دنیای وب

بازاریابی پاسخ مستقیم چیست؟

بازاریابی پاسخ مستقیم نوعی بازاریابی است که به دنبال پاسخ از طرف یک مصرف کننده است و از نتایج قابل اندازه گیری به تبلیغ کنندگان سود می برد.

پاسخ مستقیم تلویزیون در بازار امروز برجسته ترین نوع بازاریابی پاسخ مستقیم تبلیغات DRTV است. قابلیت های گسترده توزیع از طریق تلویزیون ، این کانال را به روشی ایده آل برای رسیدن به تعداد زیادی از مصرف کنندگان و شروع به پاسخگویی از آنها می کند. این روند ساده است: مصرف کننده تبلیغی را می بیند که شماره تلفن مورد علاقه آنهاست و مصرف کننده با تماس از طریق آن تبلیغ را دنبال می کند.

پاسخ آنلاین ظهور اینترنت و محبوبیت تحقیقات اینترنتی زمینه های مختلف بازاریابی را ایجاد کرده است که بسیاری از آنها را می توان بازاریابی با واکنش مستقیم نامید. تبلیغات پاسخ مستقیم آنلاین حول انگیزه مصرف کننده ایجاد می شود تا از بازاریاب بخواهید مستقیماً با او ارتباط برقرار کند – مانند تلویزیون با پاسخ مستقیم. مصرف کننده یک آگهی را می بیند ، یک فرم را پر می کند و مستقیماً آن را به بازاریاب ارسال می کند. تبلیغ کنندگان سعی دارند با استفاده از روشهای متنوعی ، مصرف کنندگان را به سمت این مدلها یا “صفحات فرود” سوق دهند که می توانند به دو دسته گسترده تقسیم شوند: جستجوی پرداختی و جستجوی ارگانیک.

“SEO” یا SEO عملی است که تبلیغ کنندگان از آن برای افزایش رتبه بندی جستجوی ارگانیک استفاده می کنند. با افزایش رتبه های ارگانیک ، تبلیغ کنندگان بدون نیاز به هزینه کردن برای تبلیغات ، بازدید بیشتری می کنند.

با توجه به جستجوی پرداخت شده بصورت آنلاین ، بیشتر تبلیغ کنندگان از دو شکل اساسی تبلیغات آنلاین استفاده می کنند: تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک – تهیه شده توسط موتورهای جستجو مانند yahoo ، google و غیره – و تبلیغات “بنر”. وب سایت های تبلیغاتی هزینه های دو مدل را پرداخت می کنند ، که متداول ترین آنها هزینه برای هر هزار تصور (CPM) است. Impressions تعداد دفعات تبلیغ در یک مرورگر وب برای کاربران است. دومین روشی که ناشران برای کسب درآمد از تبلیغات بنر استفاده می كنند ، الگوی CPL است. هنگام استفاده از الگوی CPL ، تبلیغ کننده تنها هنگامی که مشتری روی بنر کلیک کند ، به ناشر پرداخت می کند ، به صفحه فرود بعدی می رود و یک الگوی را پر می کند. “سرب” به اطلاعات مصرف کننده اشاره دارد – نام ، تاریخ تولد ، شماره تلفن ، ایمیل ، آدرس فیزیکی و غیره.

CPL با مقایسه با یک آگهی در فضای باز یا چاپی ، از لحاظ ارائه اطلاعات مربوط به بازده سرمایه گذاری (ROI) سالهای نوری را ارائه می دهد. مزایای CPL همچنین با از بین بردن مقدار قابل توجهی از خطر از روند تبلیغات تأکید می شود: تبلیغ کنندگان برای اطلاعات مصرف کننده هزینه می کنند ، نه برداشت.

برخی از تبلیغ کنندگان “محرک” را به مشتریان بالقوه می گیرند ، یا از مصرف کنندگان می خواهند با گفتن اینكه به آنها جایزه یا هدایا می دهند ، فرم را پر كنند. معمولاً مصرف کنندگان برای دریافت هدیه ، و نه دریافت اطلاعات مربوط به محصول ، فرم را پر می کنند. این کیفیت سرب را کاهش می دهد و روند پیگیری را دشوارتر می کند.

مشوق های تبلیغ کننده

تعریف

ارزیابی کیفیت (1-10)

وارد قرعه کشی شوید

با استفاده از برنامه ، یک لیست قرعه کشی دریافت کنید

1

ساده

یک نمونه رایگان با برنامه دریافت کنید

2

هدیه رایگان برای محاکمه رایگان

هدیه رایگان با تجربه محصول (یعنی باشگاه پیوسته) دریافت کنید و درخواست دهید

3

کوپن رایگان

یک کوپن دریافت کنید که از طریق پست یا بلافاصله با برنامه ارسال شود

4

امتحان رایگان

یک جلسه آزمایشی رایگان (یعنی مجله) با ارسال ارائه دهید

5

نقل قول رایگان

با یک برنامه رایگان ، نقل قول رایگان دریافت کنید (به عنوان مثال وام ، اتومبیل)

6

اطلاعات رایگان

دریافت اطلاعات رایگان (مانند راهنمای تور) با برنامه

7

در خبرنامه ها مشترک شوید

روزنامه های دوره ای را با برنامه دریافت کنید

9

همانطور که در بالا توضیح داده شد ، فرم های اشتراک اطلاعات و خبرنامه – هر دو مشوق های محور محتوا – بالاترین کیفیت را به مشتریان بالقوه ارائه می دهند. کیفیت سرب نشان دهنده احتمال تبدیل سرب به مشتری است – هرچه احتمال بالاتر باشد ، سرب بهتر می شود. با قطع برخی مشوق ها – یا همه مشوق ها – بازاریابان می توانند کیفیت سرب را بهبود بخشند و بازاریابی بعدی را آسان تر و ارزان تر می کنند. از آنجا که بازاریاب های پاسخ مستقیم ، مستقیماً مصرف کنندگان را ردیابی می کنند ، فقط ایجاد معیارهای با کیفیت برای آنها معقول است: پایین بودن منجر به هدر رفتن ساعات کاری و مصرف کنندگان ناامید می شود.

دقیقاً به همین دلیل بازاریابی پاسخ مستقیم برای جذب و حفظ دانشجویان آینده نگر بسیار راحت است: هنگامی که برای ایجاد برنامه های دانشگاهی مجبور شوید ، بار تأمین چشم اندازهای باکیفیت بر دوش شما قرار گیرد ، و روند کلی پیگیری بر آژانس بازاریابی پاسخ مستقیم قرار می گیرد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا