دنیای وب

بازاریابی هتل آسان شد

روزهای تبلیغ هتل شما با مجلات ، راهنماها و نشریات است. امروزه اولین مکانی که یک توریست قبل از رزرو هتل می کند اینترنت است. طی 5 سال گذشته با رشد بیش از 73 درصد ، رزرو آنلاین این روزها موج بالایی را تجربه می کند. گزارش های اخیر حاکی از آن است که سفر امروز بزرگترین رده تجارت الکترونیکی است که از نزدیک با فروش بلیط هواپیما دنبال می شود و صنعت مسافرتی آنلاین در سال 2012 700 میلیارد دلار برداشت می کند. با خدمات آژانس مسافرتی سنتی که به سرعت رها و لغو می شوند ، این تعداد به طرز چشمگیری افزایش می یابد. امروزه بازاریابی هتل ها به روشنی در اینترنت انجام می شود.

با تعیین نیاز به اتخاذ رویکردهای نوآورانه در استراتژی های بازاریابی خود که برای جلب توجه مشتریان بالقوه طراحی شده اند ، هتل ها امروزه متوسل به ارتقاء وب سایت هتل از طریق بازاریابی اینترنتی می شوند. مکان هتل باید به اندازه کافی کارآمد باشد تا تعداد بازدید کنندگان را به رزرو تبدیل کند. طراحی وب سایت ، چیدمان ، ساختار ، محتوا و غیره تا حد زیادی بر نرخ تبدیل تأثیر می گذارد. Rich SEO (بهینه سازی موتور جستجو) نیز بخشی از این موارد است و هتل را قادر می سازد در صفحه اول موتورهای رزرو معتبر ایستادگی کند. وب سایت هتل امروز به شما این امکان را می دهد تا مشتریان بتوانند یک تور مجازی از هتل را طی کنند ، کلیه اطلاعات موجود را مطالعه کنند ، در مورد بررسی ها و ارزیابی های مهمانان و سایر موارد مطالعه کنند. بر اساس این عوامل ، مصرف کننده تصمیم می گیرد که آیا رزرو را انجام دهد یا خیر.

با این حال ، ابزارهای بازاریابی هتل ها باید مبتکرانه ، کمتر پیشرفته و به راحتی در دسترس باشند. داستان پردازی تصویری آینده دیجیتالی است. یک وب سایت دلپذیر و جذاب با ارائه عکس های جذاب از هتل و محیط اطراف آن ، مطمئناً توجه میهمانان را جلب کرده و همچنین یک مزیت رقابتی را برای هتل فراهم می کند. انتشار اطلاعات یکی دیگر از ابزارهای بازاریابی هتل است. همچنین ، محل هتل باید بتواند داستانی را بافته کند که میهمانان را در مورد امکانات و خدمات مختلفی که ارائه می دهد ، روشن می کند. برای دستیابی به رضایت بیشتر مشتری باید بر مزیت رقابتی شرکت نسبت به سایرین با سوالات مشترک مناسب تأکید شود.

گزارش های اخیر حاکی از آن است که اگر هتل ها خود را در شبکه های اجتماعی بازاریابی نکنند ، احتمالاً هر ماه 2٪ کاهش در ترافیک و مواردی را مشاهده خواهید کرد که ماهانه 12٪ افزایش می یابد. ترک آمار از کنار گذاشته شده ، دلیل اینکه استراتژی بازاریابی اینترنتی هتل از رسانه های اجتماعی مؤثر برخوردار است ، دلیل ساده ای است که در آن همه مهمان ها قرار دارند! تقریباً از هر 13 نفر روی زمین 1 نفر امروز از Facebook استفاده می کنند و نیمی از آنها روزانه وارد سیستم می شوند! فیس بوک یک مرکز اجتماعی است ، که در آن افراد با یکدیگر ، نظرات ، نظرات و نظرات خود را به هم وصل می کنند ، تعامل می کنند و به اشتراک می گذارند. این همچنین شامل مجموعه ای از اطلاعات سفر است. اطمینان از فعال بودن هتل شما در صحنه های اجتماعی ابزاری اساسی برای احضار میهمانان جدید و حفظ قابلیت های قدیمی است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا