دنیای وب

بازاریابی محتوا: پذیرش ذهنیت ناشر

چشم انداز

برای تبدیل شدن به یک ناشر ، سازنده محتوا و “CNN” برای تجارت خود. این استراتژی باید در موقعیت یابی کسب و کار شما به عنوان یک منبع محتوا پیشگام و معتبر متمرکز باشد. هدف ایجاد و سازماندهی مناسب ترین مطالب در صنعت ما و استفاده از آن برای بحث و گفتگو با کیفیت با ذینفعان خواهد بود. این رویکرد به شما امکان می دهد کانالهای رسانه ای اختصاصی را ایجاد کنید که می توانند بر اساس یک کمپین توسط کمپین اصلاح شوند.

ارزشی که از مبدأ منبع و داشتن کانال رسانه ای در ازای پرداخت هزینه آن به دست می آید ، توانایی گسترش دسترسی ، افزایش سهم بازار و ایجاد وفاداری به برند است.

این کار باعث می شود ارتباط موثرتری با ذینفعان برقرار شود. ارتباطات ذینفع بعدی متعاقب می تواند مورد بررسی قرار گیرد ، اندازه گیری و بهبود یابد تا معیار از پیش تعیین شده موفقیت حاصل شود.

رویکرد ناشر را در نظر بگیرید

هدف ناشر ایجاد محتوای مرتبط با مخاطب هدف است. هرچه ناشر بیشتر و مطمئن تر باشد ، احتمال خواندن و اشتراک گذاری آن بیشتر است. ذهنیت ناشر بر کیفیت و همچنین تردید تمرکز دارد. زیرساخت پست ایجاد یا سازماندهی محتوا (برای مثال ، یک خبر) و سپس درگیر کردن افراد با رسانه های خاص برای اشتراک گذاری است. به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی محتوا ، ناشر خارج از “اتاق خبر دیجیتال” فعالیت خواهد کرد و مجموعه مشخصی از ابزارهای دیجیتالی را در اختیار خواهد داشت که می توانند برای ایجاد ، سازماندهی یا توزیع محتوا از آن استفاده کنند. اتاق خبر دیجیتال به عنوان تولید کننده محتوا عمل خواهد کرد. اینجاست که محتوا جمع آوری و توزیع می شود. این را می توان به عنوان “رسانه اختصاصی” طبقه بندی کرد و راهی برای “پیروزی” درگیری مخاطبان فراهم می کند.

اتاق خبر دیجیتال به دو هدف ارائه می شود:

1. این امکان را به ما می دهد تا ترافیک موتور جستجوی رایگان (کسب شده) شما را افزایش دهیم.

2. سهامداران و مشتریان بالقوه مجاز به عضویت در به روزرسانی های محتوا (ایجاد سرب) خواهند بود.

هر مؤلفه در اتاق خبر میزان موفقیت خود را خواهد داشت. برای کمک به ردیابی رفتار ، حتماً Analytics را نصب کنید. نمونه هایی از معیارهای موفقیت را می توان به عنوان (اما محدود به آنها) افزایش ترافیک وب سایت ، بارگیری ها ، بازدیدها ، دنبال کنندگان ، و پست ها شناسایی کرد. داده های جمع آوری شده به شما امکان می دهد تا در مورد بهترین روش برای تخصیص منابع ضمن بهبود نیروی کار و افزایش بودجه ، آگاهانه تصمیم بگیرید.

توسعه مخاطب

برای ایجاد مخاطب ، ابتدا باید کانال دیجیتالی مناسب را پیدا کرده و آن را با مخاطبان / جمعیتی مناسب شناسایی کنید. اولین قدم شناسایی و نظارت بر روند مصرف رسانه در بین سطوح مختلف ذینفعان است. با یادگیری و احترام به ترجیحات ارتباطی ذینفعان خاص خود ، اعتبار خود را کسب خواهید کرد و حجم مخاطبان خود را افزایش می دهید. با نظارت بر مشارکت مخاطبان ، می توانید سریعتر پاسخ دهید ، که منجر به فرصت های ارتباطی اضافی می شود. این یک فرآیند دوره ای ایجاد می کند و افراد را به کانالهایی که می توانند برای برقراری ارتباط با مشاغل شما دسترسی پیدا کنند ، ایجاد می کند ، از 1 در 1. این به شفافیت و دسترسی شما کمک می کند. همچنین یک عنصر اختصاصی در این مرحله اتفاق می افتد. شخصی سازی در مکالمات فردی انجام می شود که بین مشاغل و ذینفعان شما صورت می گیرد. با فراخوان گفتگو ، به جای یک تجربه آنلاین خنک و استریل ، می توانید یک ماده انسانی را پرورش دهید که هنوز در فضای رقابتی خاص شما سرمایه گذاری نشده است. این رویکرد یکپارچه برای ارتباطات فردی شما را از ارائه دهندگان خدمات رقابتی متمایز می کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا