دنیای وب

با استفاده از Camtasia برای فروش سایت های وابسته

هنگامی که شما یک بازاریاب شرکت وابسته هستید ، می دانید که برای جابجایی بازدید کنندگان به بازاریاب شرکت وابسته خود با رقابت شدیدی روبرو هستید … اما پس از حضور در آنجا چه اتفاقی می افتد؟ شما باید نرخ تبدیل خود را به حداکثر برسانید ، یعنی درصد بازدیدکنندگان جدیدی که اقدام مورد نظر شما را انجام می دهند.

این جایی است که Camtasia برای شرکت های وابسته وارد می شود.

Camtasia ، درصورتی که قبلاً با آن روبرو نشده باشید ، برنامه ای است که برای ضبط نماهای صفحه و صدای شما برای ایجاد فیلم های چشم نواز روی رایانه شما اجرا می شود. این به بازدیدکنندگان وب سایت شما این تجربه را می دهد که به جای فقط خواندن کلمات وب سایت شما ، چیزی را مشاهده کنند که در عمل می توانند ببینند.

اگر یک عکس هزار کلمه ارزش فیلم را داشته باشد ، چقدر فیلم موثر است؟

دشوار است که به فکر ارائه راهی بهتر برای خیره کردن مشتریان و مشتریان بالقوه از ارائه فیلم های درجه یک ، حرکت کامل و ضبط صفحه باشید. هیچ چیز به اندازه احساس و دیدن سخت کوشی شما توسط مشتریانی که مشتاقانه برای خرید فوری محصول برتر شما پرش می کنند ، خوب نیست.

نگران جنبه فنی نباشید. Camtasia به شما کمک می کند با استفاده از صفحه رایانه خود به راحتی فیلم های بسیار جذاب بسازید. شما به دوره آموزشی طولانی نیازی ندارید. تمام آنچه که شما نیاز دارید مهارت های ساده رایانه ای ، ایده ای روشن از آنچه می خواهید تولید کنید و تخیل شماست.

سعی کنید جلوی رایانه خود بنشینید و در توصیف پیشنهاد خود برای دوستی که در کنارتان نشسته است تجسم کنید. دنباله را چندین بار اجرا کنید و سپس توالی صفحه ، نقاط اصلی و اسکریپت خود را بنویسید.

می توانید متن خود را بنویسید تا دقیقاً بدانید که می خواهید چه بگویید ، یا اگر ترجیح می دهید و با تبلیغ lib احساس راحتی می کنید ، از دنباله صفحه نشانه بگیرید. از سکوت در متن خود بپرهیزید و طبیعی و قانع کننده صحبت کنید.

قبل از شروع ضبط ، برای هر صفحه وب یا پنجره برنامه ای که می خواهید نمایش داده شود ، از صفحه های از پیش تنظیم شده جداگانه استفاده کنید. سپس می توانید در صورت نیاز فوراً بین آنها جابجا شوید. به این ترتیب می توانید تأخیرهای شرم آور هنگام بارگذاری صفحات جدید را برطرف کنید. حرفه ای تر به نظر می رسد

شما می خواهید یک گرافیک در جلو و پشت ضبط خود داشته باشید که به بازدید کننده شما بگوید چه انتظاری از آنها دارد "روی پیوند زیر ویدئو کلیک کنید" مثلا. به این ترتیب ، هنگامی که فیلم پخش نمی شود ، پیام مهم همچنان نمایش داده می شود.

برای ساختن نقاشی هایی از این دست به کمک نیاز دارید؟ یک وب سرویس ساده وجود دارد که می توانید این کار را برای خود انجام دهید به نام Fiverr.com.

هنگامی که متن خود را می نویسید ، آنچه را که خریدار به دست می آورد با جزئیات توصیف نکنید ، بلکه در مورد مزایا و مزایایی که از استفاده از محصول به دست می آورد با نتایج و لذت بعدی که از استفاده از خرید بسیار هوشمند تجربه خواهد کرد ، صحبت کنید.

مزیتی که از پیروی از این مشاوره کسب خواهید کرد مسلماً افزایش فروش سایت وابسته شماست.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا