چگونه تجارت خود را تبلیغ می کنید؟ مطمئناً کارت ، تبلیغات صفحه زرد ، برخی اوقات رادیویی ، شاید تبلیغات تلویزیونی یا بیلبورد یا دو تابلو دارید ، اما این تبلیغات در اقتصاد مبتنی بر اینترنت امروز چقدر موثر هستند؟ شما هنوز کارت ها را به طور کامل رها نمی کنید ، اما ممکن است بخواهید برخی از موثرترین راه ها را برای تبلیغ کسب و کار خود در یک دنیای آنلاین در نظر بگیرید. از تلفن های همراه به لپ تاپ؛ رایانه رومیزی به XBox ، دنیای ما بیشتر و بیشتر مبتنی بر اینترنت است. بیشتر افراد به نقشه های موقعیت مکانی جدیدی که از یک منبع آنلاین مانند Google Maps یا Yahoo در اختیار آنها قرار می گیرد ، اعتماد می کنند. فکر می کنید آنها در حال گرفتن این عناوین کار جدید؟ اگر در اکثر قریب به اتفاق افرادی که به دنبال کسب و کار هستند می افتید ، احتمالاً به همان روشی است که از آنها می گیرید – جستجوی آنلاین.
همانطور که هر صاحب مشاغل کوچک به شما می گوید ، از بنگاه های معاملات ملکی گرفته تا لوله کش و جراح پلاستیک گرفته تا تعمیرگاه های اتومبیل ، چشم انداز شرکت شما یکی از م anلفه های اساسی موفقیت است. یک دهه پیش ، بیشتر مردم صفحات زرد را باز کرده و انگشتان خود را برای یافتن محصولات و خدمات باز می گذاشتند. زمانه تغییر می کند و امروز اوضاع بسیار متفاوت است. مصرف کنندگان ، پیر و جوان ، با اینترنت بیشتر آشنا می شوند و از اینترنت به عنوان منبع اصلی خود برای یافتن محصولات و خدمات استفاده می کنند. به همین دلیل است که قرار گرفتن وب سایت شرکت شما در مکان صحیح اینترنت بسیار مهم است: صفحه اول! اگر وب سایت شرکت شما در صفحه 30 موتور جستجو (Yahoo ، Excite یا Google) پنهان باشد ، پس درصد زیادی از تجارت بالقوه خود را از دست می دهید. مشتریان احتمالی هرگز نام شرکت شما را در محتمل ترین مرحله خرید خود نخواهند دید و تجارت شما را در مقابل یک رقیب از دست خواهد داد.
اکنون ، از طریق فرایندی به نام بهینه سازی موتور جستجو یا به اختصار “SEO” ، می توانید اطمینان حاصل کنید که وب سایت و اطلاعات تماس شرکت شما در بالای صفحه اول یا نزدیک آن خواهد بود. فناوری سئو اکنون در دسترس توده های مردم قرار دارد و این یک روش عالی برای شروع کار و افزایش نتیجه کار است.
بهترین قسمت در مورد سئو این است که این مشتریان بالقوه دقیقاً آنچه را که می خواهند جستجو می کنند ، بنابراین یک جستجوی کامل انجام می دهند که آنها را به وب سایت شما هدایت کند. آماده خرید. به عنوان مثال ، اگر کسی به دنبال تعمیرگاه اتومبیل در یک شهر خاص است و شرکت شما مطابق با معیارهای جستجو است ، به وب سایت شما ارجاع داده می شود و تلفن شما زنگ می خورد.
همانطور که تام اندرسون ، مدیرعامل NavGrp.NET ، یکی از شرکتهای پیشرو در زمینه بهینه سازی موتورهای تبلیغاتی و تبلیغات ، توضیح می دهد ، “بهینه سازی موتور جستجو ساده ترین و کم هزینه ترین راه برای ایجاد مشاغل جدید است.” وی همچنین افزود: “زیبایی واقعی این موضوع این است که تبلیغات منفی است. هنگامی که مردم آماده هستند کیف پول خود را برای خدمات بکشند ، آنها به دنبال شرکت شما هستند و شما نیز آماده فروش هستید! با SEO می توانیم مشتریان بالقوه بسیار هدفمند را به سمت تجارت شما هدایت کنیم.”