دنیای وب

بازاریابی وابسته چگونه کار می کند؟ اینجا پیداش کن

کسب درآمد آنلاین نمی تواند کار ساده تری از شرکت وابسته باشد. وابسته بودن یکی از داغترین موضوعات این روزهای اینترنت است. شاید از خود بپرسید که بازاریابی وابسته دقیقاً چگونه کار می کند؟

ممکن است شما در مورد برخی از انجمن ها یا وب سایت ها تحقیق کرده باشید و در مورد درآمد بازاریابان شرکت های وابسته اطلاعاتی کسب کرده باشید. دقیقاً مثل شما ، من برای شروع کار کمیسیون خودم خیلی جلب شده ام ، اما هنوز هم در مورد نحوه عملکرد گیج شده ام!

خوشبختانه ، من توانستم اطلاعات طلایی در مورد بازاریابی پیدا کنم و در مورد آن اقدام کنم. بنشینید ، همانطور که توضیح می دهم این چیز وابسته چگونه کار می کند.

بازاریابی وابسته هنر تبلیغ محصولات یا خدمات به یک تجارت است. ساخته

مبلغ کمیسیون فروش حاصل از تلاش شما. صاحبان مشاغل اینترنتی روی این مفهوم فروش گشوده اند و جهش گسترده ای در فروش مشاهده می کنند.

هم برای صاحب مشاغل و هم برای شرکت تابعه یک موقعیت برد-برد است. صاحب مشاغل با کمترین تلاش فروش بیشتری انجام می دهد و متحد بخشی از فروش را به دست می آورد!

هنگامی که شما به یک شرکت اینترنتی وابسته تبدیل می شوید ، پیوند ویژه ای به شما ارائه می شود که لینک ارجاع نامیده می شود. این لینک افراد را به صفحه فروش کارفرما راهنمایی می کند و می تواند فروش شما را پیگیری کند.

وظیفه شما با بازاریابی وابسته این است که فشار ترافیکی را به لینک خود هدایت کنید. به عنوان مثال ، فرض کنید شما در حال بازاریابی یک محصول وابسته مانند یک دوره ویدیویی کاهش وزن هستید. اکنون کاری که شما انجام خواهید داد ایجاد یک وبلاگ یا وب سایت در مورد کاهش وزن است. در سایت خود ، می توانید یک بررسی محصول اضافه کنید تا وقتی بازدیدکنندگانی که علاقه مند به لاغر شدن هستند به سایت شما مراجعه کنند ، به محصول شما علاقه مند شوند.

بنابراین جریان نحوه کار به این صورت است:

یک محصول پیدا کنید -> یک وب سایت یا وبلاگ مرتبط با محصول ایجاد کنید -> ایجاد ترافیک هدفمند به سایت یا وبلاگ خود -> برای انجام فروش روی لینک شرکت وابسته خود کلیک کنید.

آیا این معنایی دارد؟ امیدوارم!

ممکن است از خود بپرسید که این محصولات یا خدمات را که می توانید به بازار بپیوندید از کجا پیدا کنید. برنامه های وابسته زیادی وجود دارد که می توانید به آنها بپیوندید. Clickbank ، Commission Junction ، Amazon ، LinkShare و ShareASale برنامه های وابسته درجه یک هستند. آنها خدماتی از محصولات با کیفیت را ارائه می دهند که شما قدرت بازاریابی در آنها را دارید!

امیدوارم توانسته باشم نحوه بازاریابی وابسته را به شما نشان دهم. برای همه شما آرزوی موفقیت می کنم!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا