دنیای وب

بازاریابی Bum – این همه هیاهو درباره چیست؟

احتمالاً قبلاً آن را شنیده اید و در سر شما زنگ می زند. ‘هرزنامه’ بازاریابی بی پروا واقعاً شما را به فکر می اندازد که چرا شخصی در ذهن درست خود محصول خود را به این نام صدا می کند. بعد از همه اینها فاصله اساسی با نام هایی است که ما استفاده می کنیم. مایک فیلمسوم حق دارد “پروانه ها را بازاریابی کند” ، اما چه کسی می خواهد از یک حشره پرنده رنگارنگ الهام گرفته شود وقتی که از … برهنه الهام گرفته است؟

جای تعجب نیست که آتش گرفت و طوفانی از گزارشهای آرزو درباره این روش انقلابی ایجاد کرد. این امر تا حدی به دلیل انتخاب نام و همچنین به دلیل رایگان بودن آن است. با این حال ، این برنامه واقعاً رایگان نیست و اگر از هر نویسنده متناسب و معقولی بپرسید ، می دانید که این واژه بیشترین استفاده و کلیشه را در شبکه دارد. آنچه این ویژگی را بسیار منحصر به فرد می کند این است که ادعا می کند در واقع کارساز است و یکی از ساده ترین ، اگر نه ساده ترین راه را برای کسب درآمد ارائه می دهد. این محصول به راحتی می توانست به عنوان یک محصول در نوع خود ایجاد شود اما سازنده تصمیم گرفت آن را در دسترس عموم قرار دهد.

این نام برای نشان دادن موفقیت این روش داده شده است به طوری که حتی یک ولگرد که در خیابان زندگی می کند می تواند درآمد خوبی کسب کند. درآمدی که واقعاً بدست خواهد آمد فقط به زمان و کاری که برای انجام این روش انجام می دهید بستگی دارد. در پایان باید نتیجه بدهد. ایده اصلی این است که با استفاده از کلمات کلیدی غیر رقابتی یا کمتر شناخته شده مقاله برای دایرکتوری مقاله تهیه کنید. از آنجا که مقالات بر اساس اصطلاحات رقابتی کمتری تهیه شده اند ، این مقاله ها بدون تلاش زیاد شانس بیشتری برای دستیابی به رده بالای موتورهای جستجو خواهند داشت. بودجه عمدتا از پیوند موجود در جعبه نویسنده تأمین می شود و از یک محصول وابسته استفاده می شود.

منبع یا جعبه نویسنده همان چیزی خواهد بود که خوانندگان شما جذب آن می شوند و بر اساس مقالات شما روی آن کلیک می کنند. بنابراین بسیار مهم است که بدانید آیا مقاله ای دارید که به اندازه کافی برای کمک به معرفی خود به عنوان یک متخصص معتبر مفید باشد. شما باید مطمئن شوید پیوندی که استفاده می کنید معتبر است ، در غیر این صورت نوشتن این مقالات اتلاف وقت است. کلمات کلیدی و مقالاتی که استفاده می کنید اصلی ترین عاملی است که تصمیم می گیرد آیا کاربر روی پیوند شما کلیک کند. در غیر این صورت ، شما مقداری وقت ارزشمند را صرف یک مقاله کرده اید.

در مورد محصول وابسته واقعی که قصد دارید آن را تبلیغ کنید ، باید شبکه های بزرگتری را هدف قرار دهید تا در مرور محصولاتی که می خواهید استفاده کنید راحت تر باشید. فقط مطمئن شوید که مقاله مطابق با طاقچه محصولی است که می خواهید تبلیغ کنید. یعنی مربوط به موضوع است. آیا این واقعاً جواب می دهد؟

از نظر تئوری ، بله همینطور است و بسیاری از افراد نتایج خود را گزارش می دهند و درآمد ماهانه هزاران نفر را کسب می کنند. با این حال ، مشکل مربوط به کارکردن یا نبودن آن نیست ، بلکه به صبر و حوصله انجام این کار بستگی دارد. نوشتن مقاله برای ساعتها به طور مداوم برای اکثر افراد دشوار است. با این حال ، این واقعیت ساده که دشوار است ، این فرصت را برای کسانی که مایلند انرژی خود را برای ایجاد مقالات به طور مداوم بگذارند فراهم می کند. به دلیل هزینه ای که برای تحقق آن در نظر گرفته شده ، برون سپاری به طور کلی بهترین راه برای این کار نیست. مطمئناً اگر می توانید نویسنده ای صادق را پیدا کنید که مایل به پرداخت هزینه کمتری باشد ، به طور حتم از آن استفاده کنید. انتظار برای مقالات برای درآمدزایی جایی خواهد بود که قسمت حوصله به وجود می آید و اکثر مردم این مشکل را ندارند. بنابراین اگر شما مایل هستید جلو بروید و به آن پایبند باشید ، پس من پیشنهاد می کنم این کار را انجام دهید. در غیر این صورت ، وقت خود را تلف نکنید و فقط از مقالات به عنوان راهی برای ساختن نام تجاری خود استفاده کنید.

اگر آن را امتحان کنید ، حداقل می دانید که این روش م worksثر است و بعداً می توانید به پروژه های دیگر سر بزنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا