دنیای وب

بازاریابی شبکه ای Amway: جوانب مثبت و منفی برداشتن جهش Amway به بازاریابی شبکه ای

همه این روزها نام بازاریابی شبکه ای Amway را شنیده اند و محبوبیت آن به موفقیت این شرکت آسیب نمی رساند. اما این یک سازمان چند سطح است ، بنابراین قبل از سرمایه گذاری از خطرات مراقب باشید. تصمیم شما برای تبدیل شدن به یک کارآفرین با امیدها و آرزوهای ترک شغل (کمی بیش از حد) تصمیم خوبی است. اما شما می خواهید خود را در برابر اشتباهات مشابهی که حدود 98٪ از توزیع کنندگان جدید در صنعت MLM مرتکب می شوند ، محافظت کنید. قبل از اینکه ثروت خود را در تجارت خود سرمایه گذاری کنید ، هوشمندانه خواهد بود که ابتدا به همه زوایا فکر کنید. اولین قدم شما در مسیر درست به سمت موفقیت در بازاریابی شبکه ای ، طراحی طرح تجاری شما خواهد بود.

به عنوان یک مالک مشاغل آزاد با Amway ، قبل از شروع به این کار باید تمام حقایق را بدانید. به یاد داشته باشید که این یک تجارت است و مانند همه شرکت ها ، شما باید برای سرمایه گذاری وقت و پول آماده باشید. به دیگران که ممکن است خودشان در این تجارت شکست خورده باشند گوش ندهید ، زیرا آنها شما را از طریق پیشنهادات خود مبنی بر اینکه درگیر یک کلاهبرداری هستید ، می کشند. با این حال ، هوشمندانه است که قبل از اینکه با غیرت پول خود را در محل کار خود بریزید ، به هر گوشه ای فکر کنید. ادامه کار با ابزارهای مناسب برای شروع می تواند هزینه های مالی شما را کاهش دهد. اول ، بیایید جوانب مثبت و منفی را در نظر بگیریم:

مواردی برای جستجو:

* شما قدرت بالاتری برای پاسخگویی به آن ندارید

* اسپانسر شما (یا باید آماده باشد) آماده کمک به شما است

* ساعتهای شما مال شماست

* جریان درآمد اضافی از خط پایین شما

* Amway پشت محصولاتش ایستاده است

* Amway نام خانوادگی است که همه از آن شنیده اند

منفی:

* به بازاریابی و تبلیغات زیادی نیاز دارد

* تحقق درآمد باقیمانده ممکن است چندین سال طول بکشد

* اقلام گران قیمت با حمل و نقل اضافی

* حضور در جلسات هفتگی الزامی است

* نیاز به فروش و استخدام مستقیم فردی دارد

معادله موفقیت …

اگر می خواهید با بازاریابی شبکه ای Amway موفق شوید ، باید سه نشانگر اساسی زیر را دنبال کنید. اگرچه من توزیع کننده Amway نیستم ، اما این کلیدهای موفقیت MLM هنگام بازاریابی هر شرکت چند سطح معتبر هستند.

مرحله 1: کاری را که انجام می دهید با نگرش مثبت پخش کنید.

در واقع ، این امر می تواند بدون ایجاد مزاحمت برای دوستان ، همکاران یا اعضای خانواده شما حاصل شود. (در واقع ، داشتن چنین شهرت آزار دهنده ای می تواند افق دید شما را روشن کند – دقیقاً همانطور که سالها پیش با همسرانم بودید!) برعکس ، یک موضع قلبی با چند کلمه باعث خواهد شد که پرسپکتیو شدن چشم انداز شما بسیار موثر باشد و شما نمی خواهید هیچ مکالمه ای که در آن شما یک دوست یا غریبه را با اخبار مربوط به یک محصول Amway بمب گذاری می کنید. Amway ممکن است شما را در مکالمه با پیشنهاد اشتیاق شما نسبت به یک محصول خاص ، آرامش دهد. وقتی از محصول خود اطمینان واقعی دارید ، احساسات خوب شما برای دیگران جذاب می شود. از روش یکسان ذهنیت مثبت برای جذب دیگران استفاده می شود. هدف اصلی شما باید کمک واقعی و افزودن ارزش به خط پایین شما باشد.

مرحله 2: اینترنت خود را مشتاق نگه دارید.

در اینجا می توانید به خوبی از اینترنت استفاده کنید. نکته اصلی این است که با خط پایین خود ، به صورت الکترونیکی ، تلفنی یا حضوری تماس مداوم برقرار کنید. هنگامی که شما دائماً دانش لازم را به استخدام خود می آورید ، آنها به دنبال یادگیری هستند. هرچه بیشتر یاد بگیرید ، همه افراد مجهزتر می شوند و رابطه downline شما قویتر می شود.

مرحله 3: برای دستیابی به اهرم ها از اینترنت استفاده کنید.

امروزه ما واقعاً خوش شانس هستیم که قدرت اینترنت را داریم. بدون شک ، عصر ما به سمتی می رود که شاید تنها گزینه شما باشد. من برای بازاریابی شبکه ای از سیستم بازاریابی و آموزش آنلاین استفاده می کنم. با ابزار و آموزش مناسب ، اینترنت می تواند دوست شما باشد. روشی که من استفاده کردم حلقه گمشده برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای من بود. به نظر من ، اگر همه از این طریق بازاریابی را شروع كنند ، آمار 98٪ از خرابی های MLM بسیار كمتر خواهد بود. افرادی که از این سیستم شبکه استفاده می کنند از سیستم خلبان خودکار بهره مند می شوند که به طور خودکار منجر به فروش و فروش می شود ، خواه به کار خود ملحق شوند یا نشوند. برای فهمیدن چگونگی ساخت شرکت بازاریابی شبکه Amway با اینترنت ، لازم نیست هزاران دلار هزینه کنید. این به خود شما بستگی دارد – تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که تصمیم بگیرید که یاد بگیرید چگونه توزیع کنندگان واقعی Amway این کار را انجام می دهند ، و به شبکه کارآفرینان موفق بپیوندید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا