دنیای وب

بازاریابی کاغذ فقط مسیر دایناسورها را طی می کند

چگونه تجارت خود را تبلیغ می کنید؟ مطمئناً کارت ، تبلیغات صفحه زرد ، برخی اوقات رادیویی ، شاید تبلیغات تلویزیونی یا بیلبورد یا دو تابلو دارید ، اما این تبلیغات در اقتصاد مبتنی بر اینترنت امروز چقدر موثر هستند؟ شما هنوز کارت ها را به طور کامل رها نمی کنید ، اما ممکن است بخواهید برخی از موثرترین راه ها را برای تبلیغ کسب و کار خود در یک دنیای آنلاین در نظر بگیرید. از تلفن های همراه به لپ تاپ؛ رایانه رومیزی به XBox ، دنیای ما بیشتر و بیشتر مبتنی بر اینترنت است. بیشتر افراد به نقشه های موقعیت مکانی جدیدی که از یک منبع آنلاین مانند Google Maps یا Yahoo در اختیار آنها قرار می گیرد ، اعتماد می کنند. فکر می کنید آنها در حال گرفتن این عناوین کار جدید؟ اگر در اکثر قریب به اتفاق افرادی که به دنبال کسب و کار هستند می افتید ، احتمالاً به همان روشی است که از آنها می گیرید – جستجوی آنلاین.

همانطور که هر صاحب مشاغل کوچک به شما می گوید ، از بنگاه های معاملات ملکی گرفته تا لوله کش و جراح پلاستیک گرفته تا تعمیرگاه های اتومبیل ، چشم انداز شرکت شما یکی از م anلفه های اساسی موفقیت است. یک دهه پیش ، بیشتر مردم صفحات زرد را باز کرده و انگشتان خود را برای یافتن محصولات و خدمات باز می گذاشتند. زمانه تغییر می کند و امروز اوضاع بسیار متفاوت است. مصرف کنندگان ، پیر و جوان ، با اینترنت بیشتر آشنا می شوند و از اینترنت به عنوان منبع اصلی خود برای یافتن محصولات و خدمات استفاده می کنند. به همین دلیل است که قرار گرفتن وب سایت شرکت شما در مکان صحیح اینترنت بسیار مهم است: صفحه اول! اگر وب سایت شرکت شما در صفحه 30 موتور جستجو (Yahoo ، Excite یا Google) پنهان باشد ، پس درصد زیادی از تجارت بالقوه خود را از دست می دهید. مشتریان احتمالی هرگز نام شرکت شما را در محتمل ترین مرحله خرید خود نخواهند دید و تجارت شما را در مقابل یک رقیب از دست خواهد داد.

اکنون ، از طریق فرایندی به نام بهینه سازی موتور جستجو یا به اختصار “SEO” ، می توانید اطمینان حاصل کنید که وب سایت و اطلاعات تماس شرکت شما در بالای صفحه اول یا نزدیک آن خواهد بود. فناوری سئو اکنون در دسترس توده های مردم قرار دارد و این یک روش عالی برای شروع کار و افزایش نتیجه کار است.

بهترین قسمت در مورد سئو این است که این مشتریان بالقوه دقیقاً آنچه را که می خواهند جستجو می کنند ، بنابراین یک جستجوی کامل انجام می دهند که آنها را به وب سایت شما هدایت کند. آماده خرید. به عنوان مثال ، اگر کسی به دنبال تعمیرگاه اتومبیل در یک شهر خاص است و شرکت شما مطابق با معیارهای جستجو است ، به وب سایت شما ارجاع داده می شود و تلفن شما زنگ می خورد.

همانطور که تام اندرسون ، مدیرعامل NavGrp.NET ، یکی از شرکتهای پیشرو در زمینه بهینه سازی موتورهای تبلیغاتی و تبلیغات ، توضیح می دهد ، “بهینه سازی موتور جستجو ساده ترین و کم هزینه ترین راه برای ایجاد مشاغل جدید است.” وی همچنین افزود: “زیبایی واقعی این موضوع این است که تبلیغات منفی است. هنگامی که مردم آماده هستند کیف پول خود را برای خدمات بکشند ، آنها به دنبال شرکت شما هستند و شما نیز آماده فروش هستید! با SEO می توانیم مشتریان بالقوه بسیار هدفمند را به سمت تجارت شما هدایت کنیم.”

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا