دنیای وب

بازاریابی مقاله چه کاری می تواند برای شما انجام دهد؟

احتمالاً می توانید حدس بزنید که موضوع بازاریابی چیست ، اما در اینجا یک بررسی اجمالی مختصر است. شما “نویسنده” مقالاتی پرمحتوا می نویسید که بسیاری از افراد از طریق اینترنت به آنها دسترسی پیدا می کنند و آنها را می خوانند. از آنجا که اینترنت هرچه بیشتر برای جستجوی محصولات و خدمات مورد استفاده قرار می گیرد ، به شما فرصتی می دهد تا توجه و علاقه مشتریان بالقوه را به خود جلب کنید. نه تنها این ، شما این فرصت را خواهید داشت که خود را به عنوان یک متخصص در زمینه هر کسی که مقالات شما را کشف می کند ، جای دهید. و ما فقط داریم سطح را خراش می دهیم. اگر از این استراتژی در تجارت خود استفاده نمی کنید ، پس بیش از آنچه می دانید از دست می دهید. بنابراین … بازاریابی مقاله چگونه کار می کند؟

در اینجا یک راهنمای گام به گام فرآیند بازاریابی مقاله آورده شده است که هنگام ایجاد مقالات لازم برای ارتقا to تجارت خود ، آن را دنبال خواهید کرد. با انتخاب موضوعی مرتبط با مشاغل خود شروع کنید که می توانید به راحتی در مورد آن صحبت کنید ، شما به کیفیت بالا ، آموزنده و مقاله حداقل 300 کلمه ای احتیاج دارید که مخاطبان شما را به خود جلب کند. به عنوان مثال ، اگر در صنعت بهداشت و سلامت کار می کنید ، می توانید مقاله ای بنویسید که اهمیت مصرف مکمل های مناسب را ارتقا دهد. همیشه در مورد طاقچه خود چیزی بنویسید.

در مرحله بعدی ، جعبه منبع خود را ایجاد خواهید کرد تا در انتهای مطالب شما قرار گیرد. شما باید خلاصه ای از خود و فرصت شغلی خود و پیوندی به صفحه فروش خود داشته باشید. یادتان باشد که خود را به عنوان یک متخصص طبقه بندی کنید! این پیوند در جعبه منبع پیوندی است که باعث ایجاد اثر قیف از مقالات شما به وب سایت شما می شود. این فناوری پتانسیل ایجاد تعداد زیادی از بازدیدهای بسیار هدفمند را به سایت شما دارد. اکنون شما باید آنچه را که از طریق اینترنت نوشته اید ارسال کنید. اگر بودجه کافی داشته باشید ، تعداد زیادی دایرکتوری مقاله وجود دارد که پیشنهادات رایگان را ارائه می دهند. اگر پرداخت پول برای بازاریابی مقاله اختصاص دهید ، پرداخت هزینه برای ارسال به یک سایت دور از ذهن است. وقتی کسی مقاله شما را در یکی از فهرستهای مختلف ذکر کرده و آن را برای خواندن آن تا انتها جالب می داند ، پیوندی به یک صفحه فروش یا فرصت شغلی وجود دارد.

اگر مقاله شما به درستی انجام شود ، باید خواننده را درگیر خود کند و آنها را ترغیب کند که بیشتر از شما بشنوند. استفاده از بازاریابی مقاله در کسب و کار شما باعث افزایش ترافیک اینترنت و مشتری بالقوه شما خواهد شد. همچنین این احتمال وجود دارد که مقاله شما توسط شخصی که به محتوای خبرنامه الکترونیکی خود نیاز دارد ، انتخاب شود و خوانندگان آنها شما را به عنوان یک متخصص ببینند و حتی ممکن است از پیوند شما در جعبه منبع بازدید کنند. با دانستن اینکه دایرکتوری های مقاله در وب سایت های مختلف نمایش داده می شوند و توسط میلیون ها نفر در سراسر جهان مشاهده می شوند ، موتورهای جستجو سریعتر سایت شما را رتبه بندی و فهرست می کنند.

این روش بازاریابی مقاله ثانویه بک لینک نامیده می شود. بک لینک پیوندهایی به وب سایت شما در سایتهایی با رتبه بندی بالاتر در صفحات است که قبلاً خود را به عنوان یک منبع اطلاعاتی مناسب تثبیت کرده اند. به سادگی ، شما موفقیت فوری را با سایتهایی که به سایت شما پیوند دارند ، به اشتراک می گذارید. روند ثبت در موتورهای جستجو می تواند طولانی و دشوار باشد و اغلب ماه ها طول می کشد تا منجر به مراجعه به سایت شما شود. حتی در این صورت ، ممکن است چندین ماه صبر کنید و در نهایت با رتبه بندی متوسطی در صفحات قرار بگیرید. بک لینک یک فناوری بسیار قدرتمند برای به دست آوردن تشخیص فوری ، در مدت زمان کوتاه و با حداقل تلاش است.

اگر نوشتن موضوع شما نیست ، یا فقط وقت ندارید ، می توانید یک نویسنده ارواح را استخدام کنید تا مقالات خود را برای شما بنویسد. انتظار می رود برای هر مقاله 5 تا 10 دلار بپردازید. قیمت بر اساس جایگاه شما ، تعداد متن مقاله و مقدار مقالاتی که خریداری می کنید متفاوت خواهد بود. بازاریابی مقاله دارای مزایای بسیاری است و به یکی از پرکاربردترین استراتژی های بازاریاب اینترنتی برای ایجاد تعداد زیادی ترافیک با کیفیت تبدیل شده است.

سعی کنید روزانه 30 دقیقه وقت بگذارید ، مقالاتی بنویسید و نتایج مثبتی را که بازاریابی مقاله برای سایت شما به همراه دارد ، ببینید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا