دنیای وب

بازاریابی دیجیتال در مقابل بازاریابی سنتی

به عنوان صاحب یک مشاغل کوچک ، معمولاً وقتی می بینید که بودجه تبلیغاتی خود را در کجا خرج کنید ، با تعداد زیادی گزینه روبرو خواهید شد. از آنجا که بسیاری از مشاغل کوچک با بودجه تبلیغاتی بزرگ کار نمی کنند ، تصمیم گیری در مورد انتخاب واسطه تبلیغاتی می تواند مهم و دست و پا گیر باشد. بسیاری از دارندگان مشاغل کوچک ممکن است از خود بپرسند ، بازاریابی دیجیتال چیست؟ در شرایط فعلی بحث زیادی وجود دارد که آیا تبلیغات سنتی یا دیجیتال بهترین روش برای جذب مشتری جدید و بستن فروش بیشتر است. بعضی اوقات ، جواب ترکیبی از هر دو است ، اما شرکت های بیشتری و بیشتر به دلایل خوب تصمیم می گیرند برای تبلیغات دیجیتالی بروند. در اینجا واقعیتهایی وجود دارد که باید هنگام انتخاب چگونگی راه اندازی تبلیغات بعدی خود ، در نظر بگیرید.

تبلیغات سنتی چیست؟

  • تبلیغات سنتی شامل روشهای تبلیغاتی آزمایش شده از زمان است که شاید با آنها آشنا باشید. این تبلیغات در رادیو و تلویزیون و همچنین در مجلات ، روزنامه ها ، مجلات محلی و از طریق نامه اجرا می شود. نیلسن گزارش داد كه 47 درصد از مصرف كنندگان در سراسر جهان مورد بررسی قرار گرفته و به اعتبار تبلیغات تلویزیون ، رادیو و روزنامه اعتماد دارند. در حالی که این تعداد در حال حاضر بیشتر از برخی از اشکال تبلیغات دیجیتال است ، اما به طور پیوسته رو به کاهش است و در سال 2011 و 2010 به ترتیب 24 و 20 درصد کاهش یافته است.

نکته اصلی روند نزولی روش تبلیغات سنتی تغییر در جمعیتی کلی است. روز به روز بیشتر و بیشتر افرادی که با اینترنت به عنوان بخشی طبیعی از زندگی خود رشد کرده اند ، به بزرگسالی می رسند و به خریداران اصلی کالا و خدمات تبدیل می شوند. از آنجا که این افراد تمایل بیشتری به اعتماد به نفس دارند و به روشهای تبلیغاتی دیجیتال ارتباط دارند ، می توانید ببینید که چگونه رویکردهای تبلیغات سنتی به اشتباه می روند. تلویزیون هنوز محبوب ترین شکل تبلیغات است ، اما کارشناسان انتظار دارند تبلیغات دیجیتالی ظرف 5 سال آینده به تلویزیون برسند و دور بزنند.

بازاریابی دیجیتال چیست؟

  • بازاریابی دیجیتال تمام اشکال بازاریابی آنلاین را شامل می شود ، از صفحات رسانه های اجتماعی و وب سایت های تجاری گرفته تا موتورهای جستجو و تبلیغات بنر. برای تبلیغات دیجیتالی مزایای بسیاری وجود دارد که این امر آن را به یک روش برتر در اقتصاد مدرن تبدیل می کند. اولین نکته ، همانطور که اشاره کردیم ، تغییر جمعیتی است. با گذشت زمان ، گرایش ها بیشتر به سمت تبلیغات دیجیتال گرایش پیدا می کنند. افراد در هر سنی که از فناوری به طور مرتب استفاده می کنند انتظار دارند که تبلیغات آنها فراتر از وسایل سنتی تبلیغات جذاب و مفید باشد.

تبلیغات دیجیتال علاوه بر اینکه می توانید به جمعیتی جدید دست یابید ، راهی برای شرکت شما برای برقراری ارتباط با مصرف کنندگان و ایجاد روابط ماندگار فراهم می کند. از طریق رسانه های اجتماعی می توانید ارتباط مستقیم و معناداری با مشتریان خود برقرار کنید ، پیشنهادات ویژه و اخبار جدیدی را ارائه دهید که باعث ایجاد مشاغل جدید می شود و مشتری های سابق را برای کسب اطلاعات بیشتر باز می گردانند. تبلیغات دیجیتال همچنین فرصتی بی نظیر برای بازاریابی داخلی فراهم می کند ، جایی که مشتریان می توانند بدون توجه به تنظیم صفحات وب و رسانه های اجتماعی ، بدون هیچ گونه تلاش مستقیم از طرف شما ، شما را پیدا کرده و با شما ارتباط برقرار کنند.

اگرچه تبلیغات سنتی هنوز جایگاهی در بازار مدرن دارد ، اما روند به مرور زمان به تبلیغات دیجیتال اشاره می کند. برای برخی مشاغل ، ترکیب تبلیغات دیجیتالی و سنتی موثرترین روش برای دستیابی به مشتریان است. دیگران تصمیم می گیرند که منحصراً به دنیای دیجیتال حرکت کنند. نکته مهم برای هر تاجر مدرن این است که حداقل برخی از تبلیغات دیجیتالی را بصورت مشترک یا انحصاری درج کنید. پرهیز از تبلیغات دیجیتالی و برخورد دقیق با روشهای سنتی روشی مطمئن برای از دست دادن جمعیت کلیدی است و دیدن رقبای شما ، شما را به سمت بازاریابی منتقل می کند. بازاریابی دیجیتال چیست؟ این به وضوح موج آینده است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا