دنیای وب

بازاریابی رسانه های اجتماعی با بازاریابی فیس بوک -3 روش نشان داده شده است


با ارسال پیام به صفحه طرفداران فیس بوک خود ، آماده تجارت خواهید بود. حتی ممکن است یک آگهی ارسال کنید تا ببینید چه کسی “دوست دارد” صفحه شما را رشد دهد. حتی اگر افزونه های اجتماعی را در وب سایت خود قرار دهید ، متوجه خواهید شد که میزان بازدید و تبدیل را افزایش می دهید. با استفاده از این نکات ، ممکن است از خود بپرسید که چگونه می توانم چیزهای بیشتری بدست آورم؟ چگونه می توانم میلیون ها ایده در اینترنت پیدا کنم؟ آیا فیس بوک می تواند باعث شود مردم بیشتر روی کارهای منظم من تمرکز کنند؟
اگر فقط روی تبلیغات فیس بوک تمرکز داشته باشید ، ادامه کار برای شما سخت خواهد بود. آنها سرگرم کننده هستند و درآمد کسب می کنند ، اما برای برخی از شرکت ها ، صرف 2000 دلار در ماه (یا حتی 20،000 دلار) فقط برای تبلیغ بسیار خطرناک است. فقط روی تبلیغات تمرکز نکنید یا انتظار داشته باشید که مردم صفحه شما را ببینند و وارد بازار فیس بوک شوند.
بازار توزیع تبلیغات در فیس بوک است. در حالی که ممکن است نیم میلیون نفر در فیس بوک باشند ، کمتر از 10٪ از اشتراک تبلیغات طبقه بندی شده استفاده می کنند. به نظر می رسد که بیشتر مردم هنوز ترجیح می دهند به Craigslist بروند. فیس بوک سعی در تغییر عادت ها دارد و به شما فرصت می دهد تا وقت خصوصی خود را با دوستان و طرفداران خود به اشتراک بگذارید.
برای کمک به شما در استفاده از میلیاردها بازدید ، از شما دعوت می کنیم موارد زیر را در Facebook Marketplace بررسی کنید.

GoPro-در حالی که روش بازاریابی در شبکه های اجتماعی رایگان است ، محصولات دیگر گران هستند. وقتی از نسخه “Pro” Marketplace استفاده می کنید (با پشتیبانی از Oodle) می توانید تبلیغات طبقه بندی شده را به صفحه طرفداران خود پیوند دهید. این به شما امکان می دهد هدایای جدید را با کسانی که به صفحه طرفداران شما پیوند دارند به اشتراک بگذارید.
عناوین روزنامه ها – هرچه افراد بیشتری با اطلاعات روبرو می شوند ، جلب توجه مردم دشوارتر می شود. به جای اینکه فقط آنها را مرور کنید و با ایجاد یک عنوان قوی آنها را به عمل فراخوانی کنید ، آنها را حذف کنید. به مردم بگویید وقتی وقت خود را صرف مرور آگهی شما می کنند ، چگونه می توانند در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنند.
طرحی را دنبال کنید: فقط یک تبلیغ در بازار باعث کاهش آن نمی شود. حتی یک سرویس “حرفه ای” اساسی به شما امکان می دهد لیستی از 10 مورد در ماه تهیه کنید. بیشترین زمان را با استفاده از 10 مورد صرف کنید. وقتی نتیجه گرفتید ، در نظر داشته باشید که تبلیغات بیشتری ارسال کنید ، حتی حداکثر 1-3 در روز. از همه مهمتر ، تبلیغ خود را دنبال کنید تا راحت ترین زمان را به شما اختصاص دهد.

با یک فروشگاه فیس بوک به شما زمان می دهد تا وقت زیادی را صرف کنید ، از اتومبیل گرفته تا خدمات. دانستن آنچه طرفداران شما بیشتر از تجارت شما می خواهند به شما کمک می کند تا در یک بستر قوی برای تجارت خود سرمایه گذاری کنید.
امروز با یک آموزش 5 روزه رایگان ، مطالب جدید بازاریابی را در فیس بوک پیدا کنید..

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا