دنیای وب

با ارائه خدمات قدرتمند ارسال دایرکتوری ، وب سایت خود را آسان کنید

دایرکتوری های وب پایگاه داده های بزرگی هستند که پیوندها را به وب سایت ها در درگاه های مختلف طبقه بندی و ذخیره می کنند. اکثر راهنماهای معروف روزانه میلیون ها بازدید کننده را به دنبال مطالب جالب و آموزنده در اینترنت می کشند. با ارسال وب سایت خود به تنها یک فهرست وب بزرگ می تواند تأثیر بسزایی در کل ترافیک وب سایت شما داشته باشد. با این حال ، بسیاری از وب مسترهای هوشمند دوست دارند وب سایت خود را به صدها دایرکتوری وب ارسال کنند تا بتوانند دسترسی خود را گسترش دهند.

مزایای سئو برای تهیه فهرست

گذشته از جذب ترافیک ارگانیک ناشی از این دایرکتوری ها ، محبوبیت افزایش یافته سایت شما باعث شناخت بهتر از بهترین موتورهای جستجو می شود. با هر ارسال به دایرکتوری ها ، پیوندی در اینترنت قرار می گیرد که حاوی آدرس سایت شما است. بنابراین ، هرچه پیوند به وب سایت شما بیشتر شود ، سایت شما با موتورهای جستجو محبوب تر می شود که منجر به رتبه صفحه بسیار بالاتری می شود. یک سرویس ارسال راهنمای خوب می تواند به شما در ارائه وب سایت خود کمک کند و شما این کار را با روشی منظم برای دستیابی به نتایج سریع انجام خواهید داد.

روشهای کاربرد

می توانید وب سایت خود را از دو طریق به دایرکتوری ها ارسال کنید. برای این کار به صورت خودکار می توانید از برنامه استفاده کنید یا می توانید از یک روش ارسال دستی استفاده کنید.

با این حال ، مشاهده شده است که روش ارسال دستی به رندر با کیفیت بسیار بالا منجر می شود و این روشی است که با ارائه خدمات ارائه دهنده فهرست با تجربه ، ارائه می دهد.

مزایا و مزایای ارسال دستی

اگرچه روش دستی برای ارائه وب سایت ها به دایرکتوری ها وقت گیر است ، اما میزان موفقیت کلی در مقایسه با روش ارسال خودکار بسیار بالا است. اگرچه هزینه انتقال دستی برای شما مکرر است ، اما هنوز هم گزینه مقرون به صرفه برای مدیران جدی وب است. آنها معمولاً برای رسیدن به اهداف خود ترجیح می دهند از خدمات ارائه دهنده راهنمای خوبی استفاده کنند.

ضمن انتخاب برخی از سرویس های ارسال دایرکتوری برای انجام دستیابی به ارسال های دایرکتوری ، لازم است یک شرکت معتبر با بررسی های مثبت را انتخاب کنید ، زیرا بسیاری از هنرمندان فیشینگ وجود دارند که ضمن ارسال مجدد سایت شما ، با استفاده از برخی نرم افزارها ، از شما خواسته می شوند این کار را بعنوان “درخواست دستی” به شما انجام دهند. در مطالب دستی ، شما می توانید دسته اصلی و زیر شاخه ها را نیز انتخاب کنید. این تضمین می کند که وب سایت شما به درستی ایندکس شده باشد ، و در نتیجه به راحتی در اینترنت پیدا خواهید شد ، که به طور خودکار به معنی ترافیک بیشتر به سایت شما است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا