دنیای وب

بازتوییت یا موارد دلخواه؟ یکی بهتر از دیگری است

در طول سال ها ، زندگی محبوب ، ذهن و یک سایت کاملا مرموز توییتر با 140 شخصیت یا کمتر به تکامل خود ادامه داده اند. اول ، همه چیز فقط به عنوان “ارسال پیام متنی به یک وب سایت” در دوران قبل از “هوشمند” آغاز شد. در حدود سال های 2009-2010 ، توییتر به یک برنامه محبوب تبدیل شد که به مردم امکان می داد به ما بگویند که ساندویچ های آنها چقدر عالی هستند یا چقدر عالی عمل می کنند ، حتی وقتی که ما نمی خواهیم در مورد آن چیزی بشنویم. در طول آن مدت ، مردم تمایل بیشتری به پاسخ دادن یا بازتوییت مجدد یک توییت داشتند تا فقط نشان دهند که به چه میزان اهمیت می دهند یا نه. سپس ، در حدود یک سال گذشته ، توییتر ویژگی جدیدی را منتشر کرد: مورد علاقه.

در دنیای پر سرعت امروز ، بعضی اوقات ترجیح به توییت بعضی روزها راحت تر به نظر می رسد. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که بر روی نماد کوچک “ستاره” کلیک کنید و در راه خواهید بود. با این وجود چه فایده ای دارد؟ هیچ کس دیگری ، به جز مگافون ، نمی تواند ببیند که شما توییت او را ترجیح می دهید. آن را برای پیروان خود باز نکنید تا آن را برای پیروان خود و غیره و غیره ارسال کنند. این یک توییت را می کشد. مثل سنگ در برکه می افتد. اگر فوراً توسط پیروان بومی دیده نشود ، آنچه “محبوب” انجام می دهد انجام می شود

بنابراین بهترین گزینه چیست: پاسخ دادن یا بازتوییت؟ خوب ، صادقانه بگویم ، بازتوییت نه تنها باعث افزایش سخنرانان اصلی در توییتر می شود بلکه فرصتی برای تقویت حضور شما نیز دارد. بازتوییت می تواند کارهای مختلف زیادی انجام دهد. اول ، این می تواند احساسی را به شکل خوشبختی نشان دهد زیرا ممکن است توییت مورد نظر شما را بخنداند ، لبخند بزند یا احساس کند که شخص دیگری می تواند از دیدن آن بهره مند شود. دوم ، این می تواند به رشد سریعتر یک تجارت کمک کند.

وقتی کسی پیوند را بازتوییت می کند ، پیوند برگشت را به صفحه وب ایجاد می کند که در ابتدا توییت شده است. سرانجام ، فرصتی بهتر برای بدست آوردن پیروان بیشتری به شما می دهد که قبلاً آنها را نمی شناختید یا آنها را پیدا نکرده اید. بازنویسی مانند بازنویسی مجدد کار خود در صفحه اعلانات در دبستان است. این مکان برای همه است که ببینند چه موقع از آنجا عبور می کنند ، حتی اگر قبلاً شما را نمی شناسند.

مورد علاقه من به معنای واقعی کلمه ستاره طلا است. شما می دانید که این وجود دارد ، اما هیچ کس دیگری این کار را نمی کند. شما برایتان مهم است که یکی دارید ، اما هیچ کس دیگری این کار را نمی کند.

پس پاسخ چیست؟ آنها در کل طرح توییتر چه هدفی را دنبال می کنند؟ به راستی ، آنها یک ارتباط مستقیم بین مگافون و توییتر هستند. شما می توانید “شخصاً” چیزی را تحسین کنید یا یک سوال را بدون عواقب منفی بپرسید. اگر آنچه را که توییت گفته کاملاً دوست ندارید ، می توانید پاسخ دهید و در بخش مکالمه ، افراد همچنان می توانند پیوند را پیدا کنند ، و دلیل اصلی این توئیت اصلی است. این کار به همان روش Retweeting کار نمی کند ، اما می تواند اثرات مشابهی داشته باشد.

به طور کلی ، توییتر توسط کاربر کنترل می شود. آنها تصمیم می گیرند که آیا می خواهند یکی از این سه کار را انجام دهند یا نه. به عنوان یک کاربر مشتاق توییتر ، بیش از هر چیز باید از شما بخواهد که پیوندها را دوباره بازتوییت کنید. به همکاران خود کمک کنید تا اخبار خود را منتشر کرده و اخبار خود را برای پیروان شما ارسال کنند. حتی اگر همه آنها این اطلاعات را نمی خواهند ، شما همچنان این امکان را به دیگران می دهید كه از طریق پیوند دنبال كنند یا خیر.

پس برو اونجا و توییت کن فقط 140 شخصیت وجود دارد که می تواند در آنجا فکر کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا