دنیای وب

بازاریابی شبکه ای – بررسی Aihu

این یک بررسی شخص ثالث است. من به هیچ وجه وابسته به آیهو نیستم. من این بررسی ها را براساس مشاهدات شخصی ام می نویسم.

من معمولاً بررسی خود را با مراجعه به بخش اطلاعات شرکت یا صفحه درباره ما شروع می کنم. روزی که از وب سایت Aihu بازدید کردم ، این برگه کار نمی کرد. با کلیک بر روی برگه “درباره ما” به صفحه خوشآمدگویی منتهی می شوید.

سپس به خط تولید Aihu نگاه کردم. من قبلاً هیچ وقت نام این شرکت را نشنیده بودم و بنابراین می خواستم ببینم آنها چه کاری باید انجام دهند. من دوست داشتم به محض کلیک بر روی صفحه محصول آنها ، تمام محصولات آنها همراه با قیمت گذاری ظاهر شود.

من همچنین دوست دارم که آنها محصولات خود را به رنگ سبز و ساخته شده برای پوست های حساس تبلیغ می کنند. آنها از روغن درختان و سایر مواد طبیعی در محصولات خود استفاده می کنند. ظروف محصولات آنها قابل بازیافت است که یک امتیاز دیگر است.

من بسیاری از محصولات مراقبت از پوست ، محصولات ضد استرس ، صابون ها ، دئودورانت ها ، یک دسته از محصولات رایحه درمانی و در آخر ، یک دسته از محصولات تمیز کننده خانه را پیدا کردم.

آنها در سایت کاملاً واضح هستند که محصولات آنها روی حیوانات آزمایش نشده است. این مورد برای بسیاری از افرادی که برای محصولات مراقبت از پوست خرید می کنند بسیار مهم است.

وقتی روی محصولات مختلف کلیک کردم ، از یافتن تقریباً هیچ اطلاعاتی درباره محصولات ناامید شدم. همچنین ، هر صفحه شامل بخشی است که می گوید: “شما ممکن است این محصولات را نیز دوست داشته باشید” ، اما در صفحه بعد از صفحه این بخش خالی است.

وقتی از صفحه فرصت های شغلی آنها بازدید کردم ، متوجه شدم که ثبت نام آنلاین در دسترس نیست. درعوض ، باید فرم های ثبت نام را بارگیری کرده و برای شرکت ارسال کنید.

آنها 30٪ کارمزد در خرده فروشی را ارائه می دهند. همچنین کاتالیزوری برای تیم در سه سطح عمق فراهم می کند.

هزینه شروع 99 دلار است ، اگرچه سایت به من نگفته است که مشاور جدید با 99 دلار چه چیزی دریافت خواهد کرد.

سوالات زیادی برای شما باقی مانده است. اگر قصد پیوستن به Aihu را دارید ، پیشنهاد می کنم سوالات زیر را بپرسید:

1. آیا کاتالوگ هایی برای نمایش محصولات وجود دارد؟ من هیچ تصویری از هیچ کاتالوگ ندیده ام.

2. من تصاویری از ویترین های رویداد را دیده ام. محصولات چگونه فروخته می شوند؟

3. بابت 99 دلار هزینه شروع به کار می کنید؟

4. هنگامی که Aihu را در وب جستجو کردم ، هیچ وب سایت فروشنده ای پیدا نکردم. آیا توزیع کنندگان می توانند سایت های خاص خود را داشته باشند؟

5. توزیع کنندگان چگونه هزینه تیم خود را دریافت می کنند؟ آیا بابت فروش کمتر از 20 دلار به آنها پرداخت می شود؟ هیچ نوع برنامه شرکتی وجود ندارد که بتوانم در وب سایت شرکت پیدا کنم.

6. شرکت چند ساله است و چه کسی مالک آن است؟ باز هم ، من اطلاعات بسیار کمی در وب سایت شرکت پیدا کردم.

من هیچ کس را از پیوستن به این شرکت پشتیبانی و منصرف نمی کنم. همانطور که اشاره کردم ، چیزهایی بود که او دوست داشت و چند موردی بود که او س questionال کرد. من به شما پیشنهاد می کنم فقط چند سوال بپرسید تا اطلاعات لازم را برای تصمیم گیری در مورد فرصت مناسب برای شما بدست آورید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا