دنیای وب

بازاریابی یوتیوب: آن را به سطح بعدی ببرید

هیچ شرکتی نمی تواند آن را انکار کند. بازاریابی یوتیوب دری کاملاً جدید به روی فرصت های تبلیغاتی باز کرده است. ابزارهای آنلاین بزرگترین منبعی هستند که یک شرکت باید از آن برای دستیابی به مخاطبان زیادی به طور همزمان استفاده کند و هر چه تعداد مخاطبان بیشتر باشد، ابزارهای بهتری خواهند داشت. شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و توییتر به‌عنوان پلتفرم‌های تبلیغاتی مورد تایید خرده‌فروشان قرار گرفته‌اند، اما یوتیوب از نظر بازدید نزدیک است و به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا محصولات خود را از طریق ویدیوی آنلاین بفروشند. از آنجا که یوتیوب هر روز افزونه های جدیدی ارائه می دهد، فرصت ها هرگز متوقف نمی شوند!

دلایل بازاریابی یوتیوب

شما از قبل همه دلایلی را می‌دانید که تلاش‌های بازاریابی خود را به YouTube بیاورید. اگر از طریق نظرات و کانال ها با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید، این فرصت را دارید که مستقیماً از طریق فرمت ویدیویی به آنها بفروشید. YouTube گزینه های اشتراک گذاری متنوعی دارد، مانند مواردی که در وبلاگ ها یا شبکه های اجتماعی خواهید یافت. کاربران یوتیوب می توانند ویدیوها را از طریق فیس بوک، توییتر، ایمیل و بسیاری دیگر از رسانه های اینترنتی به اشتراک بگذارند. این سرویس برای مشتریان وفادار عالی است تا موفقیت خود را با یک کلیک ماوس با یک شرکت به اشتراک بگذارند. و هدف شما تسهیل موفقیت شرکت است، اینطور نیست؟

یوتیوب قابلیتی به نام “به روز رسانی واقعی” دارد. با این ویژگی، این شرکت شاهد حرکت یوتیوب به سمت یک شبکه اجتماعی است و امیدها برای ارتباط مستقیم یوتیوب با مشتریان را روشن می کند. یکی دیگر از ویژگی های مفید برای بازاریابان، آمار و داده های YouTube Insight در ویدیوها است. این به شما امکان می‌دهد تعداد بازدیدهایی که یک ویدیو دریافت می‌کند، میزان موفقیت پیام ویدیو بر اساس رتبه‌بندی، و جمعیت‌شناسی اولیه بیننده را کنترل کنید. و بفهمی چی؟ رایگان است.

از طریق یوتیوب، بینندگان نیز این فرصت را دارند که در مورد ویدیو نظر دهند. تمام هدف بازاریابی این است که با مخاطب به گونه ای ارتباط برقرار کنید که محصول و مردم را به هم مرتبط کند! در اینترنت، مردم برای بیان نظرات خود مشکلی ندارند. وقتی بینندگان در مورد یک ویدیو نظر می دهند، فروشنده فوراً به ویدیوی فعلی پاسخ می دهد و برای اخبار بازخورد دریافت می کند.

چهار راه برای افزایش فروش یوتیوب شما

1. جستجوی مخاطب

به بازاریابی 101 برمی گردد. تحقیق اساس استراتژی بازاریابی یوتیوب شما است. قبل از راه‌اندازی نرم‌افزار ویدیویی، باید تحقیقات جدی انجام شود تا مشخص شود دقیقاً چه کلمات کلیدی برای دریافت بازدید از ویدیو لازم است. جستجوی کلمه کلیدی تقاضا برای یک محصول یا خدمات، رقابت یوتیوبی که با آن روبرو هستید و مخاطبانی که به دنبال شما هستند را به شما می گوید. تحقیق کلمات کلیدی باید در یوتیوب انجام شود. ویدیوهای خود را بر اساس جستجوی کلمات کلیدی گوگل قرار ندهید. یک ابزار جستجوی کلمه کلیدی در یوتیوب پیدا کنید که گفته می شود سازنده است و کلمات کلیدی در ویدیوی شما به آن بستگی دارد.

2. کوتاه نگه دارید

به طول آن دقت کنید. تبلیغات ویدیویی باید کوتاه و مستقیم باشد. آنها به یک مخاطب اختصاصی نیاز دارند و حدود 3 دقیقه طول می کشند. سه دقیقه میانگین زمان برای توجه مخاطب است و پس از آن ممکن است ذهن خود را از دست بدهید. تقسیم یک ویدیوی طولانی به ویدیوی کوتاه‌تر می‌تواند راهی برای جذب مخاطب باشد و در عین حال همه چیزهایی که باید در یک سری ویدیو توضیح داده شود را توضیح می‌دهد.

3. خلقت

از کلمات کلیدی که در جستجوی خود پیدا می کنید خلاقانه استفاده کنید. مردم در YouTube انتظار سرگرمی دارند، نه تبلیغات خسته کننده که قبل از ویدیوهای مورد علاقه آنها دیده می شود. روی فیلم بسازید! فقط ویدیوهایی که به درستی به مردم پاسخ می دهند بهره وری را به عنوان یک استراتژی بازاریابی نشان می دهند. تا زمانی که محصول یا خدمات شما تصویر خوبی ارائه دهد، مخاطبان خود را مجذوب خود کنید. هنگامی که شنوندگان YouTube کلمه کلیدی شما را بهینه و ویدیوی سرگرم کننده می بینند، ممکن است حواس شما پرت شود. هر شرکتی در همه جا ویدیوی خوب می خواهد. این به آنها شهرت خوب و رایگان می دهد!

4. تشویق

مردم چیزهای رایگان را دوست دارند. خرده فروشان با ارائه راهی برای دریافت نمونه های رایگان از یک محصول یا خدمات، می توانند محبوبیت خود را افزایش دهند و گفتگوهای جدی در مورد کسب و کار خود ایجاد کنند. دریافت محتوا در سایت با دانلود رایگان آسان است. محصولات غیر مبتنی بر اینترنت را می توان از طریق ایمیل ارائه کرد. وقتی مخاطبان شما تجربه خود را دوست دارند، مطمئناً به کانال YouTube شما باز می گردند و نظر می دهند!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا