دنیای وب

بازاریابی ویدئویی: راه های موثر برای تبلیغ فیلم های YouTube

دنیای وب پر از اطلاعات است ، اما طیف معمول توجه آنلاین افراد ، ماهی قرمز است. در این سناریو ، فیلم ها در حالی که سعی دارند توجه کاربران را به صورت آنلاین جلب کنند ، حرف اول را می زنند. افزایش فعلی محبوبیت اینترنتی برای مشاغل یا افراد با تبلیغ محتوای بصری تعیین می شود. دنیای ویدئوهای آنلاین بشدت در حال رونق است و در نتیجه افراد به صورت آنلاین پست می کنند.

YouTube ، مرکز انتخاب ویدیو برای افراد ، دومین موتور جستجو در اینترنت است. این واقعیت اهمیت فیلم های YouTube و میزان اهمیت آنها را در آینده نزدیک نشان می دهد. مروجان آنلاین این نکته را یادداشت می کنند و YouTube را به عنوان بستر تبلیغات ویدیویی خود انتخاب می کنند.

در حالی که ساخت یک ویدیو سرگرم کننده و ساده است ، نکاتی وجود دارد که سازندگان محتوای تصویری برای سهولت تبلیغ باید به خاطر داشته باشند. چند ثانیه اول آن بسیار مهم است و می تواند پیام های مختصر و هدفمند را به بینندگان شما ارائه دهد. به شما کمک می کند تا توجه مخاطبان شما را جلب کرده و کنجکاوی آنها را برای ویدیوی شما برانگیزد. به این ترتیب ، شانس تبلیغ ویدئوهای YouTube بیشتر می شود و همچنین راه ویروسی شدن را پاک می کند.

محتوای جذاب YouTube بسیار زیاد است و به ندرت این احتمال وجود دارد که مردم به آن برخورد کنند. در YouTube ، روزانه بیش از میلیون ها محتوای تصویری در YouTube بارگذاری می شود و این پلت فرم را به یک سیستم اشباع شده تبدیل می کند. برای دستیابی به یک نمایش آنلاین ، باید روش ها را بفهمید و بدانید نحوه تبلیغ فیلم های YouTube. روشهای موثر ارتقا visual بصری در زیر بحث شده است:

عنوان و شرح را بهینه کنید:

این یک اقدام حیاتی است در حالی که سعی در تبلیغ محتوای YouTube دارید. YouTube از قبل دارای موتور جستجوی خاص خود است که بر اساس دید و ترافیک ساخته شده است. می توان آن را با درج توضیحات خود سفارشی کرد. عنوان ویدیو به همراه توضیحات مهم است زیرا نمای کلی از کلیپ را ارائه می دهند. این مانند SEO کار می کند ، جایی که تمرکز اصلی بر روی کلمات کلیدی است که مردم هنگام جستجوی ویدیوی شما یا محتوای مرتبط از آن استفاده می کنند.

همکاری ویدیویی:

فیلم های مشارکتی یکی از م waysثرترین روش ها برای کسب بازدید بیشتر در YouTube است. همچنین به افزایش مواجهه آنلاین و گسترش آگاهی کمک می کند. همکاری مهم است زیرا وقتی با YouTube دیگر که محتوای آن مربوط به شماست متحد شوید ، می توانید بلافاصله کانال YouTube خود را به مخاطبان کامل خود نشان دهید. این دو طرف سودمند خواهد بود!

از افزونه های شبکه های اجتماعی استفاده کنید:

امروزه بسیاری از افراد از شبکه های اجتماعی برای ملاقات افراد جدید و دوست یابی استفاده می کنند. آنها همچنین از رسانه های اجتماعی برای بحث در مورد رویدادهای زندگی ، موسیقی و سایر مطالب محبوب استفاده می کنند. به غیر از یوتیوب ، فیس بوک بستر مناسبی را برای تبلیغ و تبلیغ ویدیوهای YouTube به صورت آنلاین فراهم می کند. می توانید ویدیو را برای مشاهده ، پسندیدن ، نظر دادن و به اشتراک گذاری به کاربران فیس بوک ارسال کنید. علاوه بر این ، شرح جذاب نیز لازم است! کاربران فیس بوک می توانند به تولید مقدار زیادی از ترافیک وب کمک کنند که منجر به فروش می شود. بازاریابی محتوای YouTube شما یک روش کاملاً اثبات شده برای بردن و به روزرسانی مخاطبان شماست! با این حال ، مهم نیست که فیلم شما چقدر جذاب باشد ، باید برای بینندگان و موتورهای جستجوگر ویدیو بهینه شود. با YouTube Promotion ، برای اجرای تبلیغات آنلاین برای محتوای تصویری خود ، برتر هستید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا