دنیای وب

بازاریابی ویدیویی برای ترافیک هدفمند

بازاریابی ویدیویی یکی از موثرترین راهها برای ایجاد ترافیک هدفمند است. هنگامی که فیلم در حال شما ایجاد کرده اید، شما می توانید آن را به YouTube، Vimeo، Dailymotion بدون، Viddler و مکان های دیگر که به شما اجازه ارسال ارسال فیلم ها. از طریق گنجاندن اطلاعات وب سایت خود را در بخش توضیحات، بسیاری از افراد تمایل به پیگیری نمایش ویدیو اگر متقاعد به اندازه کافی. به یاد داشته باشید که مردم فیلم ها را برای خواندن ترجیح می دهند و شما باید از آن استفاده کنید.

دلیل این است که آن را بسیار آسان تر برای تماشای فیلم، آن را آسان تر است برای انتقال امتیاز خود را هنگامی که شما این کار را با استفاده از تصاویر و کسی به آنها به طور مستقیم صحبت می کند. در واقع ، در نظرسنجی اخیر توسط Vimeo ، پاسخ دهندگان اظهار داشتند كه احتمالاً آنها می خواهند به جای خواندن یك پست وبلاگ سه بار به تماشای یك فیلم بپردازند.

یکی از گرایش های اخیر در بازاریابی برای هدف قرار ترافیک یک ویدیو به نام انگور است. این کلیپ های ویدئویی کوتاه که طول می کشد حدود پنج یا شش ثانیه، و امکان استفاده از عشق و شور و درک درستی از روند و تمرکز بر یک عبارت واحد است که می تواند حتی هزاران نفر از بینندگان بندان. این سبک جدیدی از بازاریابی ویدئو نیز به محصولات و خدمات است که می تواند به سرعت ارتقا و در یک راه سرگرم کننده و جالب است که معاملات با دامنه توجه کوتاه که بیشتر مشتریان و مشتریان بالقوه دارای ارتباط داده شده است.

شکل قدرتمند دیگر بازاریابی ویدیویی زمانی است که شما برای آموزش و / یا راهنمایی افراد در مورد موضوع داغ وقت می گیرید و با نشان دادن اینکه می توانید اطلاعات اضافی مورد نیاز خود را برای موفقیت کسب کنید ، با آنها پیگیری کنید.

به عنوان مثال ، فیلم های بسیاری وجود دارد که در مورد اصول بازاریابی آنلاین بصورت آنلاین آموزش داده می شود. اما برای به دست آوردن داستان کامل ، باید در لیست بازاریابان پست الکترونیکی مشترک شوید و سپس همچنان دروس اضافی را دریافت کنید ، معمولاً در ازای هزینه خدمات یا حق عضویت. فیلم هایی را نشان می دهد که نشانگر این تعداد بسیار زیاد بازدیدکننده داشته است و تقریباً هر کسی می تواند ایجاد کند. به یاد داشته باشید که بر روی حل مشکلات تمرکز کنید و از این فیلم ها ترافیک زیادی به دست خواهید آورد.

یک راه عالی دیگر برای ایجاد ترافیک با استفاده از کلیپ های ویدئویی وجود دارد ، تمرکز بر روی فیلم های با هدف بالا که میلیون ها بازدید دریافت می کنند و سپس با مالک تماس می گیرند و از آنها می پرسند که آیا می توانید برای انتشار URL در بخش توضیحات خودشان مقداری پول پرداخت کنید. از آنجایی که بیشتر افراد بازاریاب نیستند و این را فرصتی می دانند که هر ماه چند دلار درآمد کسب کنند ، اکثر مردم از انجام این کار خوشحال می شوند و شما نیز هنگام انجام این کار ، ترافیک هدفمند زیادی دریافت خواهید کرد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا