دنیای وب

بازاریابی رسانه های اجتماعی یک شوخی است – وقت آن است که کلیک کنید

تنها امید: بگذارید به ریشه های آن بازگردیم.

بهترین اتفاقی که تاکنون در بازاریابی رسانه های اجتماعی رخ داده است ، هک شدن ایالات متحده از دونالد ترامپ 2016 توسط روس ها است. چرا؟ زیرا این امر آنچه را که بسیاری از افراد در بازاریابی رسانه های اجتماعی مدت ها طولانی می شناسند نشان داد: اینکه سیستم عامل های رسانه های اجتماعی یک شوخی هستند و رتبه بندی آنها براساس کاربران داستانی است و ایمنی آنها جایی در بین لوسیفر و این مرد قرار دارد که چهره افراد را در فیلم ها می خورد.

برای مشاوران بازاریابی مانند من ، توصیه کردن سیستم عاملهای اجتماعی موجود مانند فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام دشوارتر است ، زیرا صریحاً بسیاری از ما به معیارها اعتماد نمی کنیم.

و چرا ما؟ فیس بوک نمی کند.

این از ثبت نام SEC 2017 (معدن تمرکز) است:

اعداد معیارهای کلیدی ما ، که شامل کاربران فعال روزانه (DAU) ، کاربران فعال ماهانه (MAU) و متوسط ​​درآمد هر کاربر (ARPU) است ، با استفاده از داده های شرکت داخلی بر اساس فعالیت حساب کاربر محاسبه می شود. اگرچه این اعداد براساس آنچه ما معتقدیم تخمین های معقول پایگاه کاربر ما برای دوره اندازه گیری قابل استفاده است ، وجود دارد ، اما در اندازه گیری استفاده از محصولات ما در گروه های بزرگ آنلاین و موبایل در سراسر جهان چالش های ذاتی وجود دارد.

بزرگترین شرکت مدیریت داده در جهان می گوید که دقیقاً نمی داند شماره های آن صحیح است یا خیر. تخمین ها؟ یک متخصص بازاریابی که می خواهد پس از تصادف نتایج اختیاری بخواهد چیست؟

بدتر میشود. تأکید بر روی معدن:

در سه ماهه چهارم سال 2017 ، ما تخمین می زنیم که حساب های تکراری تقریباً 10٪ MAU در سراسر جهان را تشکیل می دهد. ما معتقدیم که در مقایسه با بازارهای پیشرفته تر ، درصد حساب های تکراری در بازارهای در حال توسعه مانند هند ، اندونزی و فیلیپین بسیار بیشتر است. در سه ماهه چهارم سال 2017 ، ما تخمین می زنیم که حسابهای نادرست تقریباً 3-4٪ MAU ها در سراسر جهان را تشکیل می دهند.

بگذار این غرق شود. فیس بوک اعتراف می کند که تقریباً 10٪ از کاربران فعال ماهانه جعلی هستند. جالب اینجاست که آنها درصدی از کاربران فعال روزانه جعلی را ذکر نمی کنند.

این مشکل رسانه های اجتماعی است. شما هرگز نمی دانید که چه چیزی واقعی است و چه چیزی جعلی است.

مدتی است که رسانه های اجتماعی واقعی نبوده اند.

ما به عنوان بازاریاب و تبلیغ گر ، افتخار می کنیم که دقیق و دقیق باشیم. در دوران باستان برای بازاریابی و تبلیغات ، شماره های رتبه بندی نمایش های تلویزیونی ، خوانندگان تبلیغات چاپی و میزان موفقیت تحویل نامه های پستی را به دست آوردیم.

در همه موارد ، سیستم عامل های امروز به شدت مورد بررسی قرار می گیرند. من با قاطعیت می دانستم که مخاطب برای هر رسانه یا کانال خاصی است زیرا معمولاً در جایی برای شماره ها یک ایست بازرسی وجود دارد.

رسانه های سنتی مانند رادیو ، تلویزیون و چاپخانه به اندازه کافی طولانی بود که هزاران مورد مطالعه وجود داشت که در آن می توان موفقیت یا عدم موفقیت کمپین های فردی را مطالعه کرد. از آنجا که این رسانه بخشی از سوابق عمومی بود ، کار کردن با عقب بسیار آسان بود تا ببینیم چه مخلوطی از رسانه و بودجه کار می کند و چه کار نمی کند.

به عنوان یک صنعت ، ما می توانیم به سرعت معیارهای موفقیت را تعیین کنیم – نه تنها بر اساس تجربیات خودمان – بلکه در تجربیات جمعی استراتژی های بسیار ساده و آشکار برای همه.

خوب ، همه با استفاده از رسانه های اجتماعی از پنجره بیرون رفتند.

شماره های فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام همیشه یک شوخی بوده است.

در روزهای گذشته ، ارزیابی شرکت وابسته به درآمد ، دارایی ، سرمایه انسانی و عملکرد بوده است.

وقتی کسی به مفهوم “کاربران فعال روزانه” رسید ، همه اینها تغییر کرد.

مسابقه برای به دست آوردن کاربران تبدیل به محرکه سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به روشی شده است که قبلاً ندیده ایم. اکنون وسواس رشد کاربر باعث شده است پیش از این هرگز امکان تبلیغ و بازاریابی کلاهبرداری در مقیاس فراهم شود.

بیایید چیزی ساده و واضح بدست آوریم: هر بسترهایی که به مردم اجازه می دهند هزاران پروفایل جعلی ایجاد کنند تا دیگران بتوانند لایک یا دنبال کننده بخرند یا بازتولید کنند یا ارسال کنند ، برای تبلیغ کنندگان و مارک های یکسان سمی است.

اکنون ، من می فهمم که کلمه “اجازه” در این جمله کارهای زیادی انجام می دهد ، بنابراین بگذارید کمی در مورد آنچه منظورم است گسترش ببخشم.

فکر نمی کنم وقتی این حرف را می زنم – بدون در نظر گرفتن آنچه در مورد آن فکر می کنم – استدلال های زیادی خواهم شد – موفق ترین سیستم عامل رسانه های اجتماعی در این سیاره همچنین برخی از پیشرفته ترین موسسات فناوری در این سیاره هستند. آنها تقریباً دارای بهترین هوش مصنوعی در سراسر جهان هستند ، زیرا مدل های تجاری آنها همه چیز در مورد توانایی تجزیه و تحلیل اعداد ، حقایق و اطلاعات رمزآمیز میلیون ها بار در ثانیه است.

آنها همچنین شرکت های بزرگی هستند ، با ارتش وکلا و دارایی های فکری بولداگ ها که در انتظار محافظت از برند خود در برابر هرگونه نیروهای خارجی خصمانه هستند.

بنابراین برای من توضیح دهید که چگونه ، حتی پس از هر چیزی که در اخبار دیدیم ، مردم هنوز هم می توانند لایک فیس بوک ، دنبال کنندگان توییتر یا طرفداران اینستاگرام خود بخرند؟

دلیل: همیشه کلاهبرداری بود. و ما را با همه فریب دهید.

اگر شرکت شما از نظر تعداد کاربران و فعالیت این کاربران بر روی سیستم عامل شما رتبه بندی شده است ، اگر جعلی هستند یا نه ، برای شما چه اهمیتی دارد؟ اگر این کار را انجام دهید ، ناوگان حسابرسان را برای اطمینان از صحت کاربری کاربر خود اختصاص خواهید داد. من فکر نمی کنم آنها این کار را کردند ، و آنها هرگز چنین نخواهند کرد.

سکوهای اجتماعی دام شیرین خود را منتشر می کنند.

در ابتدا ، سیستم عامل های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر با وعده های بازاریابی و تبلیغات رایگان مارک ها و شرکت هایی را در سیستم عامل های خود جذب کردند. توانایی رشد پایه فن و پایه پیرو به سرعت و بدون نیاز به استخدام shmucks برای بازاریابی مانند من. چرا وقت خود را برای استخدام یک حرفه ای تلف نمی کنید در حالی که می توانید تمام کار خود را برای هیچ کاری انجام دهید؟

در ابتدا ، من طرفدار آن بودم. من فکر می کردم که بازاریابی و تبلیغات عمدتا چیزی است که فقط شرکتهای بزرگتر می توانند از پس آن برآیند و بازاریابی برای مشاغل کوچک نیز کنار گذاشته شده است. بازاریابی رسانه های اجتماعی حتی به فروشگاه مادر و پاپ اجازه داد که به صورت آنلاین رقابت کنند.

بسیاری از شرکت ها ساعت ها و هزاران دلار در منابع انسانی بی شمار صرف کرده اند تا پیروان خود را بصورت آنلاین توسعه دهند.

شرکت های رسانه های اجتماعی پس از اینکه آنها را به دام عسل انداختند ، طرفداران و طرفداران خود را به عنوان گروگان گرفتند. شما باید برای دسترسی به پایگاه کاربری که ایجاد کرده اید و کاشته اید ، هزینه پرداخت کنید.

ناگهان ، شماره ها معنی نداشتند. شما مجبور به پرداخت هزینه های تقویت یا ارتقاء پست های قبلی در هنگام آزاد بودن آنها شده اید. این نتیجه برای بسیاری از شرکت ها فاجعه بار است. این ROI را اضافه نکرد ، اما با وجود بسیاری از مشتری های این سیستم عامل ها چاره ای جز تلاش برای ادامه تلاش و رسیدن به هر مقدار که می توانستند بدست آوردند.

علاوه بر این ، حرکت به چنین تبلیغاتی ، جعبه پاندورا را برای تخلفات بیشتر باز کرده است. به نظر می رسد انگیزه درآمد باعث شده است تا سیستم عامل های اجتماعی به روش دیگری به جستجوی پروفایل های جعلی و روبات های رسانه های اجتماعی بپردازند زیرا منجر به فروش تبلیغات شده اند. داده های شخصی با روشی که کاربران نمی توانند با آنها مخالفت کرده و جمع شوند ، جمع آوری و دستکاری می شوند.

عمدتاً من برای بازاریابی کاری انجام داده ام مطمئن نیستم که می توانیم بهبود پیدا کنیم. آنها برای بسیاری از شرکتهای دیجیتال مارکتینگ و آژانس های بازاریابی ، ما را مجبور کردند که کمک Kool را با همگان کنار بگذاریم. تعداد افرادی که باید در بازاریابی رسانه های اجتماعی بهتر برای مشتریان خود بهتر می دانستند ، وقتی یاد گرفتیم – برای اکثر آنها – بی ضرر بوده است.

آژانس های بازاریابی و تبلیغات پس از حقیقت ، همدست شدند.

همانطور که قبلاً هم گفتم ، قرار است آژانس ها و مشاوران بازاریابی و تبلیغاتی در مورد شیدایی کاملاً وسواسی داشته باشند. ما می خواهیم مشتریان ما بهترین بازده سرمایه گذاری را داشته باشند.

با این حال ، مانند متخصصان در هر زمینه تجاری ، به خودمان خدمت می کنیم.

یکی از نمونه های مورد علاقه من در مورد اینکه چگونه افرادی که بهتر می دانند برای پول چیزی بگویند نمایندگان املاک و مستغلات هستند.

آیا تا به حال شنیده اید که یک نماینده املاک و مستغلات به شما بگویند زمان اشتباه برای خرید خانه است؟ در تمام روزهای من ، مقاله ای از سوی یک آژانس املاک و مستغلات خوانده ام که می گوید مردم باید خرید را به تعویق بیاندازند. قیمت خانه بالا می رود؟ زمان بسیار خوبی برای خرید. پول خود را بلافاصله پس خواهید گرفت! قیمت خانه سقوط می کند؟ این یک بازار خریداران است! پس انداز خود را اکنون ذخیره کنید!

متخصصان بازاریابی و تبلیغات کارهای مشابه با بازاریابی رسانه های اجتماعی انجام داده اند.

ما شاهد افزایش محبوبیت سیستم عامل ها بوده ایم و نمی خواهیم در یک مدار گیر بیفتیم. سر و صدای پشت سر آنها در حال افزایش بود و مشتریان اغلب از ما می خواستند به آنها کمک کنیم. بنابراین ، اگرچه فیس بوک و توییتر عمدتاً با مطالعات کمی یا در مورد واقعی نصب نشده بودند – بسیاری از شرکت ها از مشتریان خود خواسته اند که پول را به سیاه چاله اجتماعی پرتاب کنند.

نتیجه چه بود؟ اکثر فعالیتهای رسانه های اجتماعی فاجعه هستند. من فقط بخش کوچکی از شرکتهایی را می شناسم که همچنان نسبت به نرخ هایی که شرکت ها با تبلیغات سنتی یا حتی سئو و تبلیغات دیجیتال غیر اجتماعی به دست آورده اند ، توجه جدی به رسانه های اجتماعی می کنند.

شما آن را در وب سایت ها مشاهده می کنید. هنگامی که بازاریابان دیجیتال در مورد رسانه های اجتماعی صحبت می کنند ، درباره “دسترسی” ، “قرار گرفتن در معرض” ، “حضور” و “آگاهی” بحث می کنند. این رمز عبور “پرتاب پول خود” است. برای اثربخشی رسانه های اجتماعی به صورت آنلاین جستجو کنید ، و نتایج پر از SEO و موتورهای رسانه های اجتماعی پیدا خواهید کرد که از سیستم عامل ها و استراتژی ها ستایش می کنند.

بازاریابان واقعی درباره بازگشت سرمایه صحبت می کنند. تأثیر بر فروش و تأثیرگذاری بر تولید سرب. شما نمی توانید اجاره آگاهی از برند را بپردازید. من این را به عنوان کسی که مارک ها را برای امرار معاش ایجاد می کند ، می گویم.

و من فقط این را نمی گویم. Procter & Gamble ، یکی از بزرگترین مارک های جهان بودجه تبلیغاتی خود را نابود کرده و به دلیل تبلیغات دیجیتال و کلاهبرداری در بازاریابی.

اشتراک اجتماعی تا مرگ:

به گفته Buzzsumo ، میانگین مشارکت اجتماعی در هر مقاله در سال 2017 در مقایسه با سال 2015 50 درصد کاهش یافته است. داده های آنها همچنین نشان می دهد که چقدر سریع موضوعات داغ با اشباع مقالات اشباع می شوند و در نتیجه نسبتاً معدود برندگان اکثریت سهام جامعه و پیوندها را کسب می کنند.

یکی دیگر دریافت که این رباتها تقریباً دو سوم -66٪ را اتوماسیون می کنند – تمام لینک های HTML که در توییتر منتشر شده اند.

بار دیگر ، اگر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی واقعاً از تجربه کاربر قدردانی کرده و به جهان اجتماعی نگران باشند ، سالها پیش چنین شیوه هایی را ممنوع اعلام می کرد. دیگر اتوماسیون اجتماعی نیست. اگر می خواهید با طرفداران و پیروان ارتباط برقرار کنید ، پس باید برای آنها در آنجا باشید. شما باید آنلاین باشید و آماده رفتن باشید.

با این حال ، رباتها برای تجارت مناسب هستند. ارتقاء حسابهای فعال روزانه آنها باعث می شوند که سیستم عامل های خود از محبوب تر به نظر برسند. رباتها مطالب را ارسال می کنند ، ربات ها مانند محتوا ، ربات ها به اشتراک می گذارند ، ربات ها افراد را دنبال می کنند ، ربات ها افراد را می نویسند – بی پایان است.

نرم افزار ردیابی 52٪ از ترافیک اینترنت در سال 2017 را نشان می دهد و انتظار می رود این تعداد همچنان افزایش یابد زیرا رسانه های اجتماعی همچنان به رقابت در اسلحه ادامه می دهند. در میان همه اینها ، شرکت هایی وجود دارند که معتقدند معیارهای بازاریابی دیجیتال معنایی ندارند.

تأثیرات شما تأثیرگذار نیستند.

من به بازاریابی تأثیرگذار به شدت اعتقاد دارم زیرا فکر می کنم این یک گسترش طبیعی بازاریابی روابط است. مردم از افرادی که به آنها اعتماد دارند خریداری می کنند و پیشنهادات افرادی را که دوست دارند بپذیرند.

با این حال ، هرچه تأثیر گذاران در اینترنت رشد می کردند ، همه چیز به سمت سورئالیسم درآمد.

اول ، بسیاری از طرفداران تأثیرگذار و پیروان رسانه های اجتماعی مانند هر چیز جعلی هستند. روبات های رسانه های اجتماعی از افراد مشهور به عنوان راهی برای ارسال اسپم در صفحات خود و / یا به عنوان راهی برای استخراج لیستی از افراد برای ارسال اسپم بعداً با محتوا پیروی می کنند.

ثانیاً ، ما به عنوان بازاریاب و تبلیغ کننده ، ما باید در مورد دقت دقت کنیم. اما امکان بررسی یک پایه فن برای یک تأثیرگذار در سیستم عامل ها تقریبا غیرممکن است. شما باید برای یافتن درک واقعی از مشروعیت ، به برنامه های شخص ثالث بروید. علاوه بر این ، تا آن زمان ، شما به رحم شخص ثالث هستید تا داده های دقیقی را در اختیارتان قرار دهید. اگر اینستاگرام تصمیم بگیرد API را برای این برنامه ها ببندد ، هیچ تصوری از تأثیرگذاری محبوبیت شما نخواهید داشت.

آینده رسانه های اجتماعی: زندگی ، مستقیم و شفاف.

راه حل مشکل رسانه های اجتماعی که امروز با آن روبرو هستیم ساده است: رسانه های اجتماعی وقتی اجتماعی و شخصی بودند عالی بود. نیاز به بازگشت به مبانی وجود دارد.

دیگر اتوماسیون نیست

اگر واقعاً وقت ، انرژی و علاقه خاصی به شریک زندگی ندارید ، پس رسانه های اجتماعی برای شما مناسب نیست. علاوه بر این ، شما برای رسانه های اجتماعی نیستید.

اتوماسیون باید متوقف شود. فاصله بیایید به یک همکاری طبیعی تر بین مارک ها ، شرکت ها ، مشتریان و مشتریان بالقوه برگردیم. تعامل انسانی قدرتمندترین محرک درآمد و فروش و همچنین بهترین اندازه گیری ارزش واقعی یک بستر است.

ببینید و ببینید

استفاده از فیلم زنده برای اثبات اصالت در عصری که همه چیز ناشناخته باشد ، عامل اصلی تغییر در پنج سال آینده است. شرکتها به جای پنهان کردن در پشت تکه ها و محتوای غنی ، باید از شرکت های تأثیرگذار و کارمندانشان برای قهرمانی در برندهای خود استفاده کنند. اتصال مجدد اساسی: اتصال یک به یک یا یک به یک.

انقلاب سرمایه گذاران

من صادقانه اعتقاد دارم که بیشتر شرکت های رسانه های اجتماعی هنگام صحبت از کاربر ، فعالیت و محبوبیت ، کتاب ها را رد کرده اند. زمان آن فرا رسیده است که سرمایه گذاران بخواهند قبل از اینکه خانه کارت کاملاً روی سر افراد واقع شود ، داده ها توسط شخص ثالث مورد بازرسی قرار گیرد.

ببین من هستم مشاور بازاریابی. من از استفاده از رسانه های اجتماعی لذت می برم. به من این امکان را می دهد تا با مردم و مارک هایی که بیشتر از همه به آنها اهمیت می دهم ارتباط برقرار کنم. اما در هسته آن نقص وجود دارد – نقص ماتریس – که باید برطرف شود.

حباب در آنجا وجود دارد و شبکه های اجتماعی که به پروفایل های جعلی و کاربران ناشناس اجازه می دهند در هسته آن قرار دارند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا