دنیای وب

بازاریابی وابسته چیست؟

بازاریابی وابسته چیست؟

دقیقاً بازاریابی وابسته چیست؟ برای موفقیت واقعی در این زمینه بازاریابی ، ابتدا باید بدانیم که چیست ، و جزئیاتی که ما را به عنوان شرکای وابسته ساخته یا خراب خواهد کرد. این مقاله با هدف تشریح اصول شرکتهای وابسته در دنیای بازاریابی است.

بازاریابی وابسته:

بازاریابی وابسته ، فرآیند دریافت کارمزد از طریق تبلیغ محصولات دیگران (یا شرکت) است. محصولی را که دوست دارید پیدا می کنید ، آن را برای دیگران تبلیغ می کنید و با هر فروش که انجام می دهید ، بخشی از سود را کسب می کنید.

بازاریابی وابسته چگونه کار می کند؟

شما یک مجله / وبلاگ ، وب سایت ، لیست ایمیل یا گروه شبکه اجتماعی دیگری در اینترنت دارید که مردم به صحبت های شما گوش می دهند.

شما با سازمانی که مورد یا خدمتی را که می خواهید تبلیغ کنید ارائه می دهد. شما به عنوان مروج آن ، اکنون عضو آن هستید. این شبکه ها به عنوان شبکه های وابسته شناخته می شوند.

شما یک کالا یا خدمات را برای مخاطبان خود تبلیغ می کنید. شما می توانید این کار را با ایجاد پست های وبلاگ در مورد موضوع ، یا تنظیم تبلیغات ایمیل یا تبلیغات جذاب در جایی از وب سایت خود انجام دهید. سپس می توانید آن را در خبرنامه های ایمیل به اشتراک بگذارید یا در سیستم عامل های آنلاین رسانه های اجتماعی در مورد آن بحث کنید. شما پیوند ارجاع خود را به آن کالا یا خدمات وارد کرده اید تا خوانندگان بتوانند آن را خود مشاهده کنند. به هر حال ، شما فقط از هیچ محصول یا خدمتی استفاده نمی کنید. شما فقط می خواهید محصولات یا خدماتی را که خود استفاده می کنید تبلیغ کنید تا در نوع خود متخصص شوید. به عنوان یک شریک ، شما از پیوندهایی استفاده می کنید که به طور خاص با اطلاعات حساب شرکت وابسته خود رمزگذاری شده اند.

وقتی کسی روی پیوندهای وابسته شما کلیک می کند و محصولات یا خدمات را می خرد ، درصدی از پورسانت های دریافتی را دریافت می کنید که از کالایی به محصول دیگر و از شبکه ای به شبکه دیگر متفاوت است. معمولاً شبکه های وابسته پس از رسیدن به مقدار مشخصی یا در ساعات مشخصی از ماه سود خود را پرداخت می کنند.

نه تنها چیزهای زیادی برای یادگیری در مورد اینکه یک شرکت وابسته چیست ، چگونه کار می کند و روش های مختلف سودآوری وجود دارد ، یک ساختار اثبات شده وجود دارد که باید از آن پیروی کند تا اکثر ما هیچ ایده ای در رابطه با تبدیل شدن به یک Super Affiliate نداشته باشیم.

بازاریابی وابسته می تواند سرانجام آن درآمد ثابت را برای شما به ارمغان بیاورد ، زمانی که می دانید یا از ساختاری که همه باید استفاده کنیم ، می دانید. با هر شبکه وابسته ای که استفاده می کنید یا محصولی که به روش های خاصی استخدام می کنید باید با آنها برخورد شود و پس از راه اندازی کامل و سازماندهی صحیح آنها در حال تبدیل شدن به یک شرکت درجه یک برتر هستید. اگر بخشی از این روند و ساختار را از دست دهید ، مطمئناً درآمد احتمالی را کاهش می دهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا