دنیای وب

بازاریابی محصول جدید

بازاریابی برای یک محصول جدید می تواند دشوار باشد. انتشار روزنامه ها برای نوشتن ، استراتژی های بازاریابی آنلاین برای تحقیق و موارد دیگری وجود دارد که باید هنگام بازاریابی یک محصول جدید در نظر بگیرید. خرید گروهی راهی عالی برای اطلاع مردم در مورد محصول شما و فروش است. این هیچ راز نیست که مردم عاشق یک معامله خوب هستند. در حقیقت ، افرادی که عاشق خرید هستند ، فقط برای بهره مندی از یک معامله خوب ، چیزهایی را که لازم ندارند خریداری می کنند.

معامله خوب ارائه شده است

سایت های خرید گروهی مانند Living Social و Groupon به انتخاب فزاینده ای تبدیل شده اند. این سایت ها برای محصولات ، خدمات و حتی بسته های مسافرتی نرخ ویژه ای به مشتریان ارائه می دهند. اعضای این سایتها می توانند از طریق ایمیل به هشدارها مشترک شوند یا برنامه تلفن همراه را بارگیری کنند تا از معاملات مورد نظرشان براساس تنظیمات برگزیده خود مطلع شوند.

بازاریابی یک محصول جدید ممکن است با استفاده از این سایت ها هزینه ای برای شما داشته باشد ، اما همچنین فرصتی برای نشان دادن ریسک اندک برای آنها برای مشتریان است. هنگامی که محصول شما در یک سایت خرید گروهی مشخص شده است ، به کلیه کاربران سایت در منطقه خاص شما اطلاع داده می شود. مشتریانی که ممکن است علاقه خاصی به محصول شما نداشته باشند ممکن است هنگام چک کردن ایمیل خود به صورت آنلاین یا پیمایش از طریق تلفن هوشمند خود با آنها روبرو شوند.

حرف مثبت

معاملات گروهی از مزیت ترغیب کلمه محصولات شما در خیابانها است. به عنوان مثال ، یک دانشجوی کالج تلفن خود را اسکن می کند و تبلیغاتی را برای روابط شخصی شما می بیند. شما تصمیم می گیرید که محصول خود را امتحان کنید ، زیرا روزهای پدر با نزدیک شدن به 50 دلار با 25 دلار نزدیک می شوند. هنگامی که محصول را دریافت می کنید ، آنها آن را دوست دارند و در مورد وب سایت شما به دوستانش می گویند. اگر دو نفر از دوستانش پیوندهایی را با 50 دلار خریداری می کنند ، شما 75 دلار سود کسب می کنید. مشتری رضایتمند شما از فعالیتهای بازاریابی آنلاین خود اقدام قانونی انجام داد.

معاملات معمولاً برنامه ای دارند که اعضای آن را تحت فشار قرار می دهند تا خرید کنند. این سایت ها همچنین به مشتریان این فرصت را می دهند که اگر تعداد مشخصی از دوستانشان در حین تبلیغ محصول را خریداری کنند ، معامله خود را به صورت رایگان دریافت کنند. این تبلیغات به دکمه های اجتماعی مجهز شده است تا افراد بتوانند معامله شما را از طریق پیام های متنی ، رسانه های اجتماعی و ایمیل به اشتراک بگذارند. هنگام بازاریابی کالای جدید ، رسانه های اجتماعی بسیار مهم هستند. از طریق خرید گروهی ، مشتریان شما انگیزه لازم برای انجام برخی تبلیغات رسانه های اجتماعی را برای شما دارند.

قرار دادن محصول

قرار دادن محصول نیز بخش مهمی از بازاریابی یک محصول جدید است. فروش گروهی به شما امکان می دهد پیشنهادات خود را از طریق بازار سفارشی کنید. در بازارهایی که تمایل به صرف هزینه بیشتری دارند ، با استفاده از مثال بالا ، بهتر است برای ارتقاء 3 لینک استفاده کنید ، یک تبلیغ رایگان دریافت کنید. به این ترتیب ، مشتریان هنوز معامله می کنند ، اما شما سود بالاتری می گیرید. به عنوان مثال ، اگر روابط هر یک 50 دلار باشد ، فقط 150 دلار برای شما هزینه دارد. به این ترتیب ، حتی قبل از اینکه مشتری معامله شما را بصورت آنلاین به اشتراک بگذارد ، می توانید از رویکرد قبلی سود بیشتری کسب کنید.

بازاریابی یک محصول جدید با سایت های خرید گروهی گزینه بسیار خوبی برای افزایش سود شما و مشتری خود است. از این روش استفاده کنید و در جمع کردن تیم بازاریابی ، نوشتن بیانیه مطبوعاتی یا تبلیغ محصول خود به صورت آنلاین به صورت آنلاین صرفه جویی کنید. آن را امتحان کنید و از نتایج حیرت کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا