دنیای وب

بازاریابی کتاب 101 – تلاشهای ناشر خود را تقویت کنید

تبریک می گویم! ناشر پیدا کردم که متناسب با کتاب شما باشد. قرارداد منعقد شد. شما نویسنده یک انتشارات هستید! بعدش چی شد؟ ناشر شما چه خواهد کرد؟ برای تقویت تلاش ناشر چه باید کرد؟

نویسندگان آرزو دارند ناشران سنتی (تجاری) باشند زیرا این ناشران ، متخصصانی هستند که ایده آل برای گرفتن کتاب از نسخه های خطی گرفته تا فروشگاه های خرده فروشی دارند. مهم نیست که چند مقاله راجع به وسوسه انتشار خود یا انتشار “جعلی” خوانده باشید ، ناشران تجاری می دانند چه کاری انجام دهند ، چگونه کارها را انجام دهند و آنها می توانند در زمان مناسب این کار را انجام دهند. آنها هنرمندان ، چاپگرها ، کانال های توزیع و اتصالات خرده فروشی مورد نیاز شما را دارند. به همین دلیل باید مایل باشید برخی از سودها را با ناشران تجاری به اشتراک بگذارید.

بدون ناشر ، شما نیاز به یک متخصص در زمینه جلد ، طراحی گرافیک ، ویرایش ، چاپ ، کسب کانال ، طراحی وب سایت ، بازاریابی کتاب فروشی و کلیه جنبه های فروش دارید. تعداد بسیار کمی از نویسندگان عالی در این زمینه ها نیز متخصص هستند. حتی اگر در همه این زمینه ها متخصص هستید ، علاوه بر مجددا سهام مجدد فروشگاه های خرده فروشی ، وقت دارید که تمام این کارها را انجام دهید؟ در بازار خرده فروشی امروز بسیار رقابتی و به سرعت در حال تغییر ، حتی ناشران تجاری هم نمی توانند این کار را انجام دهند. بنابراین ، مگر اینکه نام خانوادگی شما King یا Clancy باشد ، شما نیاز به وقت و تلاش دارید تا بتوانید کتاب خود را به یک خرده فروشی بزرگ تبدیل کنید.

از ناشر خود چه انتظاری دارید؟

ناشر Tejari کتاب شما را ویرایش می کند ، جلد چاپ می کند ، کتاب چاپ می کند ، با توزیع کنندگان قرارداد می زند و سپس کتاب خود را در وب سایت ها در آمازون ، مرزها ، بارنز و نوبل ، هدف و سایر فروشندگان عمده جهانی قرار می دهد. ناشر شما کتاب شما را در سطح جهانی به بازار عرضه می کند و ترتیب توزیع آن در همه کشورهای مرتبط را می دهد. سپس ناشر کتاب ها را به فروشگاه های فروش پردازش می کند و مرتباً آنها را مجدداً ذخیره می کند. ناشر همچنین می تواند کتاب شما را در نمایشگاه های کتاب تبلیغ کند ، از طریق فروشگاه ها ، از طریق ایمیل یا نمابر ، تبلیغات رسانه ای ایجاد کند ، تورهای کتاب ترتیب دهد ، یک وب سایت ایجاد کند ، درخواست بررسی کند و ترتیب امضای کتاب را انجام دهد. با وجود تمام تلاش ناشر خود ، حق امتیاز دریافت خواهید کرد که این یک احساس بسیار زیبا است.

با این حال ، در بازار فروش روزافزون کتاب ، هنوز کارهای اضافی زیادی باید توسط نویسنده انجام شود. بیشتر این امر بازاریابی الکترونیکی است. به دلیل تغییر ماهیت جهان نشر و انقلاب در خرید کتاب الکترونیکی ، کسی نیاز دارد که کتاب شما را در تمام دنیای اینترنت به بازار عرضه کند. از آنجایی که این اثر بسیار کارگر و با جزئیات است ، ناشران معدودی وقت ، کارگر و اشتیاق برای تحقق آن دارند. این جایی است که نویسنده باید به انگیزه کار سخت از طرف کتاب خود مداخله کند. خبر بد این است که نویسنده باید کارهای زیادی انجام دهد. خبر خوب این است که تقریباً هیچ تجربه یا پول برای انجام این وظایف مهم لازم نیست.

بازاریابی ویروسی:

اینترنت دنیای نشر را وارونه جلوه داده است. حتی با انتشار این تغییر ناگهانی ، امروزه انتشارات گسترده انتشار یافته اندوخته شده اند. مردم می توانند بصورت آنلاین و با دور زدن فروشگاه های آجر و ملات خرید کنند. آنها کتاب ها را به Kindle بارگیری می کنند. آنها حتی می توانند کتاب را بصورت آنلاین بارگیری کنند. امروزه مردم تصمیمات خرید را بر اساس آنچه می توانند آنلاین ببینند و می خوانند ، اتخاذ می کنند. به عنوان مثال ، آمازون فقط به شما اجازه می دهد تا کتاب خود را توصیف کرده و جلد و جزئیات آن را نمایش دهید ، همچنین دارای ویژگی ای به نام “Inside Search” است که به خریداران بالقوه امکان می دهد از بسیاری از صفحات کتاب شما قبل از خرید نمونه برداری کنند. کتابخانه ها و ناشران می ترسند و حاشیه سود را از دست می دهند. اما اینجاست که می توانید وارد ناشر خود شوید و به ناشر خود کمک کنید.

برای کمک به ناشر خود چه کاری باید انجام دهید؟ برای مقالاتی درباره شما و بررسی های کتاب خود می توانید با روزنامه ها ، مجلات و وبلاگ های محلی تماس بگیرید. می توانید با کتابخانه های محلی خود تماس بگیرید و ترتیب امضای کتاب را بدهید. شما می توانید از طریق سازمان های محلی کتاب خود را بفروشید. می توانید در هر کجای شهر ، بررسی و مصاحبه در مورد کتاب خود را امتحان کنید. یکی از سریعترین راه ها برای سفارش تجارت برای کتاب شما از طریق رسانه است. از آنجا که برای فروش کتاب خود به بررسی های مثبت نیاز دارید ، روزنامه ها ، مجلات و کلوپ های کتاب مکان خوبی برای شروع هستند. وقتی علاقه جدی دارید ، یک نسخه بررسی برای آنها ارسال کنید. اگر ناشر نسخه های تجدید نظر را اجرا کرده است ، آنها را به عنوان نسخه الکترونیکی به کتاب الکترونیکی ارسال کنید یا از آنها بخواهید نسخه Kindle را خریداری کنند.

با این حال ، جهان بسیار بزرگتر از همسایگی شما است. اگر می خواهید کتاب شما توسط تعداد زیادی از مردم خوانده شود ، باید یک کمپین جهانی بازاریابی الکترونیکی ایجاد کنید. خوشبختانه تقریباً همه این موارد با رایانه شما قابل انجام است. با این وجود بهتر است ، هزینه ای برای شما نخواهد داشت.

ابتدا یک کمپین بازاریابی ویروسی ایجاد کنید. بازاریابی ویروسی به معنای بسیاری موارد از جمله صفحات وب ، وبلاگ ها ، شبکه های اجتماعی ، بازاریابی ویدیویی و سایر وسایل الکترونیکی فروش کتاب شما است. به نظر دشوار است در حقیقت ساده و رایگان است. برای یافتن مکانها و افراد مرتبط با کتاب خود از اصطلاحات جستجوی قدرتمند در Google یا Yahoo استفاده کنید. به عنوان مثال ، کتابی در مورد تاریخ می تواند در مدارس دولتی ، خصوصی ، کالج ها ، دانشگاه ها ، جوامع و سازمان های تاریخی که به حفظ تاریخی اختصاص داده شده اند ، ارتقا یابد. هزاران نفر ، مکان و سازمانهایی که ممکن است از این کتاب استفاده کنند ، می توانند با جستجوی اینترنت در آن قرار بگیرند.

پس از کشف این افراد ، مکان ها و سازمان ها ، تمام آنچه باقی مانده این است که با آنها تماس بگیرید تا یک پیشنهاد فروش کتاب شما را تهیه کنید. بازاریابی ایمیل ارزان و سریع است. با این حال ، پیشنهاد فروش شما باید به سرعت توجه خواننده را به خود جلب کند. شما باید یک صفحه جلد ایمیلی ایجاد کنید که آموزنده باشد ، حاوی پیوندهای جاسازی شده برای وب سایت ها و ناشر شما باشد و فوراً ارزش کتاب شما را می فروشد. اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی ایمیل بعداً در این مقاله وجود دارد.

بازاریابی وب سایت:

بیشتر ناشران یک صفحه وب برای کتاب شما ایجاد می کنند. اما هرگز به نتایج کلی که در این صفحه یا حتی وب سایت ناشر شما ظاهر می شود اعتماد نکنید. هر کس می تواند یک صفحه وب رایگان برای رزرو ایجاد کند. فقط کافی است به یاهو ، گوگل ، هاتمیل ، وردپرس ، بلاگ اسپات ، Goodreads یا Geocities مراجعه کرده و سایت خود را شروع کنید. وب سایت های بسیاری دیگر وجود دارند که می توانید به صورت رایگان یک وب سایت یا وبلاگ بسازید. دستورالعمل ها ساده و سریع هستند. هرچه صفحات وب بیشتری برای کتاب خود ایجاد کنید ، شانس بیشتری برای خریداران برای کشف آنها وجود دارد. من ده ها سایت دارم

می توانید یک صفحه وب رایگان ایجاد کنید که شامل حقایق مفصل بسیاری درباره کتاب شما ، از جمله گزیده های بررسی ، داده های تاریخی ، پیوندها به وبلاگ ها و وب سایت های شما و ناشر خود است. برای نگه داشتن خوانندگان در سایت ، ده ها پیوند جالب و مفید با موضوع کتاب خود اضافه کنید. در مرحله بعد ، می توانید یک وب سایت رایگان دیگر ایجاد کنید که شامل برنامه درسی برای کتاب شما باشد ، پر از ویژگی ها و دلایلی که مردم آن را خریداری می کنند. این صفحات وب را از طریق پیوندها به یکدیگر متصل کنید. این برنامه رایگان است تمام وقت شما طول می کشد برخی از وقت شما است.

راز موفقیت با وب سایت ها ، جالب کردن آنها و استفاده از کلمات کلیدی موثر است. کلید واژه ها (همچنین به عنوان “برچسب ها” نیز شناخته می شوند) راهی است که موتورهای جستجو صفحات وب را پیدا می کنند. کلمات کلیدی خود را با دقت مشخص کنید. هرچه کلمات کلیدی شما دقیق تر و جذاب تر باشد ، احتمال اینکه موتورهای جستجو کتاب شما را کشف کنند بیشتر است.

برخی از افراد توصیه می کنند نسخه های قابل بارگیری از کتاب شما را به صورت ابزاری برای بازاریابی رها کنید. ناشران ممکن است متفاوت باشند. با این حال ، اگر به کسی اجازه دهید کتاب الکترونیکی شما را بارگیری کند یا از طریق ایمیل برای آنها ارسال کند ، فرصتی وجود دارد که از آن لذت ببرد و به دوستان خود در مورد آن بگویید. از آنجا که بیشتر مردم مایل به خواندن کتاب در رایانه های خود به ویژه یک کتاب طولانی نیستند ، در نتیجه فروش چاپ افزایش می یابد. شخصی اخیراً از من سؤال كرد كه آیا من ناامید شده ام زیرا بسیاری از مردم به جای پرداخت هزینه آن در كتابفروشی ، كتاب من را از كتابخانه محلی می خوانند. اصلاً مهم نیستم. افرادی که از کتاب شما لذت می برند ، در مورد آن به دوستان و خانواده خواهند گفت. در نهایت ، رها کردن کتاب با عاقلانه یک ابزار فروش موثر است.

هیچ محدودیتی در تعداد صفحات وب که می توانید ایجاد کنید وجود ندارد. هرچه تعداد صفحه وب جدید ایجاد شود و هرچه بیشتر صفحه موجود را بروزرسانی کنید ، افراد بیشتری کتاب شما را کشف می کنند. به روزرسانی کلمات کلیدی خود و به روزرسانی سایت های خود با پیوندهای جدید ادامه دهید. قبل از اتمام ، به این صفحه وب بروید http://www.google.com/addurl/؟continue=/addurl. در اینجا می توانید وب سایت های خود را به ابزار جستجوی Google ارسال کنید. این مرحله بسیار مهم است ، زیرا وب سایت های شما در همه جستجوی های آینده Google ظاهر می شوند.

وبلاگها:

وبلاگ نویسی درباره کتاب شما ، یا نوشتن در وبلاگ های دیگر درباره آن ، می تواند یک ابزار فروش قدرتمند باشد. هر کس می تواند به طور رایگان وبلاگ ایجاد کند و از آن برای تبلیغ کتاب استفاده کند. من در دو وب سایت خودم وبلاگ می کنم. درباره هر چیزی که به آن اهمیت می دهید یا تجربه خاصی که به دست آورده اید ، وبلاگ کنید. نباید به کتاب شما پیوند داد. توجه داشته باشید که می توانید به راحتی کتاب خود را در صفحات وبلاگ ، با پیوندها و ابزارهای نوار کناری تبلیغ کنید. فقط اطمینان حاصل کنید که از هر پست با نام “نویسنده …” در زیر نام خود خارج شوید.

شاید مهمتر از همه ، شما می توانید در مورد وبلاگ های دیگران اظهار نظر کنید ، که این باعث می شود دید کتاب شما بسیار افزایش یابد. برای جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با موضوع کتاب از ویژگی جستجوی Google استفاده کنید. هنگامی که در اینترنت یا روزنامه هایی درباره موضوع کتاب خود می توانید به سایت مراجعه کنید و درمورد کتاب خود چیزی بنویسید. همیشه با عنوان کتاب خود از وبلاگ ها خارج شوید و به نام خود به وب سایت خود پیوند دهید.

به همین ترتیب ، می توانید از طریق نسخه های آنلاین آنها درباره مقالات در مجلات و روزنامه ها نظر دهید. در بیشتر موارد ، شما نیاز به ثبت نام دارید. این برنامه رایگان است و زمانی که وارد آن می شوید ، هزینه ای برای پرداخت هزینه برای تبلیغ در کتاب خود در همه نسخه های بعدی آن روزنامه یا مجله می توانید پرداخت کنید. بیشتر رسانه های خبری آنلاین نظرات خوانندگان را پس از مقاله مجاز می کنند. وقتی مقاله ای مربوط به کتاب خود را یافتید ، نظر خود را بنویسید و سپس نام خود را امضا کنید ، و “نویسنده …” را بعد از نام خود امضا کنید. حتماً عنوان کتاب خود و پیوندی به وب سایت آن را با نام خود درج کنید.

نوشتن مقاله:

هر کس می تواند مقاله بنویسد و به صورت آنلاین منتشر کند. تجربه شما کجاست؟ از چه طریق می توانید اطلاعات ارزشمندی را در اختیار مردم قرار دهید؟ نوشتن مقاله ساده یا سریع نیست. ممکن است شما نیاز به انجام برخی تحقیقات داشته باشید. وقت خود را بگذرانید و با دقت بنویسید. موضوع شما نیازی به پیوند با کتاب شما ندارد. وی مقالاتی درمورد موضوعات گسترده مانند انتشار ، روانشناسی ، دین ، ​​زندگی ، مرگ ، جنگ ، خوشبختی ، تعصب و فلسفه منتشر کرده است. هر مقاله فرصتی برای خروج از نام کتاب شما و پیوندی به وب سایت آن است.

یک حساب Goodreads ایجاد کنید. Goodreads یک وب سایت برای خوانندگان و نویسندگان است. مکان بسیار خوبی برای دیدن و دیدن است. دیگر جایی طبیعی برای فروش ارزش کتاب شما به خوانندگان بالقوه وجود ندارد. گرچه Goodreads یک سایت خرده فروشی نیست ، اما فرصتی را فراهم می کند تا با نویسندگان دیگری که علایق و مشکلات مشابه دارند ارتباط برقرار کنند.

شبکه های اجتماعی:

تا حد امکان به سایتهای شبکه اجتماعی بپیوندید. MySpace ، توییتر ، فیس بوک ، Goodreads ، Ziggs ، Yahoo ، LinkedIn ، Multiply ، Urbis ، Squidoo و … همه روشهای با ارزش برای معرفی کتاب شما هستند. ممکن است بتوانید صفحه ویکی پدیا خود را ایجاد کنید. در هر یک از این سایت های شبکه های اجتماعی ، می توانید یک پروفایل ایجاد کنید ، از جمله توضیحی درباره کتاب و فروشگاه های خود که در آن فروخته می شود. اما کار شما در آنجا تمام نشده است. به گروه هایی در سایت های مربوط به کتاب ، نوشتن یا هر چیز دیگری که مربوط به موضوع است بپیوندید. با پیوستن به گروه های مرتبط ، کتاب خود را در فیس بوک ، مای اسپیس و توییتر تبلیغ کنید. LinkedIn مکانی عالی برای برقراری ارتباط با متخصصان از انواع مختلف است. در LinkedIn ، می توانید پروفایل خود را برای توصیف کتاب خود ایجاد کنید که توسط خوانندگان بی شماری مشاهده خواهد شد. همچنین می توانید به گروه های ذینفع مربوط به کتاب خود بپیوندید. در این گروه ها می توانید به هزاران نفر برسید.

آمازون:

آمازون فقط مکانی برای فروش کتاب شما نیست. مکانی برای ارسال بلاگ است. آمازون یک لینک پشتیبانی جدید با نام “Filedby” دارد که شامل صفحه زندگی نامه نویسنده است که در آن می توانید یک وبلاگ و مقالات مرتبط ارسال کنید. همچنین در آمازون ، هر بخش محتوا شامل انجمنهایی است که افراد موضوعات را شروع می کنند یا به موضوعات دیگران پاسخ می دهند. می توانید پیام های خود را در انجمن های آمازون در مقیاس گسترده ای از قبیل تاریخ ، فانتزی ، جنگ ، عاشقانه ، هنر ، علم ، دین ، ​​ادبیات و غیره ارسال کنید و بار دیگر ، هر بار که می نویسید ، نام و آدرس خود را به عنوان کتاب ثبت کنید. شما بلافاصله به هزاران خریدار بالقوه خواهید رسید.

یکی دیگر از ویژگی های آمازون به هر کسی که دارای یک حساب آمازون است اجازه می دهد تا هر کتابی را که در آنجا فروخته می شود ، نقد کند. به هر کتابی که خوانده اید فکر کنید. می توانید کتاب را در آمازون بیابید و نظرات مشتری خود را ایجاد کنید. به سادگی در صفحه آمازون از هر کتاب بروید تا دکمه ای را ببینید که می گوید “بررسی مشتری خود را ایجاد کنید”. برای رتبه بندی و مرور کتاب دستورالعمل ها را دنبال کنید. وقتی کارتان تمام شد ، حتماً “نویسنده …” را پس از نام خود تایپ کنید. هر بار که کسی نظر شما را درباره این کتاب بخواند ، نام کتاب شما ظاهر می شود. از آنجا که خواننده در حال حاضر در آمازون است ، می تواند با نوشتن نام خود در بالای صفحه ، کتاب شما را خریداری کند. هر بار که می خواهید کتاب خود را با امضای خود به بازار عرضه کنید ، می توانید هر تعداد کتاب مورد نظر خود را مرور کنید.

بازاریابی ایمیلی:

شما می توانید شخصاً از طریق ایمیل با ده ها هزار نفر از افراد و سازمان های مهم تماس بگیرید. هرگز برای انجام این کار به ناشر خود اعتماد نکنید. آنها فقط می توانند رویای داشتن وقت و تلاش برای انجام چنین کاری را داشته باشند. تمام آنچه شما نیاز دارید آدرس ایمیل ، نامه فروش موثر و مدتی است.

برای یافتن لیست افرادی که ممکن است علاقه طبیعی به کتاب شما داشته باشند از اینترنت استفاده کنید. می توانید هزاران آدرس ایمیل مربوط به موضوع کتاب خود را فاش کنید. سازمان ها اغلب شامل آدرس های ایمیل عضویت هستند. تنها کاری که باید انجام دهید ایجاد یک نامه جلد ایمیل مؤثر و ارسال آن به صورت الکترونیکی برای هر عضو است. این اسپم نیست زیرا عناوین به صورت عمومی منتشر می شوند.

در حالی که تعدادی از ما به اندازه کافی شجاع هستیم تا بتوانیم پیوست یک غریبه را باز کنیم ، همه ما آماده افتتاح لینک هستیم. جاسازی پیوندها به اینترنت در صفحه جلد ایمیل شما ساده و سریع است. در اکثر برنامه های نامه الکترونیکی ، می توانید بر روی هر کلمه در یک پیام خروجی کلیک راست کرده و سپس گزینه “لینک” را انتخاب کنید. دستورالعمل های مربوط به لینک را دنبال کنید. این کلمه در کلیه نسخه های ایمیل آینده پیام شما به رنگ آبی یا قرمز ظاهر می شود. وقتی خواننده روی کلمه آبی یا قرمز کلیک کند (در حالی که کلید “کنترل” را فشار می دهید) ، وب سایت شما در مرورگر ظاهر می شود. با این روش خواننده می تواند به تمام وب سایت های مهم کتاب شما اعم از وب سایت ناشر ، بررسی کتاب ، صفحه کتاب در آمازون ، وب سایت دیگری که حاوی برنامه درسی ، مصاحبه نویسنده و موارد دیگر است دسترسی پیدا کند.

لینک های لینک همچنین از نوشتن در آدرس های اینترنتی طولانی فراتر می روند. به عنوان مثال ، آدرس اینترنتی آمازون برای بسیاری از کتاب ها می تواند بسیار طولانی باشد و حداقل در دو صفحه صفحه نمایش ایمیل اشغال کند. در عوض ، فقط کلمه “اینجا” را در انتهای جمله لینک کنید. با کلیک بر روی کلمه “اینجا” ، که به رنگ آبی یا قرمز ظاهر می شود ، خواننده ایمیل را به صفحه کتاب آمازون منتقل می کنید.

پیام صفحه جلد ایمیل شما باید کوتاه و مختصر باشد – کمتر از یک صفحه؛ در حالی که خواننده را وادار می کند تا درباره کتاب شما اطلاعات بیشتری کسب کند. به هیچ کس زحمت نخواهید داشت که یک پایان نامه طولانی را در مورد کتاب شما بخواند ، در حالی که بقیه ایمیل های دریافتی روزانه جمع می شوند و منتظر هستند که خوانده شوند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که به سرعت علاقه آنها ، پیوند به بهترین وب سایت ها را جلب کنید و اطلاعات تماس را ارائه دهید. ایمیل فقط برای جلب توجه آنها طراحی شده است. وب سایت های جاسازی شده کتاب شما را به فروش می رسانند. حداقل یکی از وب سایت های موجود باید به خواننده اجازه دهد بلافاصله کتاب را خریداری کند. یکی از وب سایت های پیوند دهنده دیگر باید شامل رویکرد کتاب ، دسترسی به بهترین بررسی های شما ، شرح حال نویسنده و پیوند به وب سایت های مرتبط ، مقاله ها ، وبلاگ ها و سایر کتاب ها باشد.

پس از ایجاد نامه جلد ایمیل جالب ، آن را عمومی کنید تا در آینده استفاده شود. سپس ، هر بار که می خواهید با شخص جدیدی درباره کتاب خود تماس بگیرید ، پرونده را بازیابی کنید و آن را به آن گیرنده خاص اختصاص دهید. در بیشتر موارد ، فقط به پیام اصلی خود به چند تغییر جزئی نیاز خواهید داشت. این به شما امکان می دهد تا به سرعت با صدها نفر تماس بگیرید.

برای ایجاد و ویرایش مناسب نامه های نامه ایمیل ، وب سایت ها و وبلاگ ها ، فقط چند روز زمان لازم است. این هیچ هزینه ای نخواهد داشت. در حقیقت ، برخی از شرکتهای بزرگ اینترنتی مانند Google ، در صورت امکان تبلیغ در سایت خود ، هر کلیک را به شما می دهند. به جای پرداخت هزینه توسعه وب سایت ، وب سایت خود را ایجاد کرده و با فروش تبلیغات روی آن درآمد کسب کنید. درباره “برنامه های وابسته” در Google و Amazon آگاهی بیشتری کسب کنید.

نتیجه:

دنیای بازاریابی و فروش کتاب دستخوش تحولات بزرگی و سریع می شود. افرادی که قبلاً در فروشگاه کتاب محلی خود کاوش و خرید کرده اند ، به طور فزاینده ای کار را از خانه یا کار آنلاین انجام می دهند. از آنجایی که ناشران هنوز به روشهای سنتی ویرایش ، چاپ ، توزیع و بازاریابی را لازم دارند و از آنجا که به دلیل حاشیه پایین کارمندان کمتری دارند ، این وظیفه نویسنده است که بسیاری از کارهای جدید مربوط به بازاریابی الکترونیکی و فروش را انجام دهد.

شما می توانید وب سایت ها و وبلاگ هایی ایجاد کنید که می تواند برای جلب مخاطب به کتاب شما و تکمیل فروش با چند کلیک ماوس ایجاد شود. شما می توانید با ایجاد بسیاری از صفحات وب جذاب و مختصر ، با استفاده از کلمات کلیدی مناسب در این وب سایت ها ، نظرها ، مقالات و فروش ها را برای جذب موتورهای جستجو و اجرای یک کمپین بازاریابی موثر ایمیل درخواست کنید. می توانید همه این موارد را از طریق رایانه خود بدست آورید – و این تقریباً رایگان است.

بازاریابی کتاب می تواند وقت گیر و ناامید کننده باشد. اما برای انجام همه چیز به ناشر خود اعتماد نکنید ، به خصوص اگر نویسنده جدید باشید. برای پیاده سازی کمپین بازاریابی خود با وب سایت ها ، وبلاگ ها ، نوشتن مقاله و ایمیل موثر آماده باشید. تلاش شما دشوارتر است ، بررسی های مالکیت شما نیز بیشتر خواهد شد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا