دنیای وب

بازاریابی شبکه ای مشاغل خانگی رئیس خود را اخراج کنید

آیا تصمیم گرفته اید که “به رئیس ضربه بزنید” و کار خود را شروع کنید بازاریابی شبکه ای مشاغل خانگی? هیچ چیز در این دنیا مانند داشتن آرامش به عنوان مالک خود، مالکیت کسب و کار خانگی خود، کار در زمان انتخاب و گذراندن زمان بیشتری با خانواده وجود ندارد.

برخی از افراد میلیون‌ها دلار در شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای کار می‌کنند. چرا نمی خواهی یکی از آنها باشی چه کسی نمی خواهد زمان بیشتری را با خانواده خود بگذراند، وقت آزاد برای تنظیم برنامه خود داشته باشد؟ پس از همه، شما رئیس خود هستید.

با وجود میل، همیشه موفقیت آمیز نیست. حتی اگر رشته ای ندارید، شرکت شما باید خود انضباط داشته باشد و با کار شما سازگار باشد. مدیر بودن به این معنی است که باید پایه ای محکم برای تلاش های جدید خود بسازید. این پایه با پیشرفت شما استقامت ایجاد می کند.

چرا بسیاری در بازاریابی شبکه ای شکست می خورند؟

آیا می‌دانستید که 95 درصد از افرادی که کسب‌وکار بازاریابی شبکه‌ای را راه‌اندازی می‌کنند، در دو سال اول هیچ موفقیتی مشاهده نمی‌کنند، گاهی اوقات هیچ موفقیتی ندارند؟ بسیاری از آنها به مشاغل مختلف خانگی می پیوندند زیرا نمی توانند از زمین خارج شوند و درآمد ثابتی کسب کنند. آنها نکات، استراتژی ها و ترفندهای اضافی را امتحان می کنند و فایده ای ندارند.

مشکل این است که:

  • آشنایی با اصول بازاریابی شبکه ای
  • قادر به فروش مولد
  • بدانید چه کاری و چه زمانی انجام دهید
  • بدانید چه کاری را نباید انجام دهید

شما باید شرکتی را پیدا کنید که آموزش های با کیفیت، ایده ها و ابزارهایی را برای درک نحوه کنار هم قرار دادن همه پازل ها ارائه دهد. با آموزش صحیح از رهبران مناسب، می‌توانید جزو 5 درصد برتر افرادی باشید که در یک کسب‌وکار قانونی خانگی موفق می‌شوند.

برخی از عناصری که برای داشتن یک تجارت خانگی موفق و رهبر خود به آن نیاز دارید عبارتند از:

  • یک کانال تجاری یا سیستم تجاری اثبات شده
  • سیستمی برای دریافت راهنمایی واجد شرایط
  • کنترلی که روی خلبان خودکار است
  • اطلاعات ارزشمندی برای به اشتراک گذاشتن با رهبران و مشتریان بالقوه
  • نکاتی برای تامین مالی خود

?

چرا همه موفقیت را نمی بینند
تعداد کمی در مشاغل خانگی موفق هستند زیرا قوانین ایجاد یک کسب و کار اینترنتی را درک می کنند و برای پیشرفت باید یک سیستم اثبات شده وجود داشته باشد. آنها می دانند چه کاری باید انجام دهند، و بیرون می روند و ابزار، منابع و آموزش های مورد نیاز برای ایجاد کسب و کار خود را دریافت می کنند. داشتن تجهیزات و آموزش بدون تمرین موثر نخواهد بود.

بسیاری احساس می کنند که فقط با داشتن یک وب سایت و پلتفرم های رسانه های اجتماعی موفق خواهند شد. البته، این درست نیست، و این راهی برای دستیابی به نتایج طولانی مدتی که می‌خواهید نیست. داشتن یک سیستم تجاری اثبات شده که کار می کند بسیار مهم است. ایجاد و اشتراک گذاری مقالات و ویدیوها و ارسال آنها در صفحه فیس بوک و سایر رسانه های اجتماعی کافی نیست.

بخش مهمی از پازل وجود دارد که اگر اینطور فکر می کنید نمی فهمید. شناختن مخاطبان و تبدیل شدن به فردی که آنها را می شناسند، دوست دارند و به آنها اعتماد دارند، باعث فروش و مشارکت می شود.

خلاصه طرح

همانطور که شروع به ساختن کسب و کار خود به عنوان راه و وسیله ای برای اخراج رئیس خود می کنید، طرح زیر برای شروع خوب است:

  • گوش کنید، مشکلات یا مسائل را شناسایی کنید
  • تماس بگیرید و آن را بپذیرید، روابط ایجاد کنید
  • راه حل ها و راه حل ها را از طریق آژانس / شرکت خود ارائه دهید

?

به خاطر داشته باشید که همه کاندیدای کامل یا علاقه مند به کسب و کار شما نیستند. اجازه ندهید که هیجان شما در ایجاد رویای خود برای خانواده، دوستان و همکارانتان کابوس باشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا