دنیای وب

با آزمایش 5 منطقه از صفحه فروش خود ، تبدیل را افزایش دهید

آیا صفحه فروش شما همانطور که فکر می کنید تبدیل می شود؟ در غیر این صورت ، باید آزمایش کنید تا تبدیل را افزایش دهید. اینترنت در زمینه فروش تا حدی غیر شخصی است. حتی نمی توانید به چشم مشتری خود نگاه کنید یا لبخندی برنده و یک مصافحه محکم به او بدهید. تنها راه برای متقاعد کردن مشتری مبنی بر اینکه می خواهند محصول یا خدمات شما را خریداری کنند ، صفحه فروش شما است.

صفحه فروش شما یکی از مهمترین قسمتهای تجارت شما در اینترنت است و باید دائماً مورد آزمایش و بهبود قرار گیرد. اگر صفحه فروش شما نتیجه ای نمی گیرد ، می توانید با آزمایش موارد زیر لیست شده به ترتیب اهمیت ، میزان تبدیل را افزایش دهید.

1.) عنوان

در دنیای واقعی ، شما فقط یک فرصت برای ایجاد اولین برداشت را پیدا می کنید و در دنیای بازاریابی اینترنتی نیز همین است. در دنیای بازاریابی اینترنتی ، تیتر صفحه فروش شما تمام آن چیزی است که شما برای ایجاد اولین برداشت ارزشمند نیاز دارید ، بنابراین باید از آن نهایت استفاده را ببرید. یک عنوان خوب طراحی شده به طور واضح مشتری بالقوه را از بیشترین سود (سود) محصول یا خدمات شما آگاه می کند. شما باید به بیننده بگویید دقیقاً چه چیزی را می خواهد بدست آورد.

2.) دعوت به عمل

فراخوان شما (پیشنهاد شما) بخشی از صفحه فروش است که درخواست فروش می کند. ممکن است صفحه فروش قاتل داشته باشید اما اگر دعوت شما به این اندازه قوی نباشد ، در فروش خود ضرر می کنید.

3.) سرب در

سرمقاله اولین پاراگراف زیر عنوان است و سومین قسمت مهم صفحه فروش شما است. این بند با عنوان اصلی اقتدار رقابت می کند. این باید به طور عمده برای کشیدن بازدید کننده توسط یقه و فریاد “به این نگاه کنید” نوشته شده است.

4.) علاقه و سرب

از نقاط گلوله برای توصیف سود محصول یا خدمات شما برای مشتری بالقوه استفاده کنید. این مزایا را در مقیاس نزولی لیست کنید. ابتدا از قوی ترین مزیت استفاده کنید ، سپس به کمترین قدرت بروید.

5.) گرافیک و سرعت بارگیری

گرافیک می تواند به صفحه فروش شما کمک کند و مانع آن شود. اگرچه برخی از گرافیک ها ممکن است تمایل به محصول یا خدمات شما را القا کنند ، اما باید با دقت متعادل شوند. گرافیک زیاد باعث کند شدن زمان بارگذاری سایت شما می شود. برای تقویت تبدیل ، می خواهید صفحه خیلی سریع بارگیری شود ، بنابراین عناصر گرافیکی را به حداقل برسانید.

6.) ظاهر حرفه ای

تحقیقی توسط دانشگاه استمفورد انجام شد که نشان می دهد 46 درصد از کل فروش وب به دلیل نداشتن ظاهر حرفه ای صفحات فروش و مواردی که باعث ایجاد اعتماد و اطمینان در مشتریان بالقوه می شود ، از بین می رود. شعارهای اعتماد سازی ممکن است فقط بلیطی برای افزایش تبدیل باشد. این آرم ها شامل BBBOnline و VeriSign هستند.

آزمایش مداوم در دنیای همیشه در حال تغییر تجارت اینترنتی ضروری است. برای موفقیت بیشتر ، باید تبدیل را در صفحه فروش خود افزایش دهید. از شش عنصر مورد بحث در این مقاله برای هدایت تلاش های خود برای آزمایش و افزایش درآمد خود استفاده کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا