دنیای وب

باید الگوهای طراحی وب را امتحان کنید

استفاده از الگوی وب سایت آماده یک روش عالی برای شروع ساخت وب سایت است. این یک صفحه وب بدون محتوا است که در آن می توانید تصاویر و مطالب خود را با استفاده از صفحه اول به راحتی قرار دهید. استفاده از آن آسان است ، تنها کاری که باید انجام دهید افزودن متن خودتان است. این امر خصوصاً در مواردی که کسی در طراحی صفحه وب و تکنیک های گرافیک تازه وارد باشد بسیار مناسب است. همچنین با استفاده از الگوهای طراحی وب ، می توانید در وقت خود صرفه جویی کرده و در مورد فرآیند طراحی وب چیزهای زیادی بیاموزید.

انتخاب الگویی متناسب با نیازهای شما نیز به همان اندازه مهم است. سپس می توانید الگوی خاص را با ویرایش متناسب با نیاز خود سفارشی کنید.

برخی از محبوب ترین الگوهای طراحی وب برای آزمایش عبارتند از: –

1) الگوهای HTML: نوعی الگوی وب سایت است که فقط با کدهای HTML نمایش داده می شود. الگوهای HTML ، هنگامی که برای ایجاد یک وب سایت استفاده می شود ، مزایای متعددی را فراهم می کند زیرا باعث صرفه جویی در وقت و هزینه زیادی می شود. اگر کسی اطلاعات زیادی در مورد ایجاد وب سایت شما از طریق استفاده از الگوهای HTML ندارد ، می توان آن را گزینه خوبی در نظر گرفت که به راحتی می توانید به راحتی یک وب سایت ایجاد کنید. از دیگر مزایای ارائه شده توسط این نوع الگوها می توان به کیفیت بالای طراحی ، توانایی به روزرسانی مطالب و انتظارات وب سایت و ایجاد ظاهر سازگار به سایت حرفه ای اشاره کرد.

2) الگوهای فلش: این نوع الگوها با استفاده از Flash توسعه داده شده اند. قالب های Flash رایگان برای ایجاد صفحات وب حرفه ای بسیار مقرون به صرفه هستند و همچنین می توانند با سهولت سفارشی سازی شوند. استفاده از Flash Templates بهترین انتخاب برای طراحی وب سایت های شیک ، زیبا و جذاب است. اگر می خواهید از این نوع الگو استفاده کنید می توانید در مدت زمان کوتاهی وب سایت ایجاد کنید. یکی دیگر از مزایای ارائه شده در اینجا ، تجسم محصول نهایی است که می تواند از مرحله اول طراحی انجام شود.

3) الگوهای PSD: این نوع الگوها فقط شامل پرونده های .psd و گرافیک هستند و هیچ آیکونی در آن وجود ندارد. گرافیک های موجود در قالب وب به راحتی ویرایش و سفارشی می شوند. الگوهای منبع فایل PSD هنگامی مفید هستند که بخواهید برای الگوی وب سایت سفارشی سازی های شدیدی انجام دهید. برای ایجاد تغییرات ، به یک کپی از Photo-Shop نیاز دارید که در اصل کدگذاری الگوی وب نامیده می شود. این به بیش از تجربه اولیه طراحی وب نیاز دارد.

بیش از هزاران قالب وب سایت در وب موجود است. اگر فکر خوبی داشته باشید که آنچه واقعاً می خواهید ، محدود کردن جستجوی شما آسان خواهد بود. پس از تصمیم گیری در مورد الگویی ، آن را در سیستم خود بارگیری کنید [computer] و همه پرونده ها را در یک پوشه قرار دهید. استفاده از الگوهای وب از پیش طراحی شده به ایجاد یک وب سایت منحصر به فرد کمک می کند تا از جمعیت متمایز شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا