دنیای وب

با استفاده از وبلاگ های بازاریابی اینترنتی

وبلاگ نویسی می تواند یک روش مؤثر در بازاریابی آنلاین باشد. با این حال ، پست های وبلاگ شما باید مرتبط بوده و باید افرادی را که می خواهند بیشتر شما را ببینند ، سوق دهد و همین امر باعث می شود بر روی لینک شما کلیک کنند تا بتوانند به سایت شما مراجعه کنند.

کارآفرینان آنلاین باید از سود بالقوه و نامحدود بازاریابی وبلاگ نویسی مطلع شوند. با این حال ، برای شروع بلاگ نویسی کافی نیست. شما باید دقیقاً بدانید چه موضوعات و مطالبی را می خواهید در پست های وبلاگ خود بنویسید تا بتوانید افراد را به سمت شما ، پست های وبلاگ خود و در نهایت وب سایت یا صفحه خود جلب کنید. در اینجا چند پیشنهاد وبلاگ ارائه شده است که می توانند وبلاگ نویسی را به یک ابزار بسیار موثر در بازاریابی آنلاین برای تجارت آنلاین یا وب سایت خود تبدیل کنند.

1. انتشار آلبوم

هیچ چیز جالب تر از نگاه کردن به تصاویر نیست. تصاویر داستان را بیان می کنند و توضیحات دقیق تری از کلمات ارائه می دهند. حتماً چندین محصول از محصولاتی را که شرکت ارائه می دهد بارگذاری کنید (تا زمانی که به ارسال وبلاگ مربوط باشد).

2. به اشتراک گذاشتن تجربیات واقعی که افراد می توانند با آنها ارتباط داشته باشند

افراد داستان را جذاب تر از هر محتوای نوشتاری می دانند. اگر کالای خاصی را می فروشید ، داستانهای خنده دار راجع به برخی از مشتریان خود پیوند دهید (البته نام آنها را ذکر نکنید). اطمینان حاصل کنید که محصولات خود را در داستان های خود قرار دهید. داستان همچنین می تواند در مورد مشکلاتی که شما با آن روبرو هستید ، باشد. در این حالت ، حتماً بر تواناییها و تخصص خود درخشان تأکید می کنید.

باید در داستانها و کلماتی که به کار رفته است ، یکتا بی نظیر باشد که باید به صورت روایی باشد تا خواننده بتواند سعی کند داستان را در تخیل خود بازآفرینی کند.

3. اطلاعات به روز شده را ارائه دهید

بررسی کنید که آیا اخبار یا جزئیات آتی ممکن است در زمینه شما تأثیر بگذارد. اگر همیشه اخبار جالب و به روز شده را با پست های وبلاگ خود ارائه می دهید ، مردم منتظر ارسال های شما هستند. خطوط جدید محصول را می توان در وبلاگ معرفی کرد تا کالای مورد نظر را به مردم معرفی کند. حتماً پیش زمینه ای در مورد آن و همچنین داستانی در مورد نحوه ایجاد آن تهیه کنید. مردم علاقمند خواهند بود بدانند كه چرا نوآوری جدیدی اضافه شده است و چگونه اتفاق افتاده است.

با ارسال به روزرسانی ها و اطلاعات جدید ، در صنعت خود به طاقچه و اعتبار خود دست پیدا خواهید کرد. هنگامی که خوانندگان شما به خدمات یا محصولاتی که ارائه می دهید نیاز پیدا می کنند ، به احتمال زیاد از سایت شما بازدید می کنند و این سرویس یا محصول را از شما دریافت می کنند. علاوه بر این ، اگر خوانندگان شما افرادی را می شناسند که به نوعی خدمات یا محصولات شما نیاز دارند ، احتمالاً سایت شما را نیز توصیه می کنند. خوانندگان ممکن است در واقع وبلاگ شما را در وبلاگ های خود و یا در انجمن هایی که عضو آنها هستند منتشر کنند.

4- نحوه استفاده از محصول قبل را به هم وصل کنید

در برخی موارد ، شخص باید به مقاله آنلاین دیگری اشاره کند که قبل از ارسال به وبلاگ ، به درخواست تأیید نیاز دارد. پس از روشن شدن سیگنال انتقال ، می توان پیوندی را اضافه کرد تا نشان دهد چگونه شخص دیگری استفاده از محصول را پیدا کرده است. مشتری های آینده نگر نحوه کار با مشتری های موجود کنجکاو خواهند بود.

5. داستان رفتن به همراه محصول

بیشتر افراد به نقل قول ها و داستان هایی علاقه مند هستند که می توانند نقل قول کنند. پیام شما می تواند یک عبارت خنده دار باشد که شما از مشتری یا کودکی که از محصول یا خدمات شما استفاده کرده است شنیده اید. این مانند ایجاد یک خط برچسب است که می تواند محصولی را از دیگران متمایز کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا