دنیای وب

با استفاده از 100٪ ابزار بازاریابی رایگان ، بازاریابی آنلاین خود را تقریباً غیرقابل رقابت ارائه دهید

اگرچه من طرفدار تبلیغات تبلیغاتی “تصاویر” در اینترنت نیستم ، اما طرفداران تبلیغات شخصی یا “هویتی” هستم.

دلیل این امر این است که هر مارک ، هر محصولی و هر خدمتی شخصیت مشخصی دارد ، خواه آن را بشناسید یا نه.

یکی از راه های خوب برای شروع ضربه زدن به تبلیغات بازاریابی آنلاین ، درجه یا دو درجه دیگر (از نظر پاسخ) این است که شروع به ترکیب شخصیت خود با نمایش های خود کنید.

چرا این کار می کند؟

با توجه به این واقعیت ساده که اگر بتوانید هویت محصول خود – نه فقط پیشنهاد شما – را در سر کسی بدست آورید وقتی سعی می کنید آن را به آنها بفروشید ، آنها نسبت به پیشنهادهایی که در ذهن شما قرار نگرفته ، متفاوت خواهند بود.

چرا؟

زیرا وقتی افراد در معرض شخصیت شما قرار بگیرند ، احساس می کنند که از قبل چیزی درباره شما می دانند. آنها نسبت به آنچه می فروشید ، دانش بیشتری خواهند داشت. حتی اگر آنها قبلاً از شما چیزی نشنیده بودند ، و حتی اگر قبلاً از محصول شما چیزی نشنیده بودند.

این آشنایی باعث می شود شانس خرید آنها از طرف شما در 100 درصد زمان افزایش یابد.

دلیل این امر این است که مردم عاشق افراد آشنا و راحت و مکانهایی هستند که در آن قرار دارند. ما خرید از غریبه های کامل را دوست نداریم. ما عاشق خرید از افرادی هستیم که احساس می کنیم قبلاً آنها را می شناسیم و به آنها اعتماد داریم.

بسیاری از سیاستمداران این وضعیت را دارند.

این به همین دلیل است که برخی سیاستمداران که پول کمی برای تبلیغات دارند یا نمی توانند بعد از یکی از تلویزیون در صدر انتخابات شرکت کنند. زیرا مردم احساس می کنند که آن را می شناسند یا می دانند.

با تبلیغات شما هم همینطور است.

این را به تنهایی امتحان کنید و ببینید.

شخصیت خود را تزریق کنید – همراه با پیشنهاد خود. من فکر می کنم شخصیت خود را یکی از بهترین و ارزانترین ابزار بازاریابی که می توانید استفاده کنید پیدا خواهید کرد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا