دنیای وب

بازاریابی قاشق صورتی چیست؟

اگر تا به حال در Baskin و Robbins بوده اید ، قاشق صورتی معروف را به یاد خواهید آورد. من در مورد زمانی صحبت می کنم که شما قادر به تصمیم گیری در مورد کدام یک از 31 طعم دهنده نیستید. بنابراین به شما یک قاشق بین شما می دهد تا به شما در انتخاب بین طعم های مورد علاقه خود کمک کند. اینها نمونه های بستنی رایگان هستند. این کمی سلیقه به شما می دهد تا ببینید کدام یک را می خواهید بیشترین بهره را ببرید. با استفاده از این نمونه رایگان یا قاشق صورتی ، می توانید انتخاب نهایی را انجام دهید.

همین مفهوم را می توان در کار شما استفاده کرد. قاشق صورتی در تجارت شما یک هدیه رایگان است ، مانند بارگیری رایگان شما برای ثبت نام در Ezine Weekly. این هدیه رایگان در ازای پیوستن به لیست شما. این می تواند به صورت فیلم ، کتاب الکترونیکی یا مجموعه نامه های الکترونیکی باشد.

این مفهوم توسط آندره لی ابداع شده است.

این به ایجاد ضریب اطمینان شما کمک می کند ، مانند. وقتی بازار هدف شما را با قاشق صورتی مشخص می کند ، آنها شما را دوست دارند و یاد می گیرند به شما اعتماد کنند. به همین دلیل است که یک قاشق صورتی جذاب برای بازار هدف خود بسیار مهم است. این مسئله باید به چیزی توجه کند که بازار هدف شما با آن روبرو است یا به دنبال راه حل است. هنگامی که بازار هدف شما شما را به عنوان منبعی برای حل مشکل خود جمع می کند ، آنها شروع به دوست دارند آنچه شما باید ارائه دهید و می خواهند برای جستجوی منابع اطلاعات آینده جستجو کنند. این همچنین راهی است که محصول رایگان شما منجر به محصولاتی بزرگتر می شود که مردم برای آن هزینه می کنند.

فواید گرفتن یک قاشق صورتی عبارتند از:

دانش و تجربه خود را نشان می دهد. این با هشدار است که هدیه رایگان شما چیزی با ارزش است. فقط به این دلیل که رایگان است به این معنی نیست که نباید چیزی برای آن ارزش واقعی داشته باشد. به یاد داشته باشید که این اولین تصور شما برای بسیاری از مراجعین بالقوه شما خواهد بود ، بنابراین مطمئن شوید که تمام تلاش خود را به کار گرفته اید.

این می تواند منجر به محصولات و خدمات پولی شود که شما نیز ارائه می دهید. این است که بعد از همه نمونه ای از آنچه شما باید ارائه دهید.

این می تواند راهی برای ایجاد لیست شما و ایجاد سرب باشد.

راه دیگر برای دیدن این موضوع ، فکر کردن برای اولین بار به پریدن به استخر است. آیا ابتدا به انتهای عمیق فرو می رود؟ نه شما به انتهای کم عمق می روید و به آرامی پاهای خود را در آب فرو می کنید تا آنها را آزمایش کنید. سپس به آرامی درون آب بچرخید. این همان چیزی است که کسی فکر می کند با شما کار کند. آنها می خواهند ابتدا انگشتان خود را در آب فرو کنند. هدایای رایگان شما (قاشق صورتی) به آنها اجازه می دهد چنین کاری انجام دهند. آنها می توانند آنچه را که می دانید ببینند و آیا این برای آنها مناسب است یا خیر. بنابراین به آن نگاه نکنید که انگار دانش خود را به صورت رایگان رها کرده اید. در مورد آن فکر کنید وقتی دنیا را نشان می دهید ، به ویژه بازار هدف ، چه کسی هستید و چه کارهایی می توانید انجام دهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا