دنیای وب

بازیگران – برنامه ای برای آن وجود دارد

بسیاری از برنامه های موبایل وجود دارد که زندگی بازیگر را آسان می کند. آگاهی از این ابزارها می تواند باعث افزایش کارایی یادگیری صنایع دستی و همچنین بهبود تلاش های بازاریابی شود. این مقاله انواع اصلی برنامه های موجود و همچنین مزایا و محدودیت های استفاده از آنها را برجسته می کند.

زندگی بازیگر در حرکت مداوم است. از طریق کارگاه ها ، مسابقه ها ، تمرین ها ، مصاحبه ها و عکسبرداری ها ، برقراری ارتباط و آماده سازی به ابزارهای جدیدی نیاز دارد. برنامه های تلفن همراه با در دسترس بودن اطلاعات اولیه ، نرم افزار یادگیری و لیست های شغلی ، زندگی یک بازیگر را آسان کرده اند. هنگام نصب روی آیفون یا دستگاه Android ، کارهای مختلفی انجام می شود.

بیایید بگوییم شما برای یک فیلم یا نقش تلویزیونی ممیزی دارید. شما می توانید اعتبار کارگردانی را که از او امتحان می گیرید ، لیستی از فیلم ها یا مشتریانی که کارگردان آنها را نمایندگی می کند مشاهده کنید. در دسترس بودن این اطلاعات به شما امکان می دهد تا به راحتی اعتبار داوران را تأیید کنید و نکات بحثی را داشته باشید که مصاحبه را تازه می کند. محبوب ترین پایگاه داده IMDb است. در نسخه حرفه ای ، دستیابی به اطلاعات تماس این افراد برای پیگیری تلاش های آنها امکان پذیر است.

یادگیری خطوط یا تمرین بدون شریک دیگر وظیفه بازیگران است. بسیاری از برنامه های مربیگری یا teleprompton وجود دارد که به شما امکان می دهد خطوط خود را از چند طریق یاد بگیرید. بصری ، خوراکی یا در تیرگی peekaboo. می توانید اسکریپت های خود را مستقیماً از طریق ایمیلی که دریافت می کنید باز کنید یا با فایل های PDF و Word که از رایانه دریافت می کنید کار کنید. در اکثر برنامه ها ، می توانید فونت های خود را ضبط کرده و مجدداً آنها را پخش کنید ، و اسکریپت را مانند یک بازگرداندن سریع و سریع یا جلو به جلو مشاهده کنید تا فونت ها را به راحتی با پیمایش اسکریپت ضبط کنید. در بعضی از برنامه ها ، می توان نشانگرهای کوبه ای اضافه کرد تا هجاهای طولانی تر را به زنگ های قابل تقسیم تقسیم کنید. بسته به دستگاه ، در مورد گزینه ها ، شکل ظاهری یا حرکات ، یادداشت ها را در حاشیه ایجاد کنید. در برنامه های گران تر ، استعداد صدا می تواند کار صداگذاری را از هر کجا آزمایش کند و از طریق ایمیل ها را به صورت MP3 از هر نقطه برای هر کسی ایمیل کند. این برنامه های آموزشی به شما امکان می دهد بدون شریک زندگی در هر جایی تمرین کنید. Rehearsal 2 و Scene Partner از اجرای محبوب در این گروه هستند.

برخی از برنامه های کاربردی آموزنده ، توانمند کننده و آموزش دهنده علاقمندان به دنبال کار در فیلم و تلویزیون هستند. یکی از اینها بازیگر جن است که در وب سایت وی منابعی برای ردیابی موارد ارسالی ذکر شده است. این منابع شامل پیوندهای آزمون و ارسال از قبیل Actors Access ، LA Casting و Backstage Magazine است.

قرارهای روزانه ، رویدادها و یادآوری ها را می توان در سایر برنامه های انجام کار ردیابی کرد. با استفاده از چنین برنامه ای می توانید امتحانات را سازماندهی و پیگیری کنید. همچنین می توانید جلسات ، کارگاه های آموزشی ، فرصت های شبکه و موارد دیگر را ردیابی کنید. AuditionCal و iPerform برنامه های مشابهی در این گروه هستند و می توانند به بازیابی سیستم شما در زندگی نامرتب کمک کنند.

اگر در لس آنجلس زندگی می کنید ، باید با ازدحام بزرگراه و پارکینگ محدود کنار بیایید. برنامه Sigalert اطلاعات دقیق بزرگراه و همچنین گزارشاتی درباره تصادفات ، ساخت و سازها و راه بندان ها را ارائه می دهد. دستیار پلیس به شما کمک می کند علائم پارکینگ سخت و گیج کننده در یک خیابان خاص را روشن کنید. همچنین قبل از پایان زمان پارکینگ به شما هشدار می دهد و در انتهای پارک شما را به طور خودکار اسکن می کند تا بتوانید از بلیط های پارک خودداری کنید.

البته برنامه های زیادی برای بازیگران در دسترس است و این مقاله نیازهای اساسی را پوشش می دهد. انتخاب برنامه های بیشتر یا یافتن مکان بارگیری آنها مشکلی است زیرا اکثر آنها فقط برای انواع خاصی از تلفن ها یا سیستم عامل آنها در دسترس هستند. سه سیستم عامل محبوب آیفون ، اندروید و ویندوز هستند. فروشگاه Apple / iTunes تقریباً همه برنامه های iPhone (iOS) را اداره می کند. برنامه های Android عمدتا در Google Play یافت می شوند. برنامه های Window از Microsoft Store / Windows Phone Store در دسترس هستند. Amazon Appstore یک فروشگاه برنامه جایگزین برای آندروید است.

هنگام تصمیم گیری درباره اینکه کدام برنامه ها برای شما بهترین هستند ، از دسته Google General استفاده کنید و به محدوده برنامه های موجود و مشخصات آنها نگاه کنید. مثلا، برنامه های تمرینی یا تکراری یک دسته کمک به صرفه جویی در گفتگو است. برنامه های تاریخ / برگزار کننده / تقویم را امتحان کنید دسته دیگری برای برنامه ریزی و یادآوری وقایع استفاده می شد. همچنین برنامه هایی وجود دارند که به افرادی که پیروی می کنند اطلاع رسانی ، توانمند سازی و آموزش می دهند تجارت و صنایع دستی / فنون بازیگری. مقایسه ، خواندن بررسی ها و مشاهده ، در صورت وجود ، نصب و راه اندازی فیلم ها. توجه داشته باشید که برخی از برنامه ها فقط برای سیستم عامل های خاص در دسترس هستند ، اعم از iOS یا Android.

قیمت ها ، مزایا و شرایط نیز ملاحظات هستند. هزینه ها می توانند از 0.99 دلار تا 24.00 دلار باشد. مزایایی که باید در نظر گرفت سهولت عملکرد ، مجموعه ویژگی ها و مناسب بودن با نیازهای شماست. برخی از برنامه های رایگان ممکن است نیاز به ارتقا cost هزینه کمی داشته باشند. اکثر برنامه ها تاریخ انقضا ندارند ، با این حال برخی از آنها ممکن است ماهانه یا سالانه به طور خودکار تمدید شوند. این موضوعی است که باید از نزدیک بررسی شود.

مشکل دیگر این است که آیا برنامه برای عملکرد به اتصال به اینترنت نیاز دارد یا اینکه به طور مستقل در داخل تلفن کار می کند. وقتی از محدوده سیگنال خارج هستید ، این می تواند یک مشکل باشد. اصطلاح “برنامه” اصطلاح کوتاه شده ای برای “برنامه برنامه” است. به همین ترتیب ، برنامه های تلفن همراه می توانند خطر امنیتی عمده ای داشته باشند ، زیرا بدون اطلاع و رضایت کاربران ، اطلاعات حساس و محافظت نشده را به اینترنت منتقل می کنند. سرقت اطلاعات فقط از دست دادن اطلاعات محرمانه نیست ، بلکه می تواند در برابر حملات سایبری یا اخاذی نیز آسیب پذیر باشد. بدافزار می تواند به پیام های اس ام اس دستگاه ، سابقه مرور یا رمز ورود پست صوتی دستگاه دسترسی پیدا کند.

از نظر امنیت ، اپل برنامه های iOS را از طریق یک فرآیند دقیق بررسی قبل از اینکه در فروشگاه برنامه لیست شوند ، تأیید می کند ، در حالی که امنیت برنامه Android Market گوگل شامل هشدار ساده به کاربر است که برنامه برای انجام عملکردهای خاص در هنگام نصب به مجوز نیاز دارد. برای جلوگیری از مشکلات در جاده ، عاقلانه است که از ارائه دهندگان شخص ثالث خودداری کنید و در عوض به مراکز معتبری مانند App Store ، Google Play و Microsoft Store بروید.

هنگام استفاده از برنامه ها یا به طور کلی تلفن خود ، می توانید تعداد زیادی از دقیقه را در برنامه خود استفاده کنید. یکی از راه های مقابله با این مشکل جستجوی سایت های دارای اتصال Wi-Fi است. مکان هایی مانند کافه ها ، برخی از رستوران ها یا کتابخانه محلی شما می توانند این نیاز را برآورده کنند. همچنین به دنبال فضاهای خلاقانه ای که Wi-Fi رایگان ارائه می دهند به صورت آنلاین باشید. یک مزیت اضافی این است که استفاده از wi-fi معمولاً منجر به افزایش سرعت معاملات می شود. همچنین بهتر است برنامه های جذب داده را که اغلب از آنها استفاده نمی کنید غیرفعال کنید زیرا به روزرسانی های خودکار باعث از بین رفتن استفاده از داده ها می شود. فقط وقتی به Wi-Fi متصل هستید ، آن را به روز کنید.

در این مقاله برخی از مزایای برنامه های جعل هویت مورد بحث قرار می گیرد. با این حال ، استفاده از این برنامه ها نیز پیش فرض های بسیاری دارد. در وهله اول ، تمایل به وسواس در صفات خود و در نتیجه غفلت از عملکردهای اصلی آن ، برای تسلط بر مهارت در صنعت و تقویت استعدادها. اغلب اوقات ، کاربران از زنگ ها و سوت ها خیره می شوند و فراموش می کنند که اینها یک ابزار هستند ، نه یک اسباب بازی. نکته مهم دیگر ، این برنامه ها باعث دلسردی تعامل شخصی و در عوض ارتقا instead برخوردهای دیجیتالی می شوند. بازیگری حضوری یک حرفه است ، چه در ارتباطات ، کاریابی یا عملکرد. در حالی که برنامه ها می توانند این انتقال را آسان کنند ، اما هرگز نباید جایگزین شود. و سرانجام ، موارد ایمنی. ذهن و چشم خود را به وظیفه پیش روی خود بگذارید ، خواه سوار آسانسور شوید ، از خیابان رد شوید ، یا در امتحان بعدی رانندگی کنید. برنامه ای برای این کار وجود دارد. نامیده می شود گوشی را خاموش کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا