دنیای وب

بازاریابی رسانه های اجتماعی: دوره جدیدی برای رشد و توسعه صنعت تجارت آنلاین

برای برقراری ارتباط با مشتری و مشتری بالقوه شما به روش های جدید و خلاقانه ای نیاز دارید. در حال حاضر رسانه های اجتماعی ابزاری بسیار قدرتمند برای دستیابی به مخاطبان است و روش های بسیاری برای استفاده از رسانه های اجتماعی وجود دارد. بیشترین استفاده از طریق تبلیغات موثر است. اگر فکر می کنید کارایی نخواهد داشت ، فقط به هزاران شرکتی که با آن موفق شده اند نگاه کنید. اکنون هر سازمان و مشاغل از طریق رسانه های اجتماعی به هم وصل می شوند.

با داشتن کلینیک های فیزیوتراپی در گذشته ، ای کاش راهبردهای بازاریابی رسانه های اجتماعی را هم اکنون می دانستم. با نگاهی به آنچه در بازاریابی سنتی حاصل شده است ، (تبلیغات در روزنامه های محلی ، رادیو ، آوردن ناهار برای پزشکان ، توزیع بروشور و کارت ویزیت و غیره) من با این ابزار قدرتمند شغل خودم را بهتر می کردم. من به عنوان یک صاحب مشاغل ، ذهن خود را به سمت خودکفایی باز کردم و همیشه به دنبال راههای بهتری برای قرار گرفتن خود در جهت اهداف سبک زندگی هستم.

بازاریابی اهرم چیست؟

بهترین روش تبلیغات در همه زمان ها گفتار کلامی است. هیچ کس متهم نیست که درباره محصولات یا خدمات شما به دیگران بگوید. یکی دیگر از مزایای بازاریابی شفاهی این است که شما را روی انگشتان خود نگه می دارد. شما باید اطمینان حاصل کنید که مشتریان از آنها رضایت دارند تا شرکت شما را به دیگران ارجاع دهند. بازاریابی کارآمد در خط یک دوست پیش می رود و در مورد تجربه یک محصول یا خدمات به دوستان می گوید.

اول ، شما شروع به شناسایی افراد استراتژیک در بازار هدف می کنید. این افراد بر دیگران تأثیر خواهند گذاشت. ایده متوسط ​​است – به جای اینکه تاکو بل به شما بگوید تاکو جدیدشان چقدر عالی است ، یک بررسی شگفت انگیز از یک منتقد معروف غذا می تواند کارهای بیشتری انجام دهد. منتقد غذا تأثیرگذار است. در این سناریو فرضی ، تاکو بل از آنها برای ایجاد بازاریابی تاثیرگذار استفاده می کند.

نحوه اجرای اثر تبلیغات به زیبایی

یک نمونه از بازاریابی مؤثر ، شرکتی است به نام Fab Fit Fun. این شرکت اشتراک صندوق های ماهیانه را برای کسانی که عاشق محصولات خود هستند ارسال می کند. اکنون ، شما هرگز نمی دانید که در این جعبه ها چیست. این می تواند از روسری ، پرتاب کردن و حتی برخی از لوازم آرایش و عطر باشد. بسیاری از مردم نگران این هستند که هر ماه مشترکان مستقیماً به کارتهای اعتباری خود شارژ شوند. این صندوق ها بصورت خودکار ارسال می شوند که دوست دارید یا خیر. چگونه این شرکت با غلبه بر این موانع؟ خوب ، آنها از افراد مشهور مانند ریانا و طری املا دریافت می کنند تا تبلیغات چشمگیر برای آنها ایجاد کنند. یک فیلم ساده از Tori Spelling اشتراک خود را در جعبه باز می کند ، هر آیتم را با اشتیاق مرور می کند و سپس آن را در شبکه رسانه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارد ، که این سیستم مشترک را موفق کرد.

شرکت دیگری با ایده ای پیش آمد. شرکت آرایشی Younique محصولی را ایجاد کرد ، ریمل مژه و ابرو که باعث تقویت چشم زیادی می شود. اکنون شرکت های بیشتری وجود دارند که محصول مشابهی دارند. چگونه آنها بازی خود را بالا بردند؟ مژگان فیبر 3D Moodstruck تقریباً در هر کسی به نظر می رسد.

برای اثبات دیدگاه آنها ، لوله های ریمل رایگان را به عموم مردم بدهید. تمام این گیرندگان باید کاری کنند که با استفاده از ریمل ، ویدئویی از خودشان در رسانه های اجتماعی منتشر کنند. آنچه اتفاق افتاد تاریخ بود. این شرکت چندین سفارش داشت که به مدت شش هفته مورد تقاضا بوده است. هر خانمی می خواست حجم مژه ها را افزایش دهد. این شرکت با نشان دادن اینکه این ریمل چقدر خوب است ، سروصدا ایجاد کرده است. درخواست بسیار زیاد بود

حالا تقریباً همه دخترها به اینجا رفته اند. ریمل و Fab-Fit Art. با این حال ، اینها فقط برخی از روشهای خلاقانه بسیاری است که شرکتها برای حمل و نقل محصولات خود در بازار مجبور می شوند. چه چیزی باعث شده است استراتژی آنها کار کند؟

ارزش ارائه شده است وی با ارائه ارزش بیشتری نسبت به سایر شرکت ها و صحبت در مورد رسانه های اجتماعی ، وی را نسبت به رقبای خود به آنها پیوند داد.

مرجع رسانه های اجتماعی

ما در مورد افراد عادی می شنویم که فیلم های خنده دار ساده ای را در You Tube ، Facebook ، Pinterest و Instagram منتشر می کنند که با اشتراک گذاری چندین بار در همه شبکه های اجتماعی به راحتی پخش می شوند. این فقط ثابت می کند که مردم تماشا می کنند. آنها در رسانه های اجتماعی آویزان هستند. آنها محصولات و رویدادها را می بینند و آنها را در محافل رسانه اجتماعی خود به اشتراک می گذارند. این بسیار قدرتمند است

جای تعجب نیست که طی چند سال گذشته ، خرده فروشان بزرگ آنلاین مانند آمازون و وایفایر و بقیه از تبلیغات رسانه های اجتماعی استفاده کرده اند. حتی شرکت های آجر و ملات مانند Best Buy ، Target و Walmart برای گسترش بازار خود وارد اینترنت شده اند. غم انگیز است که فکر کنم به دلیل این دوره از تبلیغات آنلاین ، بسیاری از شرکت ها مجبورند درهای خود را ببندند. این رقابت عصبانی شد. کسانی که به صفحه صعود نمی کنند از دست می دهند. آخرین نزدیکی که شاید شنیده باشید هاگرگ است.

یک بازیکن اصلی پیدا کنید

چه می شود اگر بتوانید در تجارت آنلاین خود تأثیرگذار باشید؟ بله ، شما می توانید بازیگر اصلی در این موفقیت باشید. بله ، این بیش از حد ممکن است. این تعداد بسیاری از کارآفرینان آنلاین است که خود را به عنوان کارشناسان ، مربیان و بنیانگذاران سیستمهای تجارت آنلاین قرار داده اند که ثروتی را برای خود و دیگران که آنها را راهنمایی کرده اند ایجاد کرده اند.

چه مدت یک پنجره برای تبلیغات وب وب ، کتاب های الکترونیکی رایگان ، چرخش های رایگان ، فیلم های رایگان یا گزارش های رایگان در صفحه فیس بوک شما ظاهر می شود؟ این قدرت رسانه های اجتماعی در محل کار است.

دوران جدید در اینجا. یک کارآفرین معمولی می تواند با استفاده از رسانه های اجتماعی به طور موثر و به نفع خود از بودجه تبلیغاتی خود سود ببرد. دلیل این امر این است که مشتریان در رسانه های اجتماعی آویزان هستند این یک روش بسیار مؤثر برای برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه و معرفی محصول یا خدمات شما است.

علاوه بر این ، اگر آگهی شما حاوی ارزش افزوده نیز باشد ، پاسخ مشتری بسیار زیاد است. این فراتر از پیشنهاد هر کس دیگری است. این مسئله بارها توسط شرکتهای محلی ارائه دهنده محصولات و خدمات اثبات شده است. کوپن تمیز کردن دندان از دندانپزشک می تواند به دلیل پیشنهاد رایگان ، با فروش 4/5000 در ارتودنسی یا سایر خدمات دندانپزشکی به فروش برسد.

مربیان آنلاین و کارشناسان مشاغل آنلاین که وبینارهای رایگان ارائه می دهند ، هزاران دلار در عضویت یا خریدهایی که توسط شرکت کنندگان در یک سمینار آنلاین انجام می شود ، درآمد دارند. من قطعاً در برخی از آنها حضور داشتم و گرچه در ابتدا هرگز محصول یا سیستم خریداری نکرده بودم ، اما چشم ها را به سمت امکانات باز کرد. روش هایی برای کسب درآمد آنلاین و کار در راه رسیدن به درآمد منفعل و اقامت وجود دارد.

این که آیا هدف شما تولید درآمد اضافی برای تکمیل درآمد فعلی شما است یا اینکه این کار را به شغل تمام وقت تبدیل کنید ، بسیاری از سیستم ها و برنامه ها وجود دارند که می توانید از طریق آنلاین شروع کنید. بسیاری از آنها در مشاغل آنلاین تمام وقت غوطه خورده اند و هرگز به عقب نگاه نکرده اند.

مهم این است که طاقچه خود را پیدا کنید ، آنچه را که برای شما احساس خوبی دارد پیدا کنید. احساسات ، استعدادها و اهداف خود را کشف کنید. سپس روی آن کار کنید. این مرحله اول همیشه سخت ترین است.

بیشتر کارآفرینان آنلاین موفق فقط درگیر مشاغل خود نمی شوند. آنها همچنین “زندگی” می کنند.

از این گذشته ، ما باید همه امکانات را کشف کنیم و از فرصتهای ارائه شده به ما بهره ببریم. با پیشرفت بازاریابی رسانه های اجتماعی ، آینده بازاریابی دیجیتال در اینجا قرار دارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا