[ad_1]
هیچ شرکتی نمی تواند آن را انکار کند. بازاریابی یوتیوب دری کاملاً جدید به روی فرصت های تبلیغاتی باز کرده است. ابزارهای آنلاین بزرگترین منبعی هستند که یک شرکت باید از آن برای دستیابی به مخاطبان زیادی به طور همزمان استفاده کند و هر چه تعداد مخاطبان بیشتر باشد ابزارهای بهتری خواهند داشت. شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر به عنوان پلتفرم های تبلیغاتی مورد تایید خرده فروشان قرار گرفته اند اما یوتیوب از نظر بازدید نزدیک است و به شرکت ها اجازه می دهد تا محصولات خود را از طریق ویدیوی آنلاین بفروشند. از آنجا که یوتیوب هر روز افزونه های جدیدی ارائه می دهد فرصت ها هرگز متوقف نمی شوند!
دلایل بازاریابی یوتیوب
شما از قبل همه دلایلی را می دانید که تلاش های بازاریابی خود را به YouTube بیاورید. اگر از طریق نظرات و کانال ها با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید این فرصت را دارید که مستقیماً از طریق فرمت ویدیویی به آنها بفروشید. YouTube گزینه های اشتراک گذاری متنوعی دارد مانند مواردی که در وبلاگ ها یا شبکه های اجتماعی خواهید یافت. کاربران یوتیوب می توانند ویدیوها را از طریق فیس بوک توییتر ایمیل و بسیاری دیگر از رسانه های اینترنتی به اشتراک بگذارند. این سرویس برای مشتریان وفادار عالی است تا موفقیت خود را با یک کلیک ماوس با یک شرکت به اشتراک بگذارند. و هدف شما تسهیل موفقیت شرکت است اینطور نیست؟
یوتیوب قابلیتی به نام به روز رسانی واقعی دارد. با این ویژگی این شرکت شاهد حرکت یوتیوب به سمت یک شبکه اجتماعی است و امیدها برای ارتباط مستقیم یوتیوب با مشتریان را روشن می کند. یکی دیگر از ویژگی های مفید برای بازاریابان آمار و داده های YouTube Insight در ویدیوها است. این به شما امکان می دهد تعداد بازدیدهایی که یک ویدیو دریافت می کند میزان موفقیت پیام ویدیو بر اساس رتبه بندی و جمعیت شناسی اولیه بیننده را کنترل کنید. و بفهمی چی؟ رایگان است.
از طریق یوتیوب بینندگان نیز این فرصت را دارند که در مورد ویدیو نظر دهند. تمام هدف بازاریابی این است که با مخاطب به گونه ای ارتباط برقرار کنید که محصول و مردم را به هم مرتبط کند! در اینترنت مردم برای بیان نظرات خود مشکلی ندارند. وقتی بینندگان در مورد یک ویدیو نظر می دهند فروشنده فوراً به ویدیوی فعلی پاسخ می دهد و برای اخبار بازخورد دریافت می کند.
چهار راه برای افزایش فروش یوتیوب شما
1. جستجوی مخاطب
به بازاریابی 101 برمی گردد. تحقیق اساس استراتژی بازاریابی یوتیوب شما است. قبل از راه اندازی نرم افزار ویدیویی باید تحقیقات جدی انجام شود تا مشخص شود دقیقاً چه کلمات کلیدی برای دریافت بازدید از ویدیو لازم است. جستجوی کلمه کلیدی تقاضا برای یک محصول یا خدمات رقابت یوتیوبی که با آن روبرو هستید و مخاطبانی که به دنبال شما هستند را به شما می گوید. تحقیق کلمات کلیدی باید در یوتیوب انجام شود. ویدیوهای خود را بر اساس جستجوی کلمات کلیدی گوگل قرار ندهید. یک ابزار جستجوی کلمه کلیدی در یوتیوب پیدا کنید که گفته می شود سازنده است و کلمات کلیدی در ویدیوی شما به آن بستگی دارد.
2. کوتاه نگه دارید
به طول آن دقت کنید. تبلیغات ویدیویی باید کوتاه و مستقیم باشد. آنها به یک مخاطب اختصاصی نیاز دارند و حدود 3 دقیقه طول می کشند. سه دقیقه میانگین زمان برای توجه مخاطب است و پس از آن ممکن است ذهن خود را از دست بدهید. تقسیم یک ویدیوی طولانی به ویدیوی کوتاه تر می تواند راهی برای جذب مخاطب باشد و در عین حال همه چیزهایی که باید در یک سری ویدیو توضیح داده شود را توضیح می دهد.
3. خلقت
از کلمات کلیدی که در جستجوی خود پیدا می کنید خلاقانه استفاده کنید. مردم در YouTube انتظار سرگرمی دارند نه تبلیغات خسته کننده که قبل از ویدیوهای مورد علاقه آنها دیده می شود. روی فیلم بسازید! فقط ویدیوهایی که به درستی به مردم پاسخ می دهند بهره وری را به عنوان یک استراتژی بازاریابی نشان می دهند. تا زمانی که محصول یا خدمات شما تصویر خوبی ارائه دهد مخاطبان خود را مجذوب خود کنید. هنگامی که شنوندگان YouTube کلمه کلیدی شما را بهینه و ویدیوی سرگرم کننده می بینند ممکن است حواس شما پرت شود. هر شرکتی در همه جا ویدیوی خوب می خواهد. این به آنها شهرت خوب و رایگان می دهد!
4. تشویق
مردم چیزهای رایگان را دوست دارند. خرده فروشان با ارائه راهی برای دریافت نمونه های رایگان از یک محصول یا خدمات می توانند محبوبیت خود را افزایش دهند و گفتگوهای جدی در مورد کسب و کار خود ایجاد کنند. دریافت محتوا در سایت با دانلود رایگان آسان است. محصولات غیر مبتنی بر اینترنت را می توان از طریق ایمیل ارائه کرد. وقتی مخاطبان شما تجربه خود را دوست دارند مطمئناً به کانال YouTube شما باز می گردند و نظر می دهند!
[ad_2]