دنیای وب

بازاریابی طاقچه چیست

اگر به فکر راه اندازی مشاغل تحت وب هستید یا قبلاً یکی از آن ها را فعال کرده اید ، یکی از اهداف اصلی شما احتمالاً کسب درآمد است. شما می دانید که رقبای شما سرسخت هستند. شما می توانید تمام راه های ممکن در معرض قرار گرفتن را امتحان کنید ، و بازدید کنندگان زیادی داشته باشید اما درآمد زیادی ندارید. شما ترافیک دارید ، محصول را دارید ، پس چه چیزی می دهد؟

یک سوال وجود دارد که رمز موفقیت شما در اینترنت است. این سوال این است که بازاریابی طاقچه چیست؟

یکی از رایج ترین اشتباهاتی که بازاریابان مرتکب می شوند ، اعتقاد به این است که هرکسی محصول خود را می خواهد. بسیاری از این امیدها را آغاز کرده اند تا از میلیون ها مشتری بالقوه استفاده کنند یا ماه ها پشت سر هم منتظر بمانند زیرا تحقق رویاهای آنها محقق نمی شود.

معمولاً یک عامل حیاتی وجود دارد که آنها نمی توانند در نظر بگیرند. معمولاً این نوع بازاریاب سعی دارد یک مرد در تمام فصول سال باشد ، همه چیز برای همه. مطمئناً ، شما علاقه زیادی به محصول خود دارید ، اما آیا این محصول به مخاطب شما می رسد؟ آیا مخاطبی برای دسترسی وجود دارد؟ بازاریابی طاقچه چیست؟ باز هم سال

فرض کنیم شما محصولات گیاهی می فروشید. شما محتوای زیادی ، محصولات عالی و وب سایت زیبایی دارید. مشکل این است که ، شما امرار معاش نمی کنید! خوب این عکس چه مشکلی دارد؟ میلیون ها سایت محصولات گیاهی وجود دارد – “محصولات گیاهی” را در Google جستجو کنید و ببینید.

شما باید یک نیاز بسیار خاص در این مخاطبان را هدف قرار دهید – یک نیاز که عمدتا برآورده نشده ، برآورده نشده است – حداقل توسط چند نفر – که جنبه خاصی از تجارت شما را برآورده می کند.

و اکنون بخشی از پاسخ به سوال “بازاریابی طاقچه چیست؟” بازاریابی طاقچه استراتژی ای است که به دنبال آن است که رقابت مستقیم کمی داشته باشد یا به طور ایده آل ، و یا در حالت ایده آل ، هیچ رقابت مستقیمی نداشته باشد. این ممکن است دشوار باشد ، اما این هدف اصلی شما است.

در مورد تجارت محصولات گیاهی ما ، شما نیاز به اطلاعات جمعیتی دقیق از افراد با نیازهای خاص دارید که تأمین آنها دشوار است.

که ما را به قسمت دوم س “ال “بازاریابی طاقچه” می رساند. فقط در ایالات متحده 50 میلیون نفر مبتلا به آرتروز هستند. این تعداد زیادی از مشتریان بالقوه است. با این حال ، کل سازمان های غیرانتفاعی به این موضوع اختصاص یافته اند. این طاقچه نیست!

با این حال ، بگذارید بگوییم تخصص شخصی شما روغنهای اساسی است. در هر نقطه ای می توانید یک عطر یا پماد دارویی را مخلوط کنید.

شاید اینجا جایگاه خاصی داشته باشید. چند وب سایت دیگر در زمینه پمادها و رایحه های رایج تخصص دارند؟ چند نفر در جستجوی چنین محصولی هستند؟ برای بحث ، بیایید بگوییم علاقه زیادی وجود دارد و شما کسی را در این بازار تخصصی نمی بینید. با داشتن برخی از تبلیغات در مکان های مناسب ، شما پیروانی در اختیار شما قرار می دهد که مشتاقانه و آماده پرداخت هزینه محصول شماست.

به طور خلاصه ، پاسخ همه این س importantال مهم وجود دارد – بازاریابی تخصصی چیست؟ به کل بازار نروید. به بخشی بروید که در حال حاضر نادیده گرفته می شود و نیازهای آنها برآورده نمی شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا