دنیای وب

بازاریابی مقاله در استراتژی های بازاریابی اینترنتی

هیچ استراتژی بازاریابی اینترنتی بدون داشتن مقاله بازاریابی کامل نیست. این ستون فقرات بازاریابی اینترنتی است و یکی از طولانی ترین تبلیغات در اینترنت است. مقاله پانچ بازاریابی مانند گذشته نیست ، اما هنوز هم آنقدر ارزش دارد که بتواند در کارزار تبلیغاتی شما داشته باشد.

استراتژی های بازاریابی وب سایت با استفاده از بازاریابی مقاله

در اکثر استراتژی های بازاریابی وب سایت هنوز از مقالات استفاده می شود زیرا این هدیه ای است که دائماً به او اهدا می شود. یک مقاله منفرد برای رتبه بندی موتور جستجوگر شما نخواهد بود ، اما همانطور که یک بایگانی مقاله خوب ایجاد می کنید ، برخلاف بسیاری از اشکال دیگر بازاریابی متن ، رتبه بندی شما همچنان افزایش خواهد یافت. این تعریف “پیروزی آهسته و ثابت در مسابقه” است.

تکنیک های تبلیغاتی مانند بیانیه های مطبوعاتی برای افزایش سریع میزان بازدید و رتبه بندی بسیار مناسب هستند ، اما بعد از مدتی اهمیت آنها کمرنگ می شود. در نهایت ارسال های فردی در فیس بوک یا توییتر باعث ایجاد ترافیک می شود. مقالات ، اما برای همیشه لطفا برای.

استراتژی های بازاریابی آنلاین با مقالات

تکنیک های خاصی برای استفاده از مقالات برای استراتژی های بازاریابی اینترنتی وجود دارد. شما نمی توانید به سادگی مقاله ای بنویسید ، منتشر کنید و انتظار داشته باشید از آن چیزی دریافت کنید. روش خاصی برای نوشتن مقاله وجود دارد که سودمندی آن را افزایش می دهد.

نوشتن مقاله مناسب با تحقیق در مورد کلمات کلیدی آغاز می شود. در اینجا ، شما کلمات کلیدی مربوط به جایگاه خود را تعریف می کنید. باید به اندازه کافی محبوب باشد که بتوانید از آن بازدید کنید اما از محبوبیت چندانی برخوردار نیست که هر بازاریاب دیگری در بازار شما استفاده کند. کلمات کلیدی دم بلند از رقابت کمتری برخوردار هستند ، در حالی که کلمات کوتاهتر از رقابتی ترند. یافتن نقاط مشترک خوب ، کلید تحقیق خوب در مورد کلمات کلیدی است.

کلمات کلیدی که می یابید باید در مقاله شما برجسته باشد ، معمولاً در عنوان و یا دو جمله اول باشد. می توانید آنها را در طول مقاله اخراج کنید ، به شرطی که در استفاده زیاد از حد استفاده نکنند و به پر کردن کلمات کلیدی متهم شوید. زبان مقاله شما باید طبیعی و آموزنده باشد ، نه خودکار و بی معنی.

پیوند دادن استراتژی ها با مواد بازاریابی

پیوند دادن استراتژی ها در یک مقاله بازاریابی ساده است. در اکثر دایرکتوری های مقاله ، نمی توانید پیوندهایی را در مقاله خود قرار دهید. تا حد زیادی باید به جعبه منابع خود اعتماد کنید ، همچنین به عنوان نویسنده زیست شناخته می شود.

در بیوگرافی نویسنده خود ، باید شرح مختصری از هویت ، خدماتی که ارائه می دهید و پیوندی به وب سایت خود داشته باشید. اگر رزومه خود را به گونه ای تهیه کرده اید که تغییر در آن شامل کلمات کلیدی مختلف باشد ، می توانید کلید واژه خود را به اینجا متصل کنید. در اکثر دایرکتوری های مقاله ، از این طریق یک بک لینک پیگیری می کنید ، که برای رتبه بندی موتور جستجوگر شما ارزشمند خواهد بود.

در برخی موارد ، ممکن است یک سایت مقاله پیدا کنید که به شما امکان می دهد پیوندهای پیوندی را در مقالات خود بگنجانید. اگرچه انجام این کار در اینجا و آنجا در این سایتها سودمند است ، اما در نهایت این سایتها از نظر دریافت بک لینک قابل پیگیری برای شما ارزشی ندارند. آنچه به نفع آنهاست این است که با داشتن لینک های پیوندی در مقاله خود ، می توانید میزان بازدید از وب سایت خود را افزایش داده یا به یکی دیگر از مقالات خود پیوند دهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا