دنیای وب

بازاریابی مافیوزو بازاریابی 2 – قالب MIF

بررسی من ایده های منتقل شده توسط ریس دیویس را به شما نشان می دهد. او در سن 17 سالگی از تکنیک های موجود در بازاریابی مافیوزو 1 استفاده کرد تا خود را برای ثروت اندکی در تسلط بر خروجی ها به دست آورد و عملا بر تمام جنبه های طاقچه مسلط شود. در نتیجه ، او این دسته دوم از روشی را که او به کار برد و گسترش داد ، شامل دانش جدیدی که یافت می شود و “فصل های گمشده” اصلی را شامل می شود.

فوری ترین و پیشگویی ترین روش از روش های او این است که مردم باید بخشی از یک “جامعه” را احساس کنند. این نیاز امروزه بسیار مشهود است زیرا مردم برای بدست آوردن احساس ارتباط ، احساس بخشی از امور ، مرتباً به اینترنت می روند. پاسخ وی به این نیاز ، فراهم آوردن راهی برای ارتباط با اعضای “محل” خود از طریق “سایتهای عضویت” است. علاوه بر این ، این خدمات عمدتاً با ارائه خدمات و محصولات مفید به افراد در این زمینه تخصصی است. این کمی با بسیاری از روشهای بازاریابی که امروزه در اینترنت مشاهده می کنیم متفاوت است ، آزار دهنده های آنلاین بدون آزار و اذیت ، فروش محصولات و خدمات بدون ارزش برای کسب درآمد.

دستورالعملهای او به روشنی در مورد چگونگی دستیابی به یک هدف مشخص شده است – در پایان این کار کنترل قدم او و در نتیجه کسب درآمد است – قدم را انتخاب کنید ، قدم را در زیربخشهای کوچکتر بشکنید و یک حرکت پایدار برای تسخیر هر زیر قدم تا کنترل کامل قدم ایجاد کنید.

ریس یک فرمول MIF قرار داده است که از 3 چیز تشکیل شده است

  1. ماهانه – در این بخش اول فرمول به شما می گوید چگونه می توانید با درآمد ناچیز از طریق اینترنت شروع کنید
  2. لحظه – 2ثانیا بخشی از فرمول به شما می گوید که چگونه می توانید فوری و پول نقد تهیه کنید
  3. آینده – 3تحقیق و توسعه آخرین مرحله فرمول به شما می گوید که چگونه می توانید یک جریان پایدار درآمد را در دراز مدت ایجاد کنید.

در کنار فیلم ها ، کتاب الکترونیکی 67 صفحه ای ، مکالمات با مربیان و راه های ایجاد ترافیک ، ما را به ایده های دیگری نزدیک می کند که شاید هنوز محقق نشده باشند. این ایده ها در مورد تغییرات در هر نوع بازاریابی محصولات و خدمات چه به صورت آنلاین و چه آفلاین به ما می گویند. Rhys ایده هایی در مورد چگونگی ایجاد روابط با مشتری در اینترنت ایجاد می کند و چگونه می توانیم از ابزارهای خود مانند اینترنت برای ایجاد اتصالات ، یک جامعه و احتمالاً جامعه بهتری استفاده کنیم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا