دنیای وب

بازاریابی ویدیویی Goldmine – استراتژی های قدرتمند بازاریابی ویدیویی برای هدایت مشاغل شما

در مورد بازاریابی بازاریابی گلدن ماین تبلیغات زیادی صورت گرفته است. در حقیقت ، هر از گاهی ، می توانید افرادی را که در مورد آن بحث می کنند ، در انجمن ها ، در تجمعات تجاری و سایر مکان ها تحت سلطه بازاریابان اینترنتی و دوستداران ویدیو بشنوید. اما این چیست؟ چه چیزی باعث می شود او در مورد شهر صحبت کند؟ در این مقاله به تفصیل از این برنامه آنلاین خواهیم پرداخت.

Video Marketing Goldmine یک دوره آموزشی جدید ویدیویی است که توسط بازاریاب و معلم مشهور اینترنتی آقای شاون دوناهو نوشته شده است. این کتاب به شما می آموزد که چگونه یک تجارت آنلاین ایجاد کنید و سپس آن را با استفاده از فناوری بازاریابی ویدیویی ارتقا دهید. شان تکنیک های ارزشمند و اثبات شده ای را به شما یاد می دهد که به شما کمک می کند تا تجارت خود را به سطح بعدی برسانید. این دوره شامل دو واحد اصلی است: واحد اصلی آموزش و واحد آموزش پیشرفته.

بازاریابی ویدیویی ممکن است مؤثرترین روش بازاریابی موجود امروز باشد اما بدون استفاده تلقی می شود. فقط تعداد معدودی از آنها به بهترین وجه از سایر روشهای سنتی بازاریابی مانند بازاریابی مقاله استفاده کرده اند. در حالی که دیگران پتانسیل بازاریابی ویدیویی را درک کرده اند ، فاقد دانش دقیقی برای حرکت به جلو هستند. بنابراین ، این دوره توسط شان داناهو ساخته شده است. این دوره که مجهز به تخصص لازم در کنار موفقیت قبلی وی با فیلم Assassin است ، انتظار می رود این دوره کار کند. این برنامه شامل نمودار کاملی از A تا Z است تا بتوانید در کار خود موفق شوید.

برخی از مباحث موجود در ماژول اصلی آموزش عبارتند از: ابزارهایی که در بازاریابی ویدیویی مورد استفاده قرار می گیرند ، چگونگی یافتن بازارهای نقطه ای ، انتخاب سازندگان پول بسیار ماهر ، جستجوی کلمات کلیدی برای انتخاب کلمات کلیدی با هدف لیزر ، استراتژی های محتوای ویدیویی قاتل و تولید فیلم هایی که می فروشند ، و خیلی بیشتر. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه قامت خود را کنترل کنید. البته ایجاد یک امپراتوری تجاری با استفاده از قدرت بازاریابی ویدیویی نیز در این واحد گنجانده شده است.

از این مقطع زمانی ممکن است متوجه شوید که از آنجا که شما مبتدی و کسری مالی هستید ، این دوره برای شما مناسب نیست. ممکن است شما درست باشید ، ممکن است اشتباه کنید. ممکن است اشتباه کنید زیرا این دوره با در نظر گرفتن مبتدی ساخته شده است. این که آیا شما یک بازاریاب جدید یا پیشرفته هستید ، می توانید از این دوره سود زیادی کسب کنید و به دلیل استراتژی های منحصر به فردی که ارائه می شود ، برای بازاریابان پیشرفته نیز مفید است. فیلم های آموزشی به طور مستقیم به نقطه و آسان برای درک است.

از طرف دیگر ، شما ممکن است درست باشد زیرا قیمت دوره خیلی بالا است. علاوه بر این ، شما باید به بودجه ای برای هزینه تجهیزات ساخت فیلم فکر کنید. این باعث می شود این دوره برای برخی از مبتدیان جذاب نباشد. اما واقعیت این است که مزایای داشتن این برنامه از قیمت نقدی آن بیشتر است. همچنین شان دوناهو این نکته را بیان می کند که برای ایجاد فیلم نیازی به استفاده از تجهیزات لوکس نیست. این شما را راهنمایی می کند که در دوره بازاریابی ویدیویی Goldmine چه کاری انجام دهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا