دنیای وب

بازاریابی وابسته به طور خلاصه چیست؟

کمیسیون کوتاه مدت ارتقاء محصولات و خدمات افراد دیگر در ازای سهم کمیسیون است.

آنها می توانند محصولات دیجیتالی مانند نرم افزار یادگیری الکترونیکی باشند – که از کتاب های الکترونیکی به صورت PDF ، دوره های ویدیویی ، ابزارهای نرم افزاری و قالب های وب سایت تشکیل شده است – و کالاهای فیزیکی و همچنین مواردی که افراد مانند من و من هر روز از فروشگاه های مصرف کننده و سرگرمی خریداری می کنیم.

ثبت نام به عنوان یک شرکت وابسته بسیار ساده است. به سادگی گوگل را برای برنامه های وابسته جستجو کنید و در لیست نتایج نمرات خواهید یافت. اما با 10 سال تجربه من در بازاریابی اینترنتی ، آمازون ، ClickBank ، Market Health و JVZoo محبوب ترین هستند. در حالی که آمازون با محصولات مصرفی سر و کار دارد ، ClickBank و JVZoo در کالاهای دیجیتالی که اخیراً ذکر کردم تخصص دارند. سلامت بازار – همانطور که از نام آن پیداست – بیشتر بر روی محصولات مراقبت های بهداشتی متمرکز است. علاوه بر اینها ، شما همچنین می توانید خدماتی از قبیل autoresponder ، ثبت دامنه و میزبانی وب را که بیشتر بازاریاب به عنوان ابزار آنلاین برای شروع تجارت آنلاین خود نیاز دارند ، ارتقا دهید

در حالی که این شرکت ها تمرکز خود را برای پاداش دادن به شما برای کمیسیونها برای هر فروش شما برای آنها ، دیگران وجود دارند که برای هر چشم اندازی که برای آنها به دست آورده اید پرداخت کرده اند ، خواه خریدهای بالقوه مشتری را انجام دهند یا نه. این تحت عنوان بازاریابی CPA یا CPA است. Never Blue و Peerfly دو شبکه عالی هستند که از هم متمایز هستند در حالی که می توانید از طریق سیستم عاملهای جستجوی Vault و O’Digger CPA نیز دیگران را جستجو کنید.

پس از ثبت نام ، این گزینه به شما داده می شود که آیا می خواهید کمیسیون خود را با چک یا سپرده مستقیم بانکی بسته به محل زندگی خود دریافت کنید. برای ClickBank ، قبل از صدور چک باید حداقل 5 فروش ایجاد کنید و گزینه ای را که می خواهید برای دریافت چک یا سپرده مستقیم ادامه دهید ، انتخاب کنید. برای آمازون ، قبل از دریافت چک اگر در خارج از ایالات متحده زندگی می کنید ، باید حداقل 100 دلار کمیسیون ایجاد کنید یا اگر آمریکایی هستید ، گزینه های مشابه خود را دارید.

پس از تأیید ، می توانید محصولات و خدمات آنها را تبلیغ کنید. از آنجا که بیشتر ده سال از تبلیغات من در آمازون و ClickBank گذشت ، من به آنها خواهم پرداخت. اکنون به همان اندازه که یادگیری و کسب درآمد مهم است ، باید بر این نکته توجه کنید که چه کسی هدایت بالقوه شماست و چگونه می توانید به آنها کمک کنید تا نیازها و خواسته های خود را برآورده سازند. برای آمازون ، پاسخ ها بسیار واضح است. من معمولاً در جستجوی بهترین فروشندگان ، انتشارات داغ و محصولاتی با حداقل 4 تا 4 امتیاز ستاره می باشم. اما برای ClickBank به دنبال کسانی خواهم بود که حداقل 30 دلار کمیسیون بپردازند و بسیار جذاب مانند بسیاری از شرکت های وابسته که قبل از این تبلیغ می کنند ، فکر می کنند که آیا من باید همین کار را انجام دهم یا نه.

هنگام تصمیم گیری در مورد تبلیغ ، من به راحتی تبلیغات را از طریق وب سایت های دارای رتبه بندی مانند Adlandpro ، Adpost ، Backpage ، Craigslist و Gumtree برای اولین بار دریافت کردم. سپس وی بر ایجاد محتوای درامد منفعل طولانی مدت مانند نوشتن مقاله ، وبلاگ نویسی ، کتابهای الکترونیکی ، انتشارات مطبوعاتی و فیلم ها متمرکز شد.

برای محصولات اطلاعاتی ، معمولاً آنها را به صفحه فشار من پیوند می زنم و به مرور زمان به محض مشترک شدن در من ، آنها را نه تنها در تبلیغات ایمیل بلکه محتوا و پیوندهایی به پست های وبلاگم دنبال کرده ام.

برای کالاهای فیزیکی ، این سایتهایی خواهند بود که من بازدید کنندگان خود را برای آنها ارسال می کنم. اما من تمام تلاش خود را می کنم که سایت خود را مانند یک شرکت وابسته ، بلکه یک وب سایت تجارت الکترونیک واقعاً حرفه ای و با استفاده از وردپرس ، جوهر تم و WooCommerce نبینم. تاکنون تصفیه هوا ، دوربین های دیجیتال ، گیتار ، کیندل ، بازی های روبات و هدایای فصلی مانند روز شکرگذاری ، کریسمس و سال نو چینی را تبلیغ کرده ام.

اکنون با ظهور فیس بوک به عنوان یک بستر یکپارچه برای رسانه های اجتماعی و بازاریابی ، اکنون وقت و تلاش خود را برای رسیدن به آن انجام می دهم. مانند صفحات فن ، گروه ها و تبلیغات که به من امکان می دهند تا افق ایده آل خود را بر اساس سن ، جنس ، علایق و اهدافشان بدست آورم و بر اساس شغلشان کسب کنم.

در کل ، بازاریابی کمیسیون شبیه به بازاریابی ارجاع است ، اما بیشتر آن به صورت آنلاین انجام می شود و می دانید اگر می دانید که چگونه و به چه درستی و به طور منظم می توانید در طولانی مدت درآمد منفی قابل توجهی کسب کنید. این یک طرح سریع و ثروتمند نیست بلکه برنامه ای است که به شما کمک می کند در طولانی مدت منفی کسب کنید.

حتی بدون ملاقات و حتی صحبت کردن با مردم در مقایسه با بازاریابی سنتی مانند فروش مستقیم و تله مارکت.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا