دنیای وب

با احتیاط وارد مشارکت های مشترک شوید

سرمایه گذاری مشترک یا JV نام نهادی است که هنگام ایجاد مشارکت دوجانبه یا سودآور دو شرکت یا دو شخص ایجاد می شود. مشارکت های مشترک می تواند راهی بزرگ برای کسب و کارهای کوچک برای به دست آوردن سهم بازار یا افزایش مهارت ها و خدمات خود باشد. برای ایجاد یک سرمایه گذاری مشترک موفق ، باید نکاتی را بخاطر بسپارید.

سرمایه گذاری مشترکی که بدون تحقیق یا احتیاط انجام شده خود را برای شکست تعیین می کند. اگر هر دو طرف این روند را جدی نگیرند ، ممکن است وقت و پول ارزشمندی را از دست بدهند یا بدتر از آن ، تجارت خود را خراب کنند. برای جلوگیری از این دام ها ، موارد زیادی وجود دارد که می توان آنها را در نظر گرفت: شریک زندگی خود را با دقت انتخاب کنید ، مطمئن شوید که یک هدف مشترک دارید و مهمتر از همه ، منظم باشید.

انتخاب شریک مهمترین قسمت شروع یک کار مشترک است. شما باید شخص را به اندازه کافی بشناسید تا به او اعتماد کنید و بدانید قابل اعتماد است یا خیر. افراد سریع گفتگوی زیادی هستند که مشتاق جدا کردن احمق از پول او هستند. مانند هر چیز دیگری در زندگی ، اگر او خیلی خوب به نظر می رسد درست نیست ، احتمالاً چنین است.

بهتر است تا آنجا که ممکن است در مورد کاندیدای شریک مورد نظر خود بدانید. اطلاعات مربوط به آنها را در اینترنت پیدا کنید و از آنها مرجع و یک CV دقیق بخواهید.

دانستن هرچه بیشتر در مورد شریک زندگی خود مهم است ، اما عقد قرارداد تجاری با یک دوست نزدیک یا یکی از اعضای خانواده می تواند مضر باشد. اگر سرمایه گذاری مشترک به شکست منجر شود ، ممکن است رابطه ارزشمندی با تجارت خود از دست دهید. اگر با یک دوست کار می کنید قطع گوشه ها نیز وسوسه انگیز است. نوشتن قراردادی که از نظر قانونی الزام آور باشد و هر دو مسئولیت شما را مشخص کند ، ترجیح می دهد خجالت آور باشد ، زیرا ترجیح می دهید به شخص اعتماد کنید تا پایان معامله خود را پشتیبانی کند. اگر تسلیم این وسوسه شوید ، ممکن است معلوم شود که شما هرگز از نظر دید طولانی مدت برای JV یکسان نیستید و ممکن است برای همه افراد درگیر ناامید کننده باشد.

درست مثل ازدواج ، خوب است که به دنبال شریکی بروید که ویژگی های برجسته شما را متعادل کند. شاید در نگهداری سوابق مالی مهارت داشته باشید ، اما در فکر کردن در مورد کمپین های بازاریابی خلاق مشکل دارید. شریکی را پیدا کنید که بتواند کمی هیجان به سرمایه گذاری مشترک شما بیفزاید. در مقابل ، شما ممکن است بهترین حسابدار نباشید ، بنابراین مجموعه مهارت های شما مهارت های او را نیز تکمیل می کند.

جنبه مهم دیگر این است که شما و شریک سرمایه گذاری مشترک خود دیدگاه مشترکی داشته باشید. برای رسیدن به یک هدف خاص در کنار هم ، هم باید بدانید که هدف چیست و هم باید بفهمید که چگونه به آن خواهید رسید. اگر شریک زندگی شما اعتقاد دارد که هدف سرمایه گذاری مشترک توسعه تجارت به یک شرکت بسیار بزرگ است و شما فکر می کنید که هدف کوچک نگه داشتن تجارت است تا بتوانید آن را در کنار هم مدیریت کنید ، بعید است که به خوبی با هم کار کنید. شما نمی توانید به اهداف خود و شریک زندگی خود برسید زیرا آنها در تعارض هستند!

سازمان خوب می تواند اطمینان حاصل کند که بینایی شما با دیدگاه شریک زندگی شما مطابقت دارد. برای شروع ، یک طرح تجاری ایجاد کنید که به وضوح مشخص کند چه چیزی می خواهید به دست آورید و چه زمانی انتظار دارید که به آن برسید. این طرح همچنین نشان می دهد که چه کسی دارایی ها و مهارت ها را به میز می آورد.

تا آنجا که ممکن است بخواهید مشارکت خود را دوستانه حفظ کنید ، باید یک قرارداد رسمی و لازم الاجرا ایجاد کنید. در صورت زیر سوال بردن مسئولیت ها ، این سند همه را در زمینه های قانونی امن نگه می دارد.

مدیریت زمان نیز در هنگام شروع کار با شخص دیگر یک امر ضروری است. این مهم است که شما محدودیت های خود را بدانید و بیش از آنچه می توانید جوید ، نیشخند نزنید. شروع یک کار مشترک می تواند استرس زا باشد و شما قادر به انجام همه کارها به طور همزمان نیستید. وقت بگذارید و هر بار یک پروژه را به اتمام برسانید و حال همه بهتر خواهد شد. اطمینان حاصل کنید که زندگی شما می تواند استرس اضافی را برای یک سرمایه گذاری مشترک قبل از امضای هرگونه توافق با یک شریک ایجاد کند.

با یک شریک مناسب ، اهداف مشترک و سازماندهی مشخص ، یک سرمایه گذاری مشترک می تواند یکی از بهترین راه ها برای افزایش اندازه شرکت ، مهارت و تعداد مشتری شما باشد. فقط مطمئن شوید که وقت خود را صرف یادگیری همه چیزهایی که می توانید در مورد نحوه کار سرمایه گذاری مشترک برای شما ، شریک زندگی خود و اینکه چگونه می توانید با هم به اهداف خود برسید ، اختصاص دهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا