دنیای وب

بازاریابی MLM – سنتی در مقابل مد جدید؟

این روزها چند آگهی را برمی دارید که ادعا می کنند بازاریابی اینترنتی یا بازاریابی اینترنتی نسبت به بازاریابی حضوری سنتی بهتر شده است؟ من واقعاً نمی توانم چیزی را که در حال حاضر در گردش است ، درک کنم ، به لطف بسیاری از بازاریاب های اینترنتی کج و معوج که برای تبلیغ محصولات / خدمات خود مزایای اصلی MLM آفلاین را کم اهمیت می کنند. برخی از این گروه حتی تا آنجا پیش رفته اند که به نظر می رسد نوع تجارت سنتی رهن دریایی اکنون تقریباً از رده خارج شده است. ناگفته نماند که یکپارچگی و حاکمیت فن آوری قدیمی دست نخورده ، ایمن ، سالم و به طور گسترده استفاده خواهد شد. مهم نیست چه اتفاقی می افتد.

به دلیل فقدان مهارت های بازاریابی ، نباید ناکارآمدی یک سیستم قدیمی را در قسمت های خاصی سرزنش کرد و آن را کاملاً نوشت. شاید ترس از شکست مکرر و عدم دانش بازاریابی بیش از حد با احساسات بازاریابان در دوره جدید بازی کرده باشد که همچنان چهره بازاریابی را پایین می آورند.

وقتی صحبت از یک فعالیت مبتنی بر زنجیره انسانی است که مشاغل MLM را پیش می برد ، تماس شخصی و تعامل بدنی اجباری و همچنین ضروری است. مطمئناً ، بعنوان یک بازاریاب شبکه ، ممکن است برخی از همکاران خط پایین شما دوست نداشته باشند که هر بار جلوی رایانه قرار بگیرند. به خصوص اگر او برون گرا باشد و اگر این اتفاق افتاده باشد در حالی که از کامپیوتر دور است ، می توان به او اطمینان داد که این کار برخلاف میل اوست. او قطعاً کمی کف دست و بند بسته ، کفش خود را نگه خواهد داشت. بنابراین ، وی ممکن است از لحاظ نظری و عملی تأثیر بگذارد و بنابراین بر عملکرد خود و معیارهای سودآوری که انتظار می رود در ازای آن بدست آورد ، تأثیر بگذارد. بنابراین ، دقیقاً چه چیزی باید به استخدام کنندگان خود پیشنهاد دهید؟ پیشنهاد من ممکن است زمانی مناسب باشد که شما طیف وسیعی از پشتیبانی و وظایف متناسب با شخصیت و تطبیق پذیری آنها را ارائه دهید.

در دوره فعلی ، شرکت به چند MLM و MLM آنلاین نیاز دارد تا بتواند نشانه روشنی از حضور خود در دنیای مجازی و در سرزمین اصلی خود ارائه دهد. ما درمورد موارد کاملاً مرتبط با یافتن راهی برای فروش و تبلیغ کالاها بحث کرده ایم. بنابراین ، نباید مشکل فقیر بودن محصول برای عرضه در بازار را ایجاد کرد و سایر مسائل اساسی را نیز به درستی نادیده گرفت. به طور خلاصه ، من می خواهم شما بدانید که کارگران شما برای دستیابی به نتایجی که برای دستیابی به آن نیاز دارند چقدر در یک منطقه راحت کار می کنند مهم است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا