دنیای وب

بازاریابی شبکه ای تولید – کارتهای رها کردن

Drop Cards یکی از مقرون به صرفه ترین ، آسان ترین و سرگرم کننده ترین روش برای جذب جریان بی پایان مشتری بالقوه به وب سایت شماست.

Drop Card چیزی بیشتر از یک کاغذ کوچک نیست که شما آن را «رها کنید» یا عمداً پشت سر بگذارید. به طور معمول این اندازه و شکل کارت ویزیت است و یا چاپ می شود تا از یک طرف آن یک اسکناس 100 دلاری داشته باشد. این ایده پیچیده نیست. “این کارت ها را رها کنید” همه جا که مردم جمع می شوند. بگذارید اعداد برای شما مناسب باشند. افراد کارت شما را می گیرند ، می خوانند ، نگه می دارند و در صورت کنجکاوی به آن پاسخ می دهند. یا اینکه مردم کارت شما را می گیرند ، آن را می خوانند و آن را به جایی که پیدا کرده اند پس می دهند.

اگر ببینید اسکناس 10 ، 20 یا 100 دلاری روی زمین افتاده ، مطمئن هستم که آن را دریافت می کنید ، درست است؟ آن را ورق بزنید و یک عبارت جالب مانند “رئیس خود را شلیک کنید. شماره 1 تجارت از خانه” یا “آیا به لیدهای بیشتری نیاز دارید؟ آیا به بازیگران بیشتری احتیاج دارید؟” یا “اگر می خواهید تا آخر عمر کار کنید ، پس این شغل شماست ؛ اگر نه ، پس این شغل من است.” علاوه بر عبارتی که توجه شما را به خود جلب می کند ، تنها نکته دیگر در مورد Drop Card باید URL وب سایت باشد ، ویدئو دعوت نامه ای برای یادگیری بیشتر است. زمان آن نیست که جزئیات تجارت بازاریابی شبکه ای خود را فاش کنید.

بسیاری از کارت ها کنار گذاشته نشده اند. کارت های بیل صد دلاری بسیار ویروسی هستند. شخصی آن را پیدا می کند و به دوستی نشان می دهد که دوست دیگری را نشان می دهد. اساساً ، استفاده ویروسی از این صورتحساب ها تجارت بازاریابی شبکه ای شما را در مقابل بسیاری از منتها و چشم اندازها قرار می دهد. اگر کارتها را مرتباً بیرون بیاورید ، پاسخ ها فقط یک مسئله زمان است. اول کنجکاوی. کره چشم دوم: این استراتژی است که جدیدترین و خجالتی ترین عضو تیم شما می تواند اجرا کند.

چه چیزی باید در وب سایت شما باشد؟ ویدئو کمتر از 200 کلمه متنی و فرم ثبت درخواست نام ، ایمیل و شماره تلفن. در ویدئو ، از شخصی که وقت خود را برای بازدید از سایت شما اختصاص داده است ، تشکر کنید. به آنها اطمینان دهید که شما یک فرد واقعی هستید و اطلاعات مفیدی برای به اشتراک گذاشتن دارید. توضیح دهید که ارائه اطلاعات تماس “کنجکاو” را از “جدی” جدا می کند و شما فقط وقت خود را با “جدی” می گذرانید. خود باش و مختصر. فرصت خاص بازاریابی شبکه ای خود را در ویدئو تبلیغ نکنید.

سرانجام ، کارتهای خود را کجا باید رها کنید؟ در اینجا پانزده ایده برای شروع وجود دارد. هر مکانی که مردم باید منتظر بمانند یک انتخاب عالی است.

1- در اتاق های هتل

2- در مجلات هواپیما

3- سالن های برنزه کردن

4. نمایشگاه ها

5. رویدادهای ورزشی

6- در ایستگاه های اتوبوس و اتوبوس ها

7. در کارت خوان های اعتباری پمپ بنزین – مردم باید آن را بیرون بیاورند تا کارت اعتباری خود را وارد کنند.

8- در مجلات رایگان املاک و مستغلات می توانید آنها را به صورت انبوه در سطح شهر پیدا کنید.

9- در سالن بدن سازی

10. در داخل کتاب های تجاری و Franchise در کتابخانه محلی خود

11. در تاکسی ها

12. در کیوسک های رستوران

13- در مجلات مطب پزشک

14- لباسشویی

15. مهمانی

کارت های افتاده کار می کنند ، آنها همیشه کار می کنند و همیشه هم خواهند بود زیرا عامل اصلی کنجکاوی انسان را در همه ما جلب می کنند. اگر در حال حاضر از کارتهای دراپ در برنامه عادی خود استفاده نمی کنید ، امروز این روش را اضافه کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا