دنیای وب

بازاریابی مستقیم از طریق پست به نمایندگی های خودرو – آیا این کار می کند؟

در طول یک دهه گذشته ، بازاریابی آنلاین و تبلیغات مانند بسیاری از اشکال مهم تبلیغات تجاری از بازاریابی مستقیم پیشی گرفته اند. به گفته eMarketer ، هزینه تبلیغات آنلاین هر سال از سال 2003 بیش از 13 درصد افزایش یافته است ، از 7.3 میلیارد دلار در سال 2003 به 36.5 میلیارد دلار در سال 2011 افزایش یافته است. نمایندگی های فروش کالا و خرده فروشان ، که تمایل دارند به اشکال بازاریابی اعتماد کنند. آنها به صورت سنتی و تبلیغاتی ، تبدیل دلارهای تبلیغاتی خود را به حوزه دیجیتال نیز تبدیل کردند.

اما آیا استراتژی های بازاریابی اینترنتی نسبت به بازاریابی سنتی ، از جمله پست مستقیم ، برای فروشندگان خودرو مؤثر است؟ مطمئنا استراتژیهای بازاریابی اینترنتی مانند تبلیغات PPC ، بازاریابی رسانه های اجتماعی و SEO (SEO) محبوبیت بیشتری پیدا می کنند ، اما آیا این به دلیل روندهای ساده عامه پسند است یا دلیلش این است که تبلیغات سنتی به سادگی دیگر کار نمی کند؟ از این گذشته ، فقط به این دلیل که مصرف کنندگان وقت بیشتری را آنلاین می گذرانند ، به معنای ادامه دریافت پست های معمولی یا تماشای تلویزیون نیست.

اگرچه پاسخ روشنی در دست نیست ، اما آمار اخیر و میزان پاسخگویی برای بازاریابی مستقیم از طریق پست در صنعت خرده فروشی خودرو ، نوری را نشان می دهد. طبق اعلام انجمن بازاریابی مستقیم ، در سال 2007 ، فروشندگان خودرو به طور متوسط ​​در ازای هر دلار که برای بازاریابی مستقیم صرف می شود – 33.81 دلار در ازای سرمایه گذاری – یک حاشیه سالم. یک مطالعه DMA در سال 2010 نشان داد که انواع مختلفی از ارسال نامه های حلزون به طور متوسط ​​کمترین هزینه را برای مشتری بالقوه – کمتر از هزینه های گزارش شده برای تبلیغات دیجیتال. کاتالوگ های پستی مستقیم پایین ترین هزینه برای هر سرب یا سفارش را با 47.61 دلار نشان داد و پس از آن ورودی های پستی مستقیم با 47.69 دلار و کارت پستال های با ارزش 75.32 دلار ارسال شدند. همین مطالعه نشان داد که پاکت نامه های پست مستقیم میزان ارسال پاسخ مستقیم پست الکترونیکی 1.38٪ در هنگام ارسال به سرب را نشان می دهد که بیشتر از دو برابر تعداد لیست های پستی خانگی است.

نتیجه نهایی: اگرچه تکیه بر استراتژی های بازاریابی مستقیم عاقلانه نیست ، اما واضح است که بازاریابی مستقیم از طریق پست مستقیم به عنوان یک استراتژی پایدار و مقرون به صرفه برای جمع آوری مشاغل جدید برای فروشندگان خودرو و خرده فروشان باقی مانده است. البته متغیرهای بسیاری درگیر در یک کمپین بازاریابی مستقیم می باشند که آنها را مؤثرتر – یا کمتر – می کند!

در اینجا نکاتی برای فروشندگان و خرده فروشان خودرو در نظر گرفته شده است که بیشترین بهره را از فعالیتهای بازاریابی مستقیم برای پست الکترونیکی می برند:

نمایش را مهیج تر و فوری تر کنید. مطالعات نشان داده اند که مصرف کنندگان نسبت به پیشنهادهایی که حاوی یک کوپن یا یک مدت زمان محدود است پاسخگوتر هستند. با باریک کردن پنجره عرضه به یک بازه زمانی خاص و جذاب تر شدن معامله ، مصرف کنندگان بیشتر از غرفه عمل می کنند.

فرستنده های اصلی را برای مسیریابی ایمیل اضافه کنید. پیام های اصلی پست الکترونیکی به همراه مسابقات Lucky Key روشی اثبات شده برای جذب مشتریان بیشتر به سایت آژانس شما هستند. از همه گذشته ، چه کسی می تواند در مقابل شانس پیروزی در یک ماشین جدید مقاومت کند؟ پس از رسیدن به سایت خود ، معاملات و کارمندان فروش می توانند بقیه را انجام دهند.

پاسخگویی به پیشنهاد را برای مشتریان آسان کنید. بیت های پستی مستقیم باید آنچه را که مصرف کنندگان می خواهند انجام دهند و چگونه می توانند این کار را انجام دهند ، روشن کند. می توانید عبارات مکالمه به عمل را واضح و چشم نواز کنید ، از جمله دستورالعمل های آسان برای دنبال کردن مانند URL صفحه وب سایت ، شماره تلفن بدون تلفن یا هر دو.

از مطالب روزنامه استفاده کنید. مطالعات نشان می دهد که ورودی های پستی مستقیم ، دومین هزینه کمتری را برای مشتری بالقوه ارائه می دهد و می تواند فرصتی عالی برای جذب مشتری جدید به نمایشگاه شما باشد. سعی کنید یک پیشنهاد “شماره مسابقه” را در قسمت های ذکر شده قرار دهید که نیاز به مصرف کنندگان برای بازدید از وب سایت نماینده شما دارد تا ببینند که تعداد متقابل آنها یک مسابقه برنده است یا خیر.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا