گرفته و به عصر دیجیتال برویم.
قبل از COVID-19 ، برخی از شرکت ها حتی صفحات شبکه های اجتماعی نداشتند. این شرکت ها ، به صورت کلامی و از طریق فروش در فروشگاه ، به مشتریان وفادار اعتماد کرده اند. فروشگاهی که من در مورد آن صحبت می کنم را می دانید ، فروشگاه مادر و پاپ ، که امروز از تبلیغات چاپی ، تابلو اعلانات استفاده می کند و به 100 مشتری خود پاداش می دهد. برای برخی ، این مدل تجاری آنها را به فروشگاه بزرگ می آورد. جدا و مشهور شد. برای دیگران ، عدم علاقه به فناوری (یا عدم توانایی پرداخت هزینه تبلیغات دیجیتالی گران). سپس ، اگر دوربین روی انگشت شما است – دیگر از بین رفته است. هیچ کس نمی تواند از دروازه وارد شود ، بنابراین ساختار شرکت فرو می ریزد. نمی توانید به صفحه دهان ، پرواز یا تابلوی اعلانات اعتماد کنید. رشد خرید آنلاین به گذشته تبدیل شده است. این برای کسانی که حتی شبکه اجتماعی ندارند نیز به چه معناست؟ پیشرفت دیجیتالی
وقتی صحبت از ورود به دنیای دیجیتال با تجارت شما می شود ، غرور باید با یک نیاز جایگزین شود. شما باید در شبکه های اجتماعی باشید ، شما باید یک وب سایت داشته باشید و برای انتخاب خود نمی توانید به مشتریان فیزیکی اعتماد کنید. عادت های آب را فراموش کنید. بپرید و انتظار شنا و شناور شدن را داشته باشید. اگر می خواهید اکنون و در آینده با یک رکود عمومی تجارت شما ادامه یابد ، نمی توانید منتظر باشید تا اوضاع به حالت عادی برگردد. شما باید جلو بروید و به این تغییر عادت کنید و اکنون باید این کار را انجام دهید. پیشرفت در بازاریابی دیجیتال
به نظر می رسد همه کارها با تلفن هوشمند یا دستگاه رایانه انجام می شود ، از جمله خرید لوازم مورد نیاز روزمره. برای گسترش مشتری شما و حفظ امنیت کامل ، استفاده از بازاریابی دیجیتال بیش از حد مورد نیاز است. این تنها نجات اکثر شرکت ها است. صاحبان مشاغل نمی توانند انتظار بقا COVID-19 را داشته باشند مگر اینکه به استراتژی های بازاریابی دیجیتال روی بیاورند. اطمینان حاصل کنید که شرکت شما یک وب سایت ، کاربران و دوستان و دوستان مدرن دارد. مشتریان باید بتوانند به راحتی با شما تماس بگیرند یا از طریق وب سایت شما از هر دستگاهی خرید کنند تا فروش احتمالی را فراموش نکنید. نحوه فروش و مراقبت از مشتریان تنها با سیستم بازاریابی تغییر نکرده است. مشتریان باید هنگام خرید احساس امنیت کنند و از انجام کارهای آنلاین احساس بهتری داشته باشند. شرکت ها اگر بر روی سیستم عامل های بازاریابی دیجیتال مورد نیاز برای دستیابی به این مشتریان تمرکز نکنند ، از این دوره جدید زنده نخواهند ماند.
.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا