دنیای وب

بازاریابی مقاله – آیا مرده است؟

آیا بازاریابی مقاله سودآور است؟

به دلایل شخصی و پزشکی ، بیش از چهار سال است که در زمینه نگارش مقاله بی تحرک بوده ام. آیا بازاریابی مقاله هنوز سودآور است؟ من این سؤال را در انجمن معروف بازاریابی آنلاین پرسیدم. پاسخی که دریافت کردم مختلط بود. برخی گفته اند که کسب درآمد آنلاین با مقاله هنوز سودآور است. برخی دیگر ادعا کردند که بازاریابی این مقاله سالها پیش درگذشت. او درگذشت.

چند پاسخ کوتاه وجود داشت. سوالی که از من پرسیدم این بود که مرا راهنمایی کند تا تصمیم بگیرم که آیا مقاله خود را برای نوشتن مقاله باز کنم یا نه. بعد از مدت طولانی متوقف شدن کار ، احساس کردم که عاقلانه می خواهم به دنبال نظرات مردم در بازاریابی اینترنتی باشم.

نظرات

این دو اردوگاه ، آنهایی که بله می گویند و آنهایی که نه می گویند ، استدلال کرده اند که روش قدیمی منفجر کردن اینترنت و سرریز کردن آن با مقالات غیرقابل درک از اطلاعات غیر مفید به منظور ایجاد شناخت برای موتور جستجو و در نتیجه ترافیک آن مرده است. در ساده لوحیت من ، هیچ وقت تصور نمی کردم که سؤال من باعث شود موضوع نویسندگان محکوم به فهرست مقاله ها و تقلب در اینترنت پچ پچ شود.

احساس می کردم تا حدودی اذیت شده ام. تبلیغات با فهرست های اینترنتی و اینترنتی با این محتوای رباتیک آزار دهنده بود. بخش عمده ای از مطالب بازنویسی دشوار بود. در بسیاری از موارد ، این کاملاً نامشخص و مزخرف بود. معنی ندارد.

شما نمی توانید مطالب را با تظاهر نوشته شده توسط نویسنده غیر انگلیسی صحبت کنید ، توجیه کنید. بدیهی است که هیچ چشم انسان قبل از انتشار مقاله را مورد بررسی قرار نداد. حتی بلندگوهای غیر انگلیسی با برخی جنبه های سیستم ارتباط برقرار می کنند.

این نویسندگانی هستند که کلمات را با مترادف جایگزین کرده یا از اصطلاحنامه برای جایگزینی کلمات در متن استفاده کرده اند. آنها کلماتی را که می خواستند جایگزین کنند ، انتخاب کردند و این روبات آنها را با مترادف اصطلاحنامه جایگزین کرد و غالباً خروجی ها را به شرح زیر می خوانند:

“موج بعدی به زودی روستای کوچک آب آغوش را نابود خواهد کرد.”

هنگام خواندن متن اصلی:

سونامی آینده روستای ساحلی صلح آمیز را نابود خواهد کرد.

اوه ، باشه

روزهای گذشته

من امیدوار بودم که بحثی را در مورد این موضوع ایجاد کنم که آیا محتوای خوب با بازاریابی و تبلیغات می تواند راهی برای کسب درآمد در اینترنت برای کسی داشته باشد ، تا درآمد ملموسی در بازاریابی مقاله ایجاد کند. نیازی به گفتن نیست ، مانند زندگی ، عقاید بسیاری وجود داشت.

این روزهای اخیر ادعا كردند كه تنها راه برای ایجاد درآمد ملموس با نوشتن مقاله در اینترنت و بازاریابی از طریق تبلیغات پرداخت شده است. آنها استدلال كردند كه روزهای تردد “آزاد” با نوشتن مقاله به پایان رسیده است. موتورهای جستجو سالها پیش دایرکتوری های مقاله را کاهش داده و بنابراین بی فایده بودند. برخی دیگر ادعا كردند كه فهرست كردن ساختمان ، مینی سایت ها ، سایت های مینی ، ترافیك ویدئو و پرداخت هر کلیک (PPC) تبلیغات تنها بازی های شهر هستند.

ترافیک رایگان

در بحث و گفتگو با “ترافیک آزاد” باید بپرسم: لیست ها چگونه ساخته می شوند؟ در سایت های میکرو و مینی جدا از عبارات آشکار برای عمل چه محتوا وجود دارد؟ چگونه ترافیک منجر به آن است که از نمایش داده شدگان در ایجاد لیست یا میکروسایت استفاده می کند؟

می خواهم پاسخ دهم که نوعی مقاله برای نوشتن مقاله اینترنتی یا نوشتن نسخه برای جذب مشتری به سمت ایجاد کننده لیست یا سایت به منظور جذب مشتری بالقوه ضروری است.

من می توانم ببینم که پست های ویدئویی و PPC به نویسندگی کمتری نیاز دارند. این مگر اینکه از متن برای فیلم های خود استفاده کنید. من انکار نمی کنم که اینها همه اشکال معتبر بازاریابی اینترنتی است.

چرا تحریر نوشتن مقاله در اینترنت یا بازاریابی مقاله؟ اگر بازاریابی مقاله می میرد ، من بیشتر از همه ، گمان می کنم که اگر همه اینها نباشد ، دایرکتوری های مقاله فروشگاهی را شامل می شوند. جستجوی اخیر Google من در فهرستهای مقاله ، صدها فهرست مقاله را فهرست کرده است. اگر به برخی از این سایتها رتبه صفحه را کمتری بدهید ، آن فهرستها هنوز وجود دارند.

حتی پس از بروزرسانی محبوب Google Panda ، که وقتی مجبور شدم کار خود را تمام کنم ، حیرت انگیز بود ، راهنماهای مقاله همچنان بر بازاریابی تأثیر می گذارند. من قصد ندارم هیچ شکل دیگری از بازاریابی را کمرنگ کنم. همه آنها وظایف و منفی خود را دارند.

موفقیت

من می دانم که کلید موفقیت در نوشتن مقاله برای بازاریابی اینترنتی ایجاد محتوای عالی ، ارسال مطالب به طور مکرر و ارسال آنها در فهرستهای برجسته مقاله ، مجلات و مجلات آفلاین است.

برای موفقیت در هر زمینه ای نیاز به اقدام و پشتکار دارد. بازاریابی مقاله هیچ تفاوتی ندارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا