دنیای وب

بازاریابی ویدیویی – آیا YouTube بهترین انتخاب برای میزبانی فیلم های شما است؟

YouTube برای میزبانی و تحویل فیلم ها ایجاد شده است. آیا برای انواع محتوا از جمله فیلم های بازاریابی شما طراحی شده است؟ خیر ، این مورد نبود ، و این نشان می دهد که فروش حقوق تبلیغات “قبل از رول” در جلوی هر ویدیو مشهود است. با این حال ، دلیل استفاده از YouTube وجود دارد.

دلیل اینکه می خواهید از YouTube به عنوان نقطه توزیع فیلم های بازاریابی خود استفاده کنید این است که این برنامه هنگام بارگذاری ویدیوی شما ، واژه ها / برچسب های کلمه کلیدی مرتبط با آن را ارائه می دهد. همچنین ، عنوان ویدیوی شما بسیار مرتبط است و در نتایج جستجو ظاهر می شود ، بنابراین به طور قطع از YouTube برای توزیع ویدیوی خود استفاده کنید. بنابراین ، اگرچه احتمالاً تعداد زیادی بازی مستقیم از خود YouTube دریافت نخواهید کرد ، اما همچنان به شما کمک می کند ویدیوی خود را در موتورهای جستجو پیدا کنید.

اما ، آیا استفاده از YouTube برای تعبیه یک تبلیغ ویدیویی در وب سایت خود منطقی است؟ بله و خیر. بله ، رایگان است اما خیر ، زیرا خطر نمایش تبلیغات قبل از پخش شخص دیگری در مقابل تبلیغ خصوصی شما وجود دارد. YouTube هرگز ایجاد نشده است تا به عنوان یک شرکت میزبان بازاریابی ویدیویی باشد ، بنابراین آنها پس از بارگذاری ، حق استفاده از محتوای شما را به دلخواه خود دارند.

بهترین مکان برای بارگذاری آگهی ویدیویی خود (در صورت داشتن) دایرکتوری آنلاین است که تنها هدف آن حمایت از اقدامات بازاریابی شما است. این ممکن است شامل یک سایت جستجوی محلی باشد که مختص ارائه اخبار ، فعالیت ها و / یا اطلاعات محلی است. آنها به شما کمک می کنند یک ویدیوی YouTube شگفت انگیز برای خود ایجاد ، بارگذاری و میزبانی کنید. آنها همچنین روشهای دیگری برای توزیع تبلیغات ویدیویی شما در سایتهای خاص ارائه می دهند تا بازی و تبدیل بیشتری داشته باشند.

تأثیر تبلیغات ویدیویی بیشتر از تبلیغات متنی یا Display است. بنابراین ، شما نیاز به تبلیغ یک فیلم و توزیع عاقلانه آن مهم است. اگرچه باید YouTube را به عنوان گزینه بارگیری در نظر بگیرید ، اما روش بازاریابی و تبلیغ کسب و کار شما روش پسندیده ای نیست.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا