دنیای وب

بازار طاقچه هرگز پایان نمی یابد

بازاریابی تخصصی راهی بسیار سودآور برای کسب درآمد اینترنتی است. بعضی اوقات پیدا کردن جایگاه های جدید را بسیار دشوار می کنیم. به نظر می رسد که مانند دریافت بلوک نویسنده ، ایده های جدیدی برای طاقچه ها ارائه نکنیم. اگر ذهنیت خود را تغییر دهید ، با بی ثمر شدن پول که فرصت های بازاریابی اینترنتی را درو می کنید ، خواهید یافت.

هنگامی که برای اولین بار شروع به بازاریابی آنلاین می کنید ، ممکن است فکر کنید که تنها کسب درآمد در تجارت آنلاین کسب درآمد است. بسیار آسان است که تصور کنید این بازاریاب های بزرگ که پس از ارسال ایمیل به صندوق ورودی شما در مورد چگونگی کسب درآمد سریع ایمیل ارسال می کنند ، همه در کسب و کار آنلاین کسب درآمد بزرگ کرده اند. اما بیایید یک دقیقه به این موضوع فکر کنیم. در مقایسه با میلیاردها محصول موجود در اینترنت ، چند نفر در جستجوی محصولات برای کسب درآمد آنلاین هستند؟

Small Niche Marketing به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از ساده ترین راه های کسب درآمد اینترنتی است. میکرو طاقچه ها در همه جا وجود دارد و رقابت بسیار کمی برای این طاقچه های کوچک وجود دارد که بازدید بالایی دارند و رتبه بندی برای این کلمات کلیدی کوچک دم بلند بسیار آسان است.

با چند پیشرفت جزئی در داخل و خارج از صفحه ، می توانید در عرض چند روز در صفحه اول SERP برای کلمات کلیدی خود باشید و از بازدید و فروش برخوردار شوید. با وجود هیچ گاه و بی گاه رقابت برای این مکان های کوچک ، تنها کافیست چند لینک متنی برای کلمه کلیدی انتخابی شما داشته باشید.

به وال مارت محلی خود فکر کنید ، چند محصول در قفسه ها وجود دارد؟ هر یک از این محصولات منفرد می تواند قدی کوچک باشد. یک محصول خاص را انتخاب کنید و درباره آن کلید واژه تحقیق کنید. شما چندین تن طاقچه کوچک با رقابتی بسیار کم پیدا خواهید کرد که ماه به ماه با خلبان اتوماتیک پول شما را بدست می آورد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا