دنیای وب

بازاریابی ویدئویی – تأثیر آن بر بازاریابی دیجیتال

به زبان ساده ، در تعریف بازاریابی ویدیویی از ویدئو برای تبلیغ یا بازاریابی محصول ، مارک ، خدمات شما استفاده می شود. این برای سئو مفید است زیرا می تواند نرخ کلیک و رتبه بندی موتور جستجو را افزایش دهد. یوتیوب بعد از گوگل دومین موتور جستجو است. برای دسترسی به مخاطبان مورد نظر خود YouTube بهترین بستر است ، شما فقط باید فیلم هایی را که به درستی در YouTube برچسب گذاری شده اند بارگذاری کنید و برای SEO شما معجزه آسا خواهد بود.

تأثیر بر تجارت موجود:

طبق گزارشات آماری اخیر ، 63٪ از شرکت ها و سازمان ها شروع به استفاده از بازاریابی ویدئویی کرده اند. از بین 82٪ شرکت ها ، این روش بازاریابی بخش مهمی از استراتژی آنها است. به سرعت در حال پیشرفت است و زودتر از آنچه تصور می کنیم به اوج خواهد رسید.

فواید:

1. سهولت دسترسی – سیستم عامل های مختلفی برای بازاریابی وجود دارد. با تلفن های همراه ، مشتری می تواند در هر زمان و هر مکان به فیلم ها دسترسی پیدا کند ، امری که با بازاریابی سنتی مانند بازاریابی کاغذ امکان پذیر نیست. بازاریاب می تواند با هزینه کمتری هرجا مخاطب باشد به او برسد.

2. تبدیل و فروش را افزایش می دهد – افزودن فیلم محصول در صفحه فرود می تواند 80٪ تبدیل را افزایش دهد. ویدئو همچنین می تواند مستقیماً به فروش منجر شود و می تواند درآمد جدی برای شما به همراه داشته باشد. مطالعات اخیر نشان می دهد که 74٪ از کاربرانی که فیلم آزمایشی یک محصول را مشاهده می کنند معمولاً آن را خریداری می کنند.

3. بازدهی بالایی از سرمایه گذاری نشان دهید – تولید ویدئو کار ساده یا ارزانی نیست ، بنابراین ابزارهای ویرایش آنلاین به طور مداوم در حال کار برای ارتقا و بهبود هستند تا مقرون به صرفه برای همه باشد. 83٪ شرکت ها نشان می دهند که فیلم ها بازده خوبی برای سرمایه گذاری دارند. محتوای بهتر از ویدیوی با کیفیت بیشتر ضروری است.

4- احساسی هستند – ارتباطات انسانی از طریق فیلم موثرتر از خواندن حقایق در متن است. این امکان را به شما می دهد تا از طریق موسیقی مستقیماً به مرکز احساسی مغز فرد متوسل شوید. با استفاده از ویدئو ، می توانید چهره ای را به مفهومی متصل کنید.

5. می توان اعتماد ایجاد کرد – YouTube به قدرتمندترین فرد در رسانه های اجتماعی برای تبلیغ برند شما تبدیل شده است. برخی از مصرف کنندگان به دلیل تقلب و کلاهبرداری ، فکر دوم در مورد خرید آنلاین محصولات دارند ، اما بازاریابی ویدئویی موثر می تواند محصولات را به شکل مکالمه بیشتری ارائه دهد. اکثر مصرف کنندگان پس از مشاهده یک کلیپ مرتبط ، اطمینان بیشتری نسبت به خرید آنلاین دارند.

6. درخواست کاربران تلفن همراه – تلفن های هوشمند و فیلم ها دست به دست هم می دهند. بیشتر مصرف کنندگان آن را از طریق تلفن همراه مشاهده می کنند. گزارش های YouTube نشان می دهد که مصرف ویدیوی موبایل هر ساله 100٪ افزایش می یابد. از آنجا که کاربران تلفن های هوشمند هر روز در حال رشد هستند و مردم علاقه مند به تماشای فیلم های در حال حرکت هستند ، مخاطبان به رشد خود ادامه می دهند.

7. بهتر می تواند توضیح دهد – پس از راه اندازی یک محصول یا خدمات جدید ، یک ویدیو ایجاد کنید تا نحوه کار آن را نشان دهد ، و بیشتر از متون یا حقایق در درک کاربران از محصول جدید تأثیر می گذارد. از این رو ، فیلم ها یا محصولات موجود در صفحه اصلی وب سایت برای افزایش تجارت معجزه می کنند.

اثر:

از آنجا که بازاریابی ویدئویی به بخش عظیمی از بازاریابی دیجیتال تبدیل شده است ، یک بازاریاب دیجیتال باید همه چیز را در مورد آن بداند. مخاطبان بازاریابی شما هر روز ، هر دقیقه بیشتر می شوند. از این رو ، برخورد با چنین مخاطبانی می تواند چالش برانگیز باشد ، بنابراین یک استراتژی مناسب و موثر بازاریابی دیجیتال کاملاً ضروری است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا