دنیای وب

بازاریابی شبکه ای MLM در شبکه های اجتماعی – یک شریک مسئولیت پذیری دریافت کنید

در عصر بازاریابی در شبکه های اجتماعی ، حواس پرتی بسیار آسان است ، این خیلی خنده دار نیست. یک فرد متوسط ​​در اینترنت 3 سال دامنه توجه دارد و فقط یک قوطی ردبول نوشید.

اگر برای ماندن در مسیر خود مشکل دارید ، این نکته ای است که می توانید با استفاده از آن توضیح دهید که هر روز باید چه کاری انجام دهید.

هر کس در شبکه های اجتماعی دوست است ، با یک دوست ارتباط برقرار می کند و مسئولیت فعالیت های فروش را بر عهده دارد. اینها مهمترین فعالیتهای درآمدزا هستند. این می تواند شخصی در تجارت حق رایانه شما باشد ، به صورت upline یا downline باشد.

در اینجا 3 کار جالب وجود دارد که می توانید برای کسب درآمد به عنوان بازاریاب شبکه یا شبکه های اجتماعی انجام دهید.

1. در فعالیت هایی شرکت کنید که تصویر شما را می سازد و باعث می شود در اینترنت مانند یک ستاره راک به نظر برسید. هر کسی را که می بینید دوست داشته باشید و انرژی دوست داشتنی شما افرادی را که همان کار را انجام می دهند جذب می کند و انرژی آنها با شما مطابقت دارد.

این فعالیت ها شامل افزودن دوستان و دادن نظرات مثبت در مورد محتوای آنها است. 3 سایت برتر Myspace ، You Tube و Facebook هستند. من همچنین توییتر و کاتالوگ وبلاگ را به عنوان یکی از اولویت های مهم رسانه های اجتماعی قرار می دهم.

شما باید با ردیابی و آزمایش تعیین کنید که کدام یک از فعالیت ها برای شما بهتر است. این روش ها توسط بهترین بازاریابان در تجارت در کلاس خصوصی من آزمایش و اثبات شده است.

اگر می خواهید در مورد فصل خودم برای بازاریابان بیشتر بدانید ، لطفا با من تماس بگیرید.

2. شبکه ای از بازاریابی ، جستجوی آینده و پیگیری. هزاران دلار به دلیل پیگیری ضعیف هدر رفت. اگر افرادی دارید که از نزدیک با آنها کار می کنید ، حتماً مرتباً اعلام حضور می کنید و به آنها کمک می کنید.

بهترین تلاش خود را به افرادی بدهید که تلاش آنها مستقیماً بر درآمد زایی شما تأثیر می گذارد.

3. هر روز روی رشد و پیشرفت شخصی خود کار کنید.

من به عنوان یک شریک عملی خود ، تمرین تجسم 10/10 را دوست دارم باربی فیگوروا در باره اش به من بگو. این جایی است که او 10 چیز را که به خاطر آن سپاسگزار است و 10 چیزی که او را جذب می کند یادداشت می کند. در حین انجام این کار ، واقعاً احساسات مربوط به هر آنچه را که احساس قدردانی می کنید و می خواهید باشید ، انجام دهید یا در اختیار داشته باشید ، احساس می شود.

مدیتیشن روزانه به مدت 15 تا 20 دقیقه می تواند قدرت مغز شما را افزایش دهد. کارهای شما در زمان کمتری انجام می شود و شب ها به خواب کمتری نیاز خواهید داشت. همچنین انرژی و خواب آرام خواهید داشت.

از راسل سیمونز بپرسید => یک میلیاردر اگر مراقبه کار کند.

این کارها را هر روز انجام دهید و فعالیت های خود را با شریک پاسخگویی خود به اشتراک بگذارید. اگر 90 روز به این برنامه پایبند باشید ، از رشد اقتصادی خود شگفت زده خواهید شد.

این نکته برای استراتژی های بازاریابی شبکه های اجتماعی شما به اندازه پودینگ های ذوب شده مفید است اگر اقدامی نکنید ، آن را دریافت کنید. رفیقی را که اکنون کار می کند دریافت کنید و روند کار خود را تماشا کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا