دنیای وب

بازاریابی شبکه ای – بهترین موارد مخفی در MLM

بهترین مواردی که در MLM مخفی نگه داشته می شود و فقط معدود افرادی هستند که از آن استفاده می کنند. بازاریابی شبکه ای به وضوح بزرگترین صنعتی است که امروزه بصورت آنلاین درآمد کسب می کند. دلایل اصلی ادعای شهرت در بازاریابی چند سطحی ، آن چیزی نیست که انتظار دارید. دلیل این امر این نیست که صنعت MLM سال نوری از آخرین نوآوری بازاریابی برای ورود به اینترنت جلوتر است. دلیل این امر این نیست که صنعت MLM بهترین محصولات را به مشتریان ارائه می دهد و آنها نمی توانند آنها را از بازارهای صنعت دیگر تهیه کنند.

بازاریابی شبکه ای کاری نکرده است ، زیرا در چند سال گذشته به اینترنت نیز سرایت کرده است. بسیاری از اقتصاددانان بر این باورند که هنوز بسیاری از بازارهای بازار بدون تغییر در اینترنت وجود دارد و این درست است. صنعت MLM با تهیه کالاها و خدماتی که با سایر صنایع خرده فروشی یا حرفه ای مطابقت ندارد ، به سرعت در حال پر کردن این مناطق خاص است. امروز آنلاین یا آفلاین.

با کمال تعجب ، بهترین اسرار MLM در اختیار خود بازاریابان شبکه است. نوعی خدمات با کیفیت بالا است که رهبران شبکه به مردم ارائه می دهند و بیشترین تفاوت را ایجاد می کند. هر کس یک ستاره است ، زیرا هر کس در نوع خود یک رهبر است. این فرمول MLM است.

همه شرکتهای بازاریابی چند سطحی در واقع آنچه را که تبلیغ می کنند ، اعمال نمی کنند. MLM هایی که این کار را انجام می دهند همیشه بسیار جلوتر از بقیه گروه هستند.

کلید رهبر بودن همه در همان مدل رهبری نهفته است. وقتی کسی توزیع کننده مستقلی شد ، همه چیزهایی که یک چوپان می داند به آنها آموزش داده می شود. هیچ رازی وجود ندارد حامی مالی شما ، حامی مالی پس از مشعل برای او ، همانطور که این دانش به شما منتقل می شود. با این حال ، این فقط در خود دانش نیست. خصوصیات رهبری با صبر و علاقه آموزش داده می شود.

هر توزیع کننده مستقل جدید به زودی downline خود را حمایت می کند ، به همان روشی که شما بخشی از downline حامی مالی هستید. به زودی ، این به شما بستگی دارد که به اشتراک های جدید خود یاد دهید چگونه یک حامی مالی عالی شوید ، پس از آن آنها این دانش را به خودشان منتقل می کنند. از طریق این فرآیند رونویسی بی پایان ، شرکت رشد می کند و تلاش ها برای همه پاداش می گیرد.

بهترین شرکتهای MLM می دانند که رهبران متولد می شوند ، اما آنها همچنین می دانند که ویژگیهای عالی رهبری را می توان به همه توزیع کنندگان مستقل آنها آموخت. بهترین شرکتهای MLM می دانند که چگونه رهبران را رشد دهند ، زیرا برای یک شرکت سودآور ، جایی که همه برنده هستند ، این چیزی است که لازم است.

وقتی دیگر هیچ رازی وجود نداشته باشد ، همه همه آنها را پس می گیرند. در بازاریابی شبکه ای ، این برای موفقیت همه ضروری است. بهترین راز نگهداری MLM این است که هیچ کس پشت سر نمی گذارد. همه برنده می شوند. این فلسفه ای است که توسط کسانی پذیرفته شده است که واقعا می دانند رهبری واقعی به چه معناست.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا