دنیای وب

بازاریابی کمیسیون به عنوان یک تجارت آنلاین چگونه کار می کند؟

بازاریابی کمیسیون شاخه ای از درخت سود در اینترنت است. این کار هنگام ایجاد ترافیک هدفمند به یک وب سایت خاص برای فروش کالایی که برای هر فروش کمیسیون می شود کار می کند. شما محصول آن را ندارید و کار شما این است که راه های خلاقانه ای برای اتصال مشتری بالقوه به صفحه فرود محصول پیدا کنید.

در اینجا مثالی از نحوه کار بازاریابی کمیسیون آورده شده است:

کارآفرین آنلاین تصمیم به فروش یک محصول اطلاعاتی “چگونه وزن خود را بعد از بارداری کاهش می دهیم”. شما به صورت آنلاین می روید و به ClickBank مراجعه کرده و محصولات لاغری را جستجو می کنید. در آنجا ، او گزینه ای را برای ده ها محصول مختلف برای فروش ارائه می دهد و تصمیم می گیرد که صفحه فروش و آمار وی نشان می دهد که چه خوب است.

بر روی “دریافت لینک پرش” کلیک کنید ، که شناسه منحصر به فرد ClickBank آن را در URL ادغام می کند. او سپس می تواند URL جدید را بگیرد و آن را در جایی در مسیر فروش خود گنجانده باشد. هنگامی که شخصی مطالب فروش خود را (مقاله ، ارسال در رسانه های اجتماعی ، تبلیغ با هر کلیک ، ویدیوی YouTube و غیره ، محصول را پیش فروش می کند) را خوانده و کلیک می کند تا به صفحه فروش و خرید آن برسد ، شریک کمیسیون می شود – معمولاً 50-80٪ قیمت محصول.

البته شما محدود به فروش محصولات از ClickBank نیستید. برنامه های پردرآمد دیگر در خارج وجود دارد. وب سایتهای بزرگی مانند Amazon.com ، وال مارت و دیگران نیز دارای برنامه های وابسته هستند.

هزینه شروع پایین

اگر می خواهید بازاریابی کمیسیون را شروع کنید ، لازم نیست پول زیادی برای شروع کار هزینه کنید. مبانی شامل دامنه وب سایت ، هاستینگ و برخی از تبلیغات است (اگر دوست دارید). اما گرفتن توپ لازم نیست. سرمایه گذاری شما تلاشی خواهد بود نه پول نقد.

هیچ محصول تولیدی وجود ندارد

وقتی شروع به راه اندازی کمیسیون می کنید ، لازم نیست محصولی ایجاد کنید. شما یک کارگزار هستید. این بدان معنی است که شما برای جمع آوری خریداران و فروشندگان به یک مکان معین می روید. شما ارتباط بین این دو هستید.

فرد مناسب باشید

نکته اصلی برای تبدیل شدن به یک شریک موفق ایجاد لیست مشترکین ایمیل و تبدیل شدن به شخص مورد علاقه شما در هنگام نیاز به مشاوره است. کسی که اعتماد کند ایجاد یک رابطه قوی تر با خوانندگان شما ، تبدیل ها را افزایش می دهد. اگر وقت خود را برای مرور برخی محصولات می گذارید و ممکن است آنها را پیاده سازی کرده و نتایج خود را به اشتراک بگذارید ، این به شما در تبدیل فروش بیشتر کمک می کند.

بازاریابی وابسته تقریباً برای همه مناسب است. حتی سازندگان محصولات برای تکمیل شاخه توسعه محصول در تجارت خود ، یک استراتژی فرعی اتخاذ می کنند. شما حتی برای تبدیل شدن به یک شریک عالی نیازی به تجربه فروش ندارید. کار شما فروش مشتری نیست بلکه پیوند دادن آنها به راه حل مورد نظر است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا