دنیای وب

بازاریابی موبایل – قدم بعدی استراتژی های بازاریابی هتل

بازاریابی هتل ها برای انطباق با چشم انداز دائما در حال تغییر ، راه اندازی شده است و به سکوهایی تعریف شده توسط توسعه دیجیتال در این عصر اطلاعات تبدیل شده است. کافی است بگوییم استراتژی های بازاریابی نیز تحت تأثیر سیستم عامل ها و رسانه های نوظهور قرار دارند. استفاده از رسانه های جدید – به ویژه دستگاه های تلفن همراه مانند تلفن های همراه ، PDA ها و دستگاه های Wi-Fi – برای هتل ها برای افزایش رشد و گسترش برند خود در بین مردم ، کار مهمی است.

بسیاری از افراد در فرهنگ موبایل غوطه ور شده اند. توسعه انتقال داده های پر سرعت از طریق شبکه های 3G (EDGE ، HSDPA و غیره) و از طریق اینترنت تلفن همراه شیوه زندگی موبایل را برای کسانی که توانایی پرداخت آن را دارند ایجاد کرده است. همانطور که معلوم است ، این افراد برای دقیق تر بودن نقش میهمانان بالقوه هتل ها – بیش از یک میلیارد مشتری بالقوه نیز مناسب هستند.

آنچه در مورد بازاریابی موبایل جذابیت بیشتری دارد این است که اطلاعات به طور مستقیم دریافت می شود و مستقیماً به مرورگرها یا مشتری های پستی به دستگاه های تلفن همراه شخصی کاربران تحویل داده می شود. به این ترتیب ، بازاریابی موبایل فقط یک بازاریابی در رسانه های اجتماعی یا بازاریابی اینترنتی نیست ، زیرا تبدیل به یک تعهد کاملاً جدید است که برای بهره گیری از استراتژی های موجود وجود دارد.

ظهور سکوی موبایل به عنوان یک روش ممکن برای جذب مشتریان جدید به قدری عظیم است که گروه علاقه ویژه بازاریابی اینترنتی HSMAI Travel (SIG) ، به همراه TIG Global ، کتابی سفیدی را با محوریت بازاریابی موبایل منتشر کرده است. در حقیقت ، بسیاری از کارشناسان صنعت در حال ارتقاء بازاریابی سیار به یک صنعت چند میلیارد دلاری در طی 5 سال هستند.

فرید مالیک ، مدیر عامل TIG Global گفت: “همانطور که اینترنت در شیوه سفر مصرف کنندگان متحول شده است ، وابستگی زیاد و فزاینده به دستگاه های تلفن همراه در حال حاضر باعث تغییر دوم در نحوه خرید سفر می شود.” “امروزه ، تقریباً همه افراد خانه خود را بدون تلفن همراه خود ترک می کنند و تعداد افرادی که از طریق پیام کوتاه استفاده می کنند ، در مقایسه با پست الکترونیکی دو برابر می شود.”

مالک افزود: “لازم است هتل ها از این بازار رو به رشد استفاده کنند” که شرکت وی امیدوار است با “امکان بهره مندی از قدرت و درآمد بالقوه این کانال توزیع جدید” فراهم کند. با این حال ، واضح است که مردم از منابع غیر قابل استفاده ای که بازاریابی موبایل می تواند در اختیار آنها قرار دهد آگاه هستند.

بازاریابی موبایل کار آسانی نیست. حتی در خارج از خود بازاریابی نیز باید کارهای زیادی انجام شود. تحقیقات و مطالعات زیادی وجود دارد که باید برای تدوین استراتژی های مؤثر و همچنین رسیدن به نتایج مطلوب انجام شود.

البته هتل ها با درآمد بیشتر به دلیل هجوم مشتریان سود می برند. تجربه پیشرفته کاربر و امکان تعامل با مشتریان پس از اقامت ، پاداش روشنی برای مدیریت هتل است. این چیزی شبیه به آنچه اینترنت واقعا فراهم می کند ، می باشد ، البته در سطح شخصی تری با بررسی ها و نظرات کاربران ایجاد شده و همچنین نظرات و احتمالاً برخی از رزروهای آینده.

به گفته آنها ، بازاریابی موبایل ، New Frontier فعلی برای بازاریابی هتل ها و همچنین صنایع دیگری است. مسافران اوقات فراغت و مسافران شغلی به طور یکسان اطلاعات حیاتی مورد نیاز خود را در اختیارتان قرار می دهند و این امکان را برای شما فراهم می کند تا یک هتل راحت تر و بدون دردسر را برای هتل تجربه کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا