دنیای وب

بازاریابی وب سایت خود – بازاریابی به روش مستقیم و آسان

پس از ماه ها کار ، خرابکاری با یک کامپیوتر داغ ، سرانجام اولین وب سایت خود را ایجاد کردید. احساس غرور بسیار زیاد است و به دنبال آن احساس افسردگی از نزدیک مشاهده می شود. چرا مردم از سایت بازدید نمی کنند؟ مشکل چیه؟ چرا بدون کلیک؟

بدون شک این س questionsالات را از خود س askedال کرده اید و احتمالاً تمام روشهای توصیه شده ، مقالات EzineArticles ، تبادل لینک و غیره را امتحان کرده اید ، همه در تلاش برای صرفه جویی در هزینه و ماندن در حد بودجه.

راه بدون درد. روش دیگر بسیار بدون درد است و اگر خوش شانس باشید ، این یک روش تقریباً رایگان برای تبلیغ حداکثر در منطقه شماست. محلی مهم نیست. هنگامی که مردم از رایانه های خود استفاده می کنند و با دوستان خود در مناطق دیگر گپ می زنند ، به سرعت محلی محلی می شود.

روش. با استفاده از رایانه ، دو نوع پست درست کنید. خودتان این کار را انجام دهید ، به یاد داشته باشید که هدف صرفه جویی در هزینه است

عمق یکی از آنها باید حدود سه اینچ و A4 باشد. نشان دادن به یک آرم سریع فکر کنید که با محتوای سایت شما مطابقت داشته باشد و به دنبال آن URL سایت شما ارائه شود. اگر شما در حال تبلیغ یک تجارت زمینی هستید ، نام و آدرس شرکت است.

چهار باید به راحتی در صفحه A4 قرار بگیرند. هرچقدر که دوست دارید آن را از چاپگر خاموش کنید ، آن را برش بزنید و دیگر خوب نیستید.

بعدی یک آگهی تبلیغاتی کوچک است – از 2 صفحه به صفحه A4 چاپ شده و به دو نیم ورق A5 می شود. این باید یک “تبلیغ” واقعی برای سایت شما باشد.

1. آرم سریع.

2. سوالی که علاقه خواننده را به خود جلب می کند.

3. نام سایت شما. و در نهایت

4- به آنها راه حلی برای مشکل خود ارائه دهید که بتوانند در سایت شما پیدا کنند.

توزیع اولین لغزش کوچک از آنچه فکر می کنید مفیدتر است. هر زمان که نامه ای می نویسید ، یا حتی چک می فرستید ، صرف نظر از اینکه به چه شخصی هدایت شده است – یکی از این برگه های تبلیغاتی را ضمیمه کنید. شخصی در اتاق پست مجبور است کنجکاو باشد و به نظر برسد.

دوم ، یکی از این کوپن ها را به هرکسی که صحبت می کنید بدهید. هنگام انتظار برای اتوبوس ، قطار ، انتظار در مطب پزشک / دندانپزشک ، پرداخت در پمپ بنزین ، صف در سوپرمارکت ، دختر صندوق دار ، پستچی ، مادران دیگر در دروازه مدرسه ، هر فرد زایمان – در واقع هر کسی که ملاقات می کنید. فقط با آنها گپ بزنید و آنها را درگیر مکالمه کنید – آیا آنها رایانه و غیره دارند و ممکن است با شخص دیگری که می خواهد کلیک کند خود را خوب پیدا کنید. به یاد داشته باشید ، آنها دوست و دوست پسر دوست دارند ……… قبل از اینکه شما آن را بشناسید ، وب سایت شما در سراسر جهان راه خود را باز می کند – همه به خاطر همین ورق کوچک است.

پشتکار داشته باشید به عبارت دیگر ، هرگز بدون کوپن تبلیغاتی از خانه خارج نشوید. شگفت زده خواهید شد که چند بار مجبور به چاپ مجدد هستید. نگران نباشید اگر به طور اتفاقی ضرب کنید ، سعی می کنید به شخصی که چند روز پیش ملاقات کرده اید کوپن دیگری بدهید. از آن به نفع خود استفاده کنید. آیا آنها از سایت بازدید کرده اند؟ نظر شما چیه؟ آیا پیشنهادی مفید برای ارائه دارند؟ به عبارت دیگر ، چت خود را به تحقیقات بازار گسترش دهید. احتمالاً چیزهای زیادی یاد خواهید گرفت و شاید یک یا دو ایده مفید به دست بیاورید.

برای دریافت یک برگ اندازه A5 ، شما نیاز به همکاری روزنامه محلی خود دارید. از او س Askال کنید که آیا حاضر است یکی از کوپن های شما را در اوراق تحویل وی قرار دهد. در اینجا بیشتر به شخص بستگی دارد ، اینکه چقدر او را می شناسید و چقدر همکاری می کند. اگر به نظر می رسد تمایلی ندارند ، از آنها بپرسید که آیا می توانید صبح زود به فروشگاه بروید و در تمام روزنامه هایی که بدون نسخه پزشکی می فروشد ، یک بروشور تحویل دهید. این سیستم قطعاً کار می کند. نویسنده این کار را با استفاده از روش تحویل انجام داد و دید تعداد بازدیدکنندگان وب سایت خود در یک آخر هفته افزایش می یابد. آخر هفته ها به وضوح زمان مناسبی است – مردم در خانه هستند و تمایل بیشتری به استفاده از رایانه دارند ، به خصوص اگر هوا سرد و مرطوب باشد!

جایگزین، گزینه ها. شما منطقه محلی خود را خواهید شناخت. آیا می توانید با ارسال A5 مراکز ورزشی و کلاس های عصرانه (به ویژه دروس کامپیوتر) را هدف قرار دهید؟

این یک جاده کاملاً با فناوری کم به سایت با فناوری پیشرفته شما است ، اما کار می کند و همه اینها مهم است. بعلاوه ، این باعث صرفه جویی در هزینه شما خواهد شد – هیچ گونه فعالیت بازاریابی گران قیمت برای تأمین هزینه در منطقه محلی شما وجود ندارد!

برای همه شما آرزوی موفقیت می کنم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا